נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תוזילו את תשלומי הביטוחים שלכם עם הר הביטוח

בדיקה של הר הביטוח

יוקר המחיה המאמיר לא מותיר הרבה ברירות ואנשים רבים פונים לבדוק את האפשרות להוזיל עלויות במגוון תחומים בחיים. רבים לא יודעים כי באמצעות בדיקה פשוטה של הביטוחים הקיימים על שמם הם יכולים לחסוך מעצמם עשרות שקלים מידי חודש. החלטנו לרכז לכם כאן מידע על כך. אם נשארתם עם שאלות על הנושא, כדאי שתפנו לסוכן ביטוח שימנע ממכם הפסד כספי.

 

איך חוסכים בעלויות הביטוח?

כמו כל דבר, גם כאשר רוכשים ביטוח פרטי, ניתן לנהל משא ומתן עם חברות הביטוח ולהוזיל את עלות הביטוח על ידי הצגת תנאי פרמיה זולים יותר. אבל את זה עושים כאשר רוכשים את הפוליסה. ומה קורה לאחר שכבר חברים בביטוח והפוליסה תקפה. גם אז ניתן להוזיל עלויות.

 

איתור ביטוחים כפולים

כאשר אדם מבוטח מספר פעמים באותו ביטוח, הוא משלם פרמיה חודשית כפולה, אך למרות זאת הוא לא יקבל פיצוי כפול בעת מימוש הביטוח, ההפך הוא הנכון, ההתנהלות מול חברות הביטוח לצורך התביעה תהפוך למורכבת יותר ובסופו של דבר חברות הביטוח נושאות יחד בנטל התשלום למבוטח.

באמצעות בדיקה של הר הביטוח ניתן לאתר את רשימת כל הביטוחים, לזהות אילו ביטוחים הם כפולים ולבטל אותם. חשוב לציין כי על פי נתוני משרד האוצר מעל חצי מציבור הביטוחים הם בעלי ביטוחים כפולים. חברת הביטוח מרוויחות מכך מיליוני שקלים ורק חוסר מודעות גורם לאנשים לא לבדוק את העניין.

 

הוזלת מחיר הביטוח

התחרות בענף הביטוח היא גבוהה. כל חברת ביטוח מעוניינת "למשוך" אליה כמה שיותר מבוטחים ולצורך כך היא תציע הטבות ייחודיות כמו מחיר נגיש, כיסוי מורחב, תנאי פוליסה ייחודיים ועוד. בתור מבוטחים אתם יכולים להרוויח. לאתר את הביטוחים הקיימים על שימכם באמצעות אתר הר הביטוח, לבדוק מה מחיר הפרמיה החודשית של הביטוח ומה הסכום הכולל של מחיר הביטוח וכך, לערוך השוואת ביטוחים למציאת ביטוח משתלם במחיר נמוך יותר. השוואה כזו ניתן לערוך לבד או בעזרת סוכן ביטוח.

 

שינוי תנאי הפוליסה

מלבד מחיר הפוליסה, ניתן לשנות תנאים אחרים נוספים. אם לדוגמא הביטוח שלכם כולל פוליסה בה ההשתתפות העצמית למקרה של מימוש הביטוח היא מאוד גבוהה, ניתן להחליף לפוליסה בה גובה דמי ההשתתפות העצמית יהיו נמוכים יותר. חשוב לזכור כי בבחירת ביטוחים יש נקודות עליהן לא כדאי לוותר ויש לבנות "סולם עדיפויות" נכון.

כי מה יעזור לשלם לחברת ביטוח לא אמינה מחיר זול מידי חודש, אם בסופו של דבר לא יהיה ניתן לממש את הכיסוי הביטוחי והיא תתנער מאחריות ככל יכולתה?

 

איך עושים את הבדיקה?

כל אחד יכול להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי ולערוך את הבדיקה באופן עצמאי על ידי כניסה לאזור האישי שלו. למרות זאת, רבים מעדיפים לפנות לסוכן ביטוח להקלה על התהליך.

בדיקה של הר הביטוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים