נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם קונה רכבים לפירוק ישלם מעל או מתחת למחירון הרכב

מכונית טרופה

פירוק רכבים הוא פתרון חלופי למכירת מכוניות כשהרכב לא יעמוד בפני מכירה הגונה מסיבות שונות עליהם נפרט בהמשך, במקרים מסוימים מכירת הרכב לפירוק תהיה משתלמת יותר עבור בעל הרכב מאשר מכירתו או כל אפשרות אחרת.

 

מתי צריך לקחת את הרכב לפירוק

כשהרכב שלכם אהוב ככל שיהיה גורם לכם לבקר במוסך יותר לעיתים קרובות כדאי להתחיל לשקול להתחיל להפרד ממנו ולשקול אופציות נוספות ולמצוא קונה רכבים לפירוק באזור המגורים שלכם. כמובן שבדרך כלל שרוצים להתחדש ברכב חדש מנסים למכור את הישן ולהעביר אותו לבעלים חדשים. אך לא תמיד יהיה ביקוש לכל רכב בעיקר במקרים הבאים:

  • הרכב פולט גזים כהים ומזהמים
  • הוצאות כספיות על התחזוקה שלו עולות ונהיות כבדות מדי
  • רכב שעומד להיות מוכרז כלא חוקי על הכביש
  • רכב שאינו פופלרי ומבוקש לקהל המוכרים

 

איפה מפרקים רכבים

תוכלו למצוא פירוק רכבים כמעט בכל עיר ואזור בארץ משם שהתחום נהיה פופלרי מאוד בשנים האחרונות. למשל קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה שם תמצאו מגרשי פירוק במחירים הוגנים ובנוסף תמצאו בהם חלקי חילוף ממכנויות ישנות שהגיעו מכל העולם שתוכלו להשתמש אם אתם עוסקים בשימור רכבים לצורך אספנות וכו'.

 

כמה משלמים על רכב לפירוק

אנשים רבים לא מעוניינים לקחת את הרכב לפירוק מכיוון שהעלות היא נמוכה יחסית וזה כמובן נכון בהשוואה למכירת הרכב אך לא כל רכב יימכר באותה הקלות שיילקח לפירוק. בעלי רכבים ישנים מנסים למכור את הרכב שלהם לאורך זמן ואפילו במחירים נמוכים אך לא מצליחים להגיע לעסקה.

המכירה לפירוק תהיה במחיר דומה לעומת מכירת הרכב ללקוח – המחיר ישתנה על פי סוג הרכב, היצרן, שנת היציאה ומצב הרכב. המחירים ינועו בין 500 שקלים ל – 4,000 שקלים.

 

למה שוק פירוק הרכבים כל כך פופולרי

בשנים האחרונות השוק הישראלי הוצף ברכבים חדשים שנמכרים במחירים מתשלמים לאדם הממוצע ובנוסף ניתנות אפשרויות מימון נוחות שמסייעות לקונים להשלים את הרכישה ולכן על כל רכב חדש מגיע רכב ישן שבעליו מעוניינים למכור אותו אך אין לו ביקוש. מחיר הרכבים המשומשים יורד עד כדי אפסיות ואז מכירה לפירוק תהיה משתלמת יותר.

 

למה כדאי למכור לפירוק

לבעלי רכבים ישנים שמעוניינים להפטר מהרכב שלהם ולהשיג סכום מסוים של כסף פירוק הרכב יהיה הפתרון המהיר והבטוח ביותר ומעבר לסכום הכסף שהוא יעניק להם בחירה בפתרון זה יפתור אותם מחיפושים בלתי נגמרים של קונים ומכירה של רכב שאינו לגמרי מתפקד כראוי.

 

לסיכום

מי שימכור את הרכב שלו לפירוק כנראה לא יבצע את עסקת חייו והוא עשוי להרוויח מכך רק כמה מאות שקלים ובכל זאת במקרים רבים בחירה בפתרון הזה תהיה משתלמת יותר מבחינת השקעת זמן ומאמץ בנסיון למכירה.

מכונית טרופה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
4 טיפים לבחירת רכב להשכרה
4 טיפים לבחירת רכב להשכרה

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במספר החברות שמציעות שירותי השכרת רכבים. סביר להניח שתרחיש זה בא לידי ביטוי,