נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הן הסכנות בהשתלת השיער?

נער

בתקופה האחרונה אנו שומעים על לא מעט אנשים שבוחרים לעצור את שגרת היום – יום שלהם כדי לערוך שינוי משמעותי במראה החיצוני שלהם. אם קראתם את הכותרת של המדריך, אתם וודאי מבינים שמדובר במי שמבצעים הליך של השתלת שיער. יצאנו לבדוק את כל הפרטים אודות ההליך המדובר כדי להבין האם יש סכנות בהשתלת שיער, ואם כן – מה הן? הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שריכזנו בזמן הזה.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנות בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המסקנות שריכזנו בנושא הסכנות בהשתלת שיער, כדאי שתדעו שאת המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. הפעם, החלטנו לפנות אל מי שביצעו את ההליך, כדי שנוכל לשמוע הם האם יש סכנות ואם כן – מה הן? הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר מקיף בפורומים וקבוצות פייסבוק שעוסקות בנושא. מעל ל – 30 גברים ונשים הגיבו לנו (חלקם באופן אנונימי) ואפשרו לנו להגיע למסקנה ברורה בנושא. רגע לפני שנציג בפניכם את התשובות שנראו לנו החשובות ביותר מבין מגוון הרחב של התשובות שהתקבלו, אנו רוצים להודות לאלו שסייעו. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בעניין.

 

מה הן הסכנות בהשתלת השיער? התשובה של שיר

שיר ציין בפנינו כי הוא ביצע הליך של השתלת שיער לפני כחצי שנה. לדבריו, הוא בחר לבצע את ההליך בטורקיה מסיבה אחת ברורה – בארץ אין מומחיות בתחום. כך שלדבריו, עדיף להשתיל שיער בטורקיה, שם יש מומחים שמכירים את התחום. בחירה בביצוע ההליך בארץ עלולה להוביל לסכנה עיקרית והיא – טיפול על ידי גורם שלא הוסמך לחלוטין לדבר.

 

מה הן הסכנות בהשתלת השיער? התשובה של רן

רן עבר הליך של השתלת שיער לפני כמה ימים. לדבריו, הוא חתם על טופס ובו היה כתוב כי ייתכן שלא כל השתלים ייתפסו בקרקפת ושיהיה לו מעט דימום באזור וכאב. לדבריו, אלו מצבים לא נעימים שמצריכים שמירה על היגיינה באזור המנותח. היא ציין כי עלולה להתפתח סכנה במידה והאזור לא יהיה סטרילי.

 

אז יש סכנות משמעותיות בהשתלת שיער? נראה שלא

הצגנו בפניכם אמנם רק 2 תשובות, אך גם שאר התשובות שקיבלנו בנושא הובילו אותנו די בקלות אל אותה מסקנה – גילינו שמדובר בהליך שלא כרוכות בו סכנות משמעותיות. הסכנה שעלולה להיות משמעותית, צפויה לבוא לידי ביטוי במצבים שבהם המטופלים לא מקשיבים להנחיות הצוות הרפואי ומבצעים את הדברים הבאים מיד לאחר הניתוח:

  • יוצאים לבילוי בים
  • הולכים לשחות בבריכה
  • מורחים קרמים על השיער וכו'

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם, קוראים יקרים, את העובדה החשובה בנוגע להשתלת שיער – אין בכך סכנה משמעותית. אם תשמרו על האזור סטרילי, אתם תוכלו ליהנות מראש מלא שיער וביטחון.

לבוש חורפי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי