נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הרחיבו אופקים: 4 דברים שיפתחו לכם את המחשבה

פלאגים אנאליים של Love Pleasure

מקובעים במיטה? האישה שלכם רוצה לפלפל את העניינים? הגבר מרגיש שחיי המין לא מספיקים? יש לנו פיתרון בשבילכם ובשבילכן! במאמר זה נציג ארבעה דברים שפתחו לכם את המחשבה במיטה, בלילה, כשהעניינים מתחילים להתחמם.

 

הקדמה

לא חסרות דרכים לפתוח את המחשבה ולהיכנס לעולם האירוטי הנרחב. זוהי המאה ה-21, אחרי הכל. אנחנו חיים בעולם של גלובליזציה, בו ניתן למצוא ולחוות כמעט מהכל. מחומרי סיכה שיגרמו לכם להרגיש טוב יותר בזמן האקט, דרך צעצועים שונים שיפלפלו לכם את חיי המין ועד פלאגים אנאליים של Love Pleasure – במאמר זה נציג הכל.

פלאגים אנאליים של Love Pleasure

ארבעה דברים שיפתחו לכם את המחשבה

בכדי להתחיל ולפתוח את המחשבה שלכם, ובכדי להתחיל את המסע שלכם לתוך העולם האירוטי שפתוח בכם, נתחיל בדרכים "עדינות" יחסית, שיאפשרו לכם לעבור את התהליך בצורה בטוחה, מתונה ותואמת את הרצונות, את הניסיון ואת הצרכים שלכם. להלן ארבעה דברים שיפתחו לכם את המחשבה:

 

  1. חומר סיכה בטעמים

חומר סיכה הוא אופציה נהדרת בכדי לפתוח את המחשבה. הידעת? מרבית הזוגות בארץ לא חוו שימוש בחומר סיכה בעבר. הסלידה הזו נגרמת בשל החשש לצאת מהקופסה, ובעקבות דעות קדומות לגבי התדמית של חומר סיכה. זהו לא צעצוע קינקני, לא תנוחה אלטרנטיבית – חומר סיכה הוא בסך הכל נוזל אכיל שנועד להנעים ולשפר את האקט המיני, בעת חדירה. חומרי סיכה מגיעים גם בטעמים שונים – בכדי שיהיה ניתן לטעום אותם בעת אקט אוראלי.

 

  1. דילדו

דילדו הוא מקל מפלסטיק, שנועד להחדרה לואגינה או לפי הטבעת. הדילדו משמש תחליף למין עצמו – אך יכול להצטרף בנוסף אליו במהלך משחק מקדים או חדירה מלאה. דילדואים מגיעים במנעד רחב של גדלים, צורות, צבעים וחומרי גלם. הדילדו יכול לשמש נשים וגברים כאחד – כל אחד יכול למצוא בו הנאה, זאת בתנאי שתעזו לפתוח את המחשבה.

פלאגים אנאליים של Love Pleasure

  1. וויברטור

וויברטור הוא השלב הבא בתהליך לפתיחת דרך המחשבה. זהו למעשה צעצוע מין, שמיועד להנחה בקרבת הדגדגן, במטרה לייצר תחושות נעלות ולבסוף – אורגזמה. את הוויברטור ניתן לשלב במקביל לחדירה, למין אוראלי, למין אנאלי ועוד. זהו הכי האפקטיבי ביותר במטרה לספק גברת כמו שצריך.

 

  1. פלאגים אנאליים

זהו כבר שלב מתקדמם מאוד בתהליך פתיחת המחשבה. פלאגים אנאליים (או בלועזית – Butt Plugs) הם צורות קשיחות שמעוצבות במטרת החדרה לפי הטבעת. בעת ביצוע אקטים מיניים בזמן שהפלאגים מוחדרים, ההנאה מהאקט גוברת משמעותית. הפלאגים נוגעים בנקודות רגישות שמסביב לפי הטבעת, ועל כן מהווים תוספת נעימה ומפולפלת לאקטים המיניים שבחדר המיטה (או מחוץ לו).

חשוב לזכור! מומלץ לבצע הכנה מקיפה לפני החדרת פי הטבעת. במידה ומבצעים את החדרתם ללא הכנה, קיימת היתכנות לתקריות מהסוג החום. בנוסף, מומלץ להוסיף חומר סיכה או חומר דומה להקלת ההכנסה, ולבצעה בעדינות יתרה.

 

לסיכום

פלאגים אנאליים של Love Pleasure

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים