נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מתקינים עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניון?

אישה מטעינה את הרכב

הרכבים החשמליים הופכים ונעשים נפוצים יותר ויותר בעולם, וגם אצלנו בישראל. הדבר הזה מעלה דרישה לעמדות טעינה עבור אותם רכבים, כיון שבלי עמדות טעינה הנסיעה ברכב החשמלי לא משתלמת. לא מעט חניונים מבינים את החשיבות שיש בהתקנה של אותן עמדות, אולם לא יודעים איך באמת עושים את זה. אנחנו כאן כדי לתת לכם תשובות לכל השאלות.

 

רכבים חשמליים

הפופולריות של הרכבים החשמליים היא כבר לא משהו שניתן להתעלם ממנו, ועבור בעלים של חניונים או מי שאחראים על חניונים בבתי עסק, כדאי להכיר את הפוטנציאל שיש להתקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניונים. עמדה כזו הופכת את החניון שלכם להרבה יותר נוח עבור מי שמחזיק ברכב חשמלי, ולכן יכולה להפוך את החניון שלכם למשהו הרבה יותר רווחי.

 

מה נדרש מהחניון עבור ההתקנה הזו

בניגוד לתחנת דלק, שהיא באמת מערכת גדולה, עמדת טעינה לרכב חשמל היא בסופו של דבר שקע חשמלי, אמנם קצת שונה מזה שאנחנו מכירים אבל לא בצורה מהותית. ברגע שיש לכם בחניון חיבור סביר לחשמל, ההתקנה של העמדה היא סיפור קצר של פחות מיום עבודה. אז אחרי שהבנתם את הנקודה הזו, הגיע הזמן למצוא מישהו שיעשה עבורכם את העבודה.

 

חפשו מתקין מקצועי

כאשר ניגשים להתקנה של עמדה כזו בחניון, הדבר הראשון והא למצוא איש מקצוע שיעשה עבורנו את העבודה. ההתקנה עצמה היא כנראה לא הדבר המסובך בהקשר הזה אלא דווקא בדיקת השטח הראשונית והקביעה היכן כדאי למקם את העמדה. בתור מי שאחראים על חניון, לא תמיד אתם מודעים לשיקולים הרחבים, ולכן אסור לוותר על עין של איש מקצוע.

 

הצעות מחיר

אחרי שהבנתם מה המקום שבו כדאי להתקין את העמדה, כדי לבדוק מספק הצעות מחיר, כדי לבחור את זו שהכי משתלמת לכם. חשוב לבדוק את הצעות המחיר בצורה עמוקה, ולא להסתכל רק על השורה התחתונה. בכל מקרה עליכם לזכור שהבטיחות והאיכות חשובות יותר מאשר המחיר, ולכן אל תתנו למחיר להפוך להיות השיקול המרכזי שלכם בעת הבחירה.

עמדת הטענה

פיקוח על העמדה

אחרי שהתקנתם עמדת טעינה לרכב שלכם, כדאי שתוכלו לפקח על העמדות בצורה חכמה, לגבות תשלומים ולקבל דיווחים שוטפים על העומס בהן. כיום קיימות מערכות חכמות שעושות את כל העבודה הזו בצרוה אוטומטית, ומאפשרות לכם בכל רגע להיות עם בקרה מלאה על העמדה.

 

לסיכום

התקנה של עמדת טעינה לרכבים חשמליים בחניון יכולה להפוך את החניון שלכם להרבה יותר פופולרי. למעשה, כל מה שאנחנו צריכים זה פשוט לחבר את העמדה לחשמל, ולכן אם יש לכם חיבור לחשמל בחניון, ההתקנה של העמדה לא אמורה להיות משהו מסובך מידי. עליכם למצוא איש מקצוע שיבדוק את החניון, ולאור שיקולי הבטיחות השונים יעזור לכם לבחור את המקום הכי נכון לעמדה.

ידית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
4 טיפים לבחירת רכב להשכרה
4 טיפים לבחירת רכב להשכרה

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במספר החברות שמציעות שירותי השכרת רכבים. סביר להניח שתרחיש זה בא לידי ביטוי,