נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הם השלבים של מכירת רכבים לפירוק?

מכירת רכבים לפירוק

בתחום מכירת רכבים לפירוק יש חשיבות מכרעת להבנת השלבים השונים הכרוכים בתהליך על מנת שגם אתם וגם הסביבה תוכלו להרוויח. אתם תוכלו לקבל תגמול כספי הולם עבור הרכב שכבר אינו נמצא בשימוש, והסביבה תרוויח ניקוי ופינוי פסולת בצורה נאותה ואחראית. במאמר זה נפרט את כל השלבים של מכירת רכבים לפירוק בצורה הנכונה והמיטבית ביותר. 

 

מהו פירוק רכבים?

כמו לכל דבר בחיים, מגיע גם הרגע שבו המכונית הישנה שלכם מגיעה לסוף חייה. מכונית ישנה אשר אינה נמצאת בשימוש נחשבת למפגע סביבתי ולכן לא מומלץ להשאירה בחניית הבית או ברחוב אלא למכור אותה לפירוק או גריטה.

בפירוק ייקחו ממנה את החלקים המתפקדים אשר יכולים לשמש כחלפים עבור דגמים זהים או דומים מאד ובכך לחסוך כסף ולמחזר חלקי רכב, וגריטה היא פירוק חלקי המתכת שבה על מנת להמיסם ולהשתמש בהם לצרכים תעשייתיים חדשים, כגון הכנת צינורות מתכת, בניית תשתית לבניינים וכדומה.

מכירת רכבים לפירוק

מהם השלבים של מכירת רכבים לפירוק

במכירת רכבים לפירוק ישנם מספר שלבים. על מנת להבטיח תהליך חלק ומוצלח חשוב לפנות אל קונה רכבים לפירוק אמין ומנוסה. בין אם אתה אדם פרטי, בעל סוכנות לרכבים משומשים או בעל צי רכב לצורכי ניהול העסק שלו, הבנת השלבים הללו תעזור לך להגיע להחלטות טובות יותר ולמקסם את התשואה שלך על הרכבים הישנים שבבעלותך:

 

שלב 1: הערכה והערכת שווי

השלב הראשון של מכירת רכבים לפירוק כולל הערכה והערכת שווי המכונית. תהליך זה כולל הערכת מצב כללית, בחינת הגיל, הקילומטראז' והביקוש הכולל בשוק לרכב שלך. ניתן ואף רצוי לפנות לגורמים מקצועיים כגון שמאי רכב או מכונאי מוסמך להערכת סוג הרכב שברשותכם.

מכירת רכבים לפירוק

שלב 2: הזמנת קונה רכבים לפירוק אמין ומקצועי

פירוק הרכב צריך להתבצע במגרש מקצועי ולדאוג שכל הפסולת מפונה כהלכה למקומות שאינם מזהמים את הסביבה. לכן חשוב לפנות לקונה רכבים אמין ומקצועי. קונה הרכבים יגיע ולאחר שיבחן את הרכב ויחליט כי הוא מסכים לרכישה, הוא יציע לכם מחיר הנע בין מאות לאלפי שקלים, תלוי במצב הרכב. במידה ותסכימו לעסקה הוא ככל הנראה יגרור את הרכב בעצמו אל יעדו הסופי.

 

שלב 3: פרידה מן הרכב

השלב האחרון הינו פרידה מן הרכב, בדיקה אחרונה שלא שכחתם שום דבר בעל ערך בתוכו, בבגאג' או במושבים האחוריים, כבר קרו מקרים של אנשים ששכחו תיקים, מסמכים, ארנקים, שעונים ומשקפי שמש יקרים במכוניות לגריטה, אנא שימו לב לכך.

 

לסיכום

חשוב תמיד לפנות לקונה רכבים לפירוק אמין על מנת לוודא שהרכב יפורק ויפונה בצורה נאותה אשר אינה פוגעת בסביבה, ולהפרד מהרכב ששימש אתכם שנים והגיע אל סוף דרכו. אם יש לכם מזל, ייתכן שגם תרוויחו ערימה יפה של מזומנים על הרכב הישן שלכם, ותפנו מקום לרכב חדש וטוב יותר.

מכירת רכבים לפירוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
4 טיפים לבחירת רכב להשכרה
4 טיפים לבחירת רכב להשכרה

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במספר החברות שמציעות שירותי השכרת רכבים. סביר להניח שתרחיש זה בא לידי ביטוי,