נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדרך החברתית לקדם את העסק שלך

קידם אתרים

אחת הדרכים החשובות ביותר להצלחת העסק שלכם היא הקידום. הקידום אחראי להביא אליכם את הלקוחות הפוטנציאליים עבור המוצר או השירות שאתם מציעים לקהל הקונים. כיצד ניתן לשלב את הרשתות החברתיות בתחום הקידום? ומדוע מדובר בשיטה כה יעילה עבור העסק שלך. 

קידום, קידום ועוד קצת קידום

אתם מעוניינים לפרסם את המוצר שאתם מוכרים? מעוניינים לפרסם ולקדם את החנות החדשה שלכם? מציעים שיטת טיפול חדשנית שאין לאף אחד אחר? המשותף לכל אלה הוא קידום. הקידום אחראי על השגת הלקוחות הפוטנציאליים עבור המוצר שאתם מוכרים. את הקידום ניתן לעשות במגוון דרכים. אחת האפשרויות היא על ידי פרסום בפייסבוק. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם ומרכזת מאות מיליוני משתמשים בכל העולם. בראייה העיסקית, כל אותם משתמשים בפייסבוק עשויים להיות רוכשים עבור המוצר או השירות שאנו מוכרים. החוכמה היא לדעת להגיע לקהל הרלוונטי ביותר, גם על מנת למנוע הוצאת משאבים מיותרת על אוכלוסיות לא רלוונטיות וגם על מנת להגדיל את מחזורי המכירות שלכם.

רשתות שונות

לצורך העניין, נשתמש בדוגמא של חברה שמוכרת משחקי מחשב. אנו בעלי החברה, רואים לנכון לקדם את המשחקים דרך עולם הפייסבוק, הוא יבחר באוכלוסייה שהיא רלוונטית עבורו. כך לדוגמא, ניתן לוותר על קידום המוצר בקהל האוכלוסייה שמעל גיל 50, מכיוון שמבחינה סטטיסטית הסיכוי שמישהו ירכוש את המוצר- הוא נמוך יותר מאוכלוסיית בני הנוער והילדים. כך פועלת שיטת הקידום בפייסבוק- ובאופן כללי בכל השיטות האחרות.

הדרך החברתית לקידום המוצר שלך?

ובכן, לאחר שהבנו מה החשיבות ועד כמה עניין הקידום והשיווק מהווה חלק מרכזי וחשוב בהצלחה של כל עסק בלי יוצא מן הכלל, נסביר לכם כיצד ניתן לקדם את המוצר באמצעות הקשרים החברתיים.

הקשרים החברתיים בהקשר של קידום עסקים, נמדדים בעיקר ברשתות החברתיות. הרשתות החברתיות, כמו פייסבוק ואינסטגרם, מאפשרות לנו לייצר קשרים חברתיים עם אנשים מכל העולם על בסיס מרכיבים ומכנים משותפים. עולם הקידום בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות, מתבסס ברובו על שיטה זו. השיטה הזו, של יצירת חברויות על בסיס מכנים משותפים, מאפשרת לנו, בתור בעלי מוצר או נותני שירות, לבחור את האוכלוסייה שאנו רוצים שהקידום יתמקד בה.

אם נחזור לדוגמא שנתנו לפני כן, של חברת משחקי המחשב, נוכל להמחיש זאת בצורה הטובה ביותר. המכנה המושתף של קבוצת האנשים שאליה אנו רוצים להגיע הוא הגיל. אנו רוצים להימנע מפרסום וקידום בפייסבוק אצל המשתמשים שהגיל שלהם הוא מעל 50 (לצורך הדוגמא), מכיוון שהסיכוי שאנו נקבל תנועה מאוכלוסייה זו יהיה קטן יותר. כך פועלת השיטה של קשרים חברתיים ברשתות החברתיות השונות, וחשוב שנדע לנצל זאת על מנת למנף את העסק שלנו כמה שיותר ולהניע לקוחות פוטנציאליים לכדי פעולה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מכשירים דיגיטלים
איך בונים אתר לעסק?

בשנת 2022 אתר לעסק הוא כבר לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו. בתור בעלי עסקים, פרסום ושיווק הם הדברים