נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה מוצאים קנאביס רפואי במרשם באזור המרכז?

קנאביס רפואי בשרון

אם אתם מחזיקים באישור להחזקה וצריכה של קנאביס רפואי במרשם, ורוצים להבין כיצד אתם יכולים למצוא קנאביס רפואי במרשם באזור המרכז? הגעתם למקום הנכון. קנאביס רפואי הינו מצמח המשמש כבר אלפי שנים. עבור סגולותיו הרפואיות, ותודות למחקר ומגמות חברתיות, כיום כל ישראלי עם אישור ומרשם לקנאביס רפואי יכול להשיג את מבוקשו בקלות.

 

קנאביס רפואי בישראל

השימוש הנפוץ ביותר בקנאביס רפואית בישראל הוא לניהול כאב. בעוד שמריחואנה אינה חזקה מספיק לכאבים עזים (לדוגמה, כאב לאחר ניתוח או עצם שבורה), הוא יעיל למדי לכאב הכרוני שפוקד אלפי ישראלים, במיוחד כשהם מזדקנים.

חלק מהפיתוי שלו הוא שזה ברור יותר בטוח מאופיאטים (אי אפשר לתת מינון יתר והרבה פחות ממכר) והוא יכול לתפוס את מקומם של תרופות שונות, אם אנשים לא יכולים לקחת אותם בגלל בעיות עם שלהם, כגון בעיות בכליות או כיבים. בפרט, נראה כי קנאביס רפואי מקל על הכאב של טרשת נפוצה, ועל כאבי עצבים בכלל.

מטופלים טוענים שהשימוש בקנאביס, מאפשר להם לחדש את רמת הפעילות הקודמת שלהם, ולחזק את המערכת החיסונית. בנוסף לכך, קנאביס רפואי פופולארי במיוחד בקרב חולי סרטן, אשר מעידים על סגולותיו לשיפור ההתמודדות עם תסמינים שונים.

קנאביס רפואי בשרון

איך להשיג אישור לקנאביס רפואי

הגשת בקשה לרישיון להחזיק ולעשות שימוש בקנאביס רפואי, יש לבצע לאחר בדיקת ואישור המסמכים. רק אז תוכלו להדפיס את הרישיון ואת הוראות המשלוח ולקחת אותם לבית המרקחת על מנת לרכוש קנאביס רפואי במרשם. ישנן שתי דרכים שבהן ניתן לקבל רישיון להחזיק ושימוש בקנאביס רפואי, למטופלים העומדים בקריטריונים המפורטים בנוהל 106 – רישיונות לשימוש בקנאביס.

 

היחידה לקנאביס רפואי

היחידה לקנאביס רפואי או בקיצור יק"ר, מנהלת מוקד פניות בנושא השגת מרשמים וכל שאלה אשר יכולה לעלות בראשם לאנשים שרוצים להשיג אישור רפואי לקנאביס רפואי. מוקד היחידה מאויש על ידי בעלי מקצוע מהתחום, המצוידים בכלים ובידע לסייע לכם בכל צעד, ולספק לכם את המידע הדרוש.

שיעזור לכם למצוא קנאביס רפואי במרשם בכל אזור בארץ. על מנת לפנות  למוקד התקשרו לטלפון: 08-6268000. או שלחו מייל לדואר האלקטרוני (להגשת מסמכים בלבד): [email protected]

קנאביס רפואי בשרון

לסיכום

אם אתם מחפשים קנאביס רפואי בשרון, עומדת לפניכם האפשרות המצוינת של חברת פלורה פארם. בליווי הצוות המסור ביותר, שישמח לענות על כל שאלה ולספק לכם את כל המידע הדרוש על מנת שתוכלו לעשות את ההחלטות הנכונות ביותר עבור הבריאות שלכם.

עם ניסיון של שנים רבות בתחום ומסירות שאין לה מתחרים, פלורה פארם כאן על מנת להנגיש לכם קנאביס רפואי במרשם. באופן שמתייחס לצרכים הספציפיים שלכם. עם צוות מומחים שרואים את הצרכים הבריאותיים שלכם לפני הכול, ויודעים לספק את ההכוונה המושלמת לעבר עתיד ורוד יותר.

קנאביס רפואי בשרון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות