נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים ביטוח?

מגוון ביטוחים

אנשים שרכשו בעבר ביטוח בקלות דעת, מתוך אי היכרות עם הנושא, יוכלו להעיד שהדבר גרם להם לקשיים רבים מסיבות שונות. עובדה זו הובילה אותנו לכתיבת המדריך הנוכחי שירכז בפניכם את 5 הדברים שאתם חייבים לדעת, רגע לפני שתרכשו ביטוח. קראו את השורות הבאות בעיון ותהיו בטוחים שתבצעו רכישה חכמה שתקנה לכם שקט נפשי לאורך זמן.

 

יש היצע רחב של ביטוחים – עליכם לבחור בביטוח המתאים ביותר

חשוב שתדעו תחילה שיש מגוון עצום של ביטוחים שמוצעים לנו, הלקוחות. מדובר לצורך הדוגמא באפשרויות הבאות:

  • ביטוח רכב
  • ביטוח דירה
  • ביטוח חיים
  • ביטוח נסיעות
  • ביטוח לעסק

יצירת קשר עם סוכן ביטוח, מצריכה היכרות מקדימה עם הביטוחים הללו. סוכן מקצועי וסבלני, יוכל להציג בפניכם את הרשימה המלאה, כדי שתוכלו לדעת מהו הביטוח הדרוש לכם. אך ההמלצה היא להכיר באופציות הללו מראש, משום שכך יתאפשר לכם לבחור בקלות וללא לחץ של זמן.

ביטוח חיים, דירה ורכב

צריך לערוך השוואות מחירים

אי אפשר לעסוק ברכישה של ביטוח מבלי לציין מילה או שתיים על השוואת מחירים. סביר להניח שמדובר בהליך שאתם מבצעים באופן קבוע, רגע לפני שאתם רוכשים מוצר או שירות שניתן מצד בעל מקצוע מסוים. אם כך, כדאי שתיישמו את הליך זה טרם רכישת הביטוח. הדבר עשוי לגלות לכם שתוכלו לחסוך עשרות, מאות ולעיתים אף אלפי שקלים (במידה ומדובר בביטוח לטווח רחוק). שימו לב, יש לנו פתרון עבורכם. תלחצו על הקישור הבא ותוכלו לקבל את הצעות המחיר השונות תוך זמן קצר: www.thesafeharb.co.il.

 

חשוב לבדוק את הצורך שלכם

סביר להניח שבשלב זה יש בידיכם סוג מסוים של ביטוח שאתם זקוקים לו. אם כך, זה הזמן להעריך את הצרכים שלכם ולהבין מהם הסיכונים שמפניהם תרצו להתגונן. נציג דוגמא קצרה שתאפשר לכם להבין במה מדובר. אם אתם צריכים למשל ביטוח נסיעות שישמש אתכם לטיול שכולל טרקים בהרים מושלגים, עליכם להחליט אם תרצו להוסיף לביטוח הרחבות שונות, לדוגמא:

  • ספורט אתגרי
  • חילוץ והצלה
  • הטסה ועוד

 

יש לבדוק מה כלול בפוליסה

אתם צריכים לדעת שמוטלת עליכם האחריות בהבנת הפוליסה שעליה תחתמו. לכן, נמליץ להקדיש כמה דקות לקריאה מעמיקה של התנאים, המגבלות והכיסויים. כך תוכלו לדעת מה מכוסה בפוליסה ומה לא נכלל בה. הדבר יאפשר לכם להתנהל נכון בהמשך הדרך.

 

צריך לבחור בחברת ביטוח מוכרת

סביר להניח שראיתם שיש היצע גדול של חברות ביטוח שיציעו לכן מגון רחב של אפשרויות. מוטלת עליכם האחריות לבדוק את הנושא מראש ולפנות בסופו של דבר לחברה מוכרת שנחשבת לשם דבר בתחום. מקרים שאירעו בעבר למבוטחים גרמו לנו להבין שיש חברות שמתנערות מתשלום הפיצויים. בחירה בחברה מוכרת תפחית את הסיכוי להתמודדות עם תרחיש מורכב שכזה. נציין שתוכלו להגיע בקלות לחברה שכזו תוך יישום אחת מהאפשרויות הבאות:

  1. יצירת קשר עם סוכן נסיעות שיספק לכם מידע אודות חברת הביטוח המתאימה לכם ביותר
  2. קריאת חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת אודות חברת הביטוח הנבחרת
  3. קיום שיחות עם מכרים וחברים שרכשו ביטוח מסוג דומה לאחרונה

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז בפניכם את 5 הדברים שאתם חייבים לדעת רגע לפני שתרכשו ביטוח. בשלב זה נותר לכם ליישם את האינפורמציה ולגלוש לאתר הר הביטוח שיספק לכם את כל המידע הנותר. נאחל בהזדמנות זו שתבחרו בביטוח המתאים ביותר שיענה על כל הקריטריונים שהוצגו לעיל.

סוכן ביטוח המסביר את פוליסת הביטוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים