נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבדוק האם יש לי כפל ביטוחים?

ריבוי ביטוחים

אם אתם בעלי מספר זהות ישראלי, תוכלו בקלות לאתר כפל ביטוחי ולקבל מידע על הביטוחים הקיימים על שימכם. איך זה עובד ומה כל כך נורא בביטוח כפול? ריכזנו לכם כאן מידע שיסייע לכם לחסוך בתשלומי הביטוח שלכם. מעוניינים לחסוך כסף? המשיכו איתנו! 

 

מה זה כפל ביטוחי?

לא מעט אנשים משלמים על ביטוחים כפולים המכסים את אותו מקרה ביטוחי. רבים יטענו "אז מה, במקרה ביטוחי הם יקבלו כיסוי משני חברות הביטוח וכך יצאו עם סכום כפול" זו טעות יקרה מידי! כפל ביטוחי הוא מצב בו אדם משלם על מספר ביטוחים זהים ולמרות זאת, הוא לא יקבל לאחר אירוע ביטוחי כיסוי גבוה יותר ממה שהיה יכול לקבל דרך חברת ביטוח אחת.

להפך, חברות הביטוח יחלקו את סכום הפיצוי הנדרש ביניהן וכן הן תרווחנה מכך שהוא שילם ביטוחים כפולים. מדובר באבסורד שאין סיבה לשלם עליו מחיר יקר כל כך. הבעיה היא שעל פי נתוני משרד האוצר, מעל 50% מהישראלים משלמים על כפל ביטוחי והם אפילו לא יודעים על כך.

 

הקמת אתר הר הביטוח

בעקבות המצב הביטוחי המעורפל שישראלים רבים חיו בו, הוחלט על הקמת אתר הר הביטוח שיסייע למבוטחים ישראליים לרכב את נתוני הביטוחים הקיימים על שמם. כך ניתן באמצעות הזדהות קלה ופשוטה באתר להפיק דו"ח ביטוח המרכז את כל נתוני הביטוח הקיימים במערכת. מי שמבין בתחום יכול לזהות ביטוחים כפולים ובכך לחסוך לא מעט כסף.

 

איך בודקים כפל ביטוחי?

כל אחד יכול להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי ובאמצעות הזדהות קלה להפיק את דו"ח הנתונים האישי שלו. הבעיה היא שכדי למפות בצורה נכונה את הנתונים, חשוב להבין מה כל ביטוח מכיל, מה נכון לעשות ובכלל, ככל שמכירים את התחום טוב יותר, קל יותר לזהות נתונים שניתן לשפר.

לכן, לא מסתפקים רק באתר הר הביטוח לצורך איתור כפל ביטוחי אלא פונים לסוכנות ביטוח מקצועית ואמינה שתפנה אל חברות הביטוח לחוד ותבדוק בצורה מקיפה אם יש נתונים נוספים חשובים. כך המבוטח מקבל ליווי מקצועי והכוונה מה נכון לעשות. לבדיקה מהירה על כפל ביטוחים כנסו לקישור המצורף.

 

יתרונות הפניה לסוכן ביטוח

סוכן ביטוח יבצע בדיקה מהירה של המצב הביטוחי, הוא יסקור את כל הביטוחים הקיימים, יוודא שאין כפל ביטוחי, אם יש כפל ביטוחי הוא יבדוק איזה ביטוח משתלם לבטל ומהנכון לעשות כדי לייעל את תיק הביטוח. סוכן ביטוח הוא זה שמכוון את המבוטח ומלווה לאורך כל הדרך. גם לאחר רכישת הביטוח, במקרה של ארוע ביטוחי, המבוטח יכול לפנות לסוכן ביטוח כדי לקבל הכוונה בהגשת התביעה.

 

לסיכום

ראינו כי בקלות ניתן לבטל כפל ביטוחי באמצעות אתר הר הביטוח או באמצעות דרך יעילה יותר – פנייה לסוכן ביטוח. באמצעות פנייה לסוכן מקצועי ניתן לייעל את תיק הביטוח ולחסוך לא מעט כסף.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים