נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לאונן: מדריך למתחילים

נשיקה

מהרגע שבו אנו מגלים את המיניות שלנו, נפתח בפנינו עולם חדש של עונג וריגוש! כל נער ונערה עשויים לגלות את המיניות בשלב קצת שונה – וזה תקין לחלוטין, גם כשמדובר בהפרשים של שנים בין אדם לאדם. לרוב החוויות המיניות הראשונות מתבצעות ע"י מגע עצמי ואוננות, וסביר להניח שרובנו זוכרים את הפעמים הראשונות שבהן נגענו בעצמנו, ולרוב מדובר בחוויה מעניינת, מרגשת, אולי קצת מוזרה… אבל ללא ספק בלתי נשכחת! איך מתחילים לאונן? מה בדיוק עושים שם? ומה אמור לקרות ומתי? הישארו איתנו…

 

מדוע אנו צריכים לאונן?

אוננות היא פעולה פופולארית בקרב רובנו המכריע, לרוב היא מהווה חלק מגילוי המיניות שלנו בשלבים המוקדמים, והיא אף מלווה אותנו במשך כל החיים! פעולת האוננות טומנת בחובה מספר יתרונות, שעליהם נרחיב כאן. אוננות עוזרת לנו לשמור על החשק המיני, במצבים שבהם אנחנו נמצאים ב"תקופת יובש" וללא יחסי מין. החשק המיני? הוא הנכס הכי חשוב עבורנו בתור יצורים מיניים! ובמצבים מסוימים – אנשים אף משתמשים בתכשירים כאלו ואחרים על מנת להשיב אותו, כפי שתוכלו לקרוא באתר קמגרה פארם האתר הרשמי. גם במקרים שאין לנו בעיות הקשורות לחשק מיני – אוננות מסייעת בידנו לשמור על הניצוץ (מה שמכונה "ליבידו"), ולשמור עלינו בכשירות פיזית ליחסי מין.

 

איך מאוננים?

אולי תתפלאו לשמוע – אבל איבר המין העיקרי שלכם הוא… המוח! אין זה משנה מה המגדר שלכם – החרמנות מתחילה בראש, והיא אינדיבידואלית… כלומר כל אחד "נדלק" ממשהו אחר! לכן, השלב הראשון באוננות הוא הדמיון, ולמי שמתקשה לדמיין או מעדיף את הדרך הקצרה? כנראה שתבחרו לאונן בעזרת אחד מאתרי הפורנו הרבים ברשת… טכניקות האוננות בין אדם לאדם משתנות מעט, וכל אחד אוהב דברים קצת אחרים. בנים לרוב מאוננים בפעולת "שפשוף" תוך סגירה של האגרוף מסביב לאיבר, הנעות של האיבר בזוויות שונות, לחיצות, ושפשוף של העטרה. הרבה בנים נוהגים להשתמש בשמן סיכה, קרם ידיים, או תכשירים אחרים להקטנת החיכוך, ולקבלת פעולה יותר נעימה ו"חלקה". בנות לרוב מענגות את עצמן באמצעות שפשוף מעגלי של הדגדגן – הממוקם מעל שפתי הפות, ומשלבות עם זה החדרת אצבעות לתוך הנרתיק, או שימוש בדילדו או ויברטור. בין אם אנו בנים או בנות, ובין אם סטרייט או גיי – גם שימוש בהחדרת חפצים או אצבעות אנאלית (אל פי הטבעת) עשוי להסב לנו עונג רב, ורבים אוהבים לשלב אותה בעת האוננות!

כמה מילים לסיום? אוננות היא מסע של חקירה עצמית, ועם הזמן תגלו מה עושה לכם את זה, ומביא אתכם אל האורגזמה הנכספת! בנוסף – שימו לב שאוננות עוזרת לנו "לפרוק", אך אינה אמורה להחליף יחסי מין, ובני זוג רבים אף עושים אותה יחד! למי שמשתמש בהחדרת חפצים – הקפידו לעשות זאת בבטחה ובשיקול דעת!

 

בננה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים