נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כדאי גם לכם לפנות אל הר הביטוח?

כדאי לפנות ראשית

כולנו יודעים שלמרות התוכניות שאנחנו עושים בחיים, לא תמיד נוכל לדעת מה באמת יקרה לנו. האם מישהו באמת תכנן לחלות במחלה סופנית? או במחלה שהתרופות לה יקרות כל כך? והאם מישהו מאיתנו תכנן להיכנס לרכב הפרטי שלו בבוקר ולהיות מעורב בתאונת דרכים באשמתו? כמובן שהתשובה לכל השאלות הללו שלילית, אך כיוון שאנחנו מבינים שכל התרחישים הללו אפשריים, אנחנו מחפשים תמיד את הדרך להתגונן ולהגן על עצמנו. זו הסיבה שבגללה לכולנו יש כל כך הרבה ביטוחים מסוגים שונים, בין אם זה כולל את ביטוח הפנסיה, את ביטוח הדירה או כל ביטוח אחר כמו ביטוח נסיעות. עם זאת, האם באמת צריך לעשות את הדברים בצורה כזאת, לא לברר הכול לעומק ולשלם סכומי עתק על הביטוחים הללו? חברות הביטוח לרוב מנצלות את העובדה שהאדם הפשוט לא יושב וקורא את כל סעיפים הפוליסה, מה שמוביל לכך שכולנו משלמים על סעיפים שאינם רלוונטיים עבורנו. יתרה מכך, פעמים רבות אנחנו משלמים על אותם סעיפים בביטוחים כפולים, מה שבסופו של דבר אפשר לתרגם למאות שקלים בשנה ולפעמים אפילו יותר. זו למעשה הסיבה שבגללה כדאי לכם לפנות אל הר הביטוח הגיע הזמן שתכירו אותו, שכן הר הביטוח זו הדרך הכי טובה שיש להבין על מה בדיוק אתם משלמים והאם הגיע הזמן לעשות שינויים בעניין. למידע נוסף – harhabituach.

כדאי לפנות

שירות יעיל ומהיר שלא היה כמותו

 

אם יש משהו שתמיד עוצר את כולנו מלפנות אל חברות הביטוח כדי לברר איזה ביטוחים יש לנו, זו העובדה שפניה כזאת עלולה להיות מסובכת מידי. ראשית, להשיג את האדם הנדרש בחברת הביטוח זו משימה בפני עצמה ושנית, להבין אחר כך את הדוח שנקבל, כולל כל הפירוט, זה מייאש. אם גם אתם מרגישים כך אנחנו מזמינים אתכם לפנות עוד היום אל הר הביטוח, שכן הר הביטוח ייתן לכם שירות נפלא בתחום הזה. במקום שיהיה עליכם לבדוק לבד את השאלה על מה אתם משלמים וכמה, הר הביטוח יעשה זאת עבורכם. השירות כאן מאוד יעיל ומהיר, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם? זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים כבר פנו אל הר הביטוח ויצאו מרוצים מהשירות, שכן מדובר על יעילות שבעבר אפשר היה רק לחלום עליה.

 

מה עושים עם המידע שמתקבל?

 

עליכם להכין את עצמכם לכך שאולי לא תאהבו את המידע שיגיע אליכם, שכן עלול להיות שבסופו של דבר תגלו שאתם משלמים הון עתק בכל שנה לחברות הביטוח, בלי שתהיה לכך כל הצדקה. מצד שני, האם עדיף להמשיך ולטמון את הראש בחול ולא לדעת שזו הסיטואציה שאיתה אתם מתמודדים? כמובן שהתשובה לכך שלילית. אחרי שתקבלו את הדוחות השונים מהר הביטוח תוכלו אתם לבחור מה לעשות עם כל המידע הזה. תוכלו להמשיך לשלם את אותו הביטוח לאותה חברה מקצועית, אך תוכלו גם לעשות שינויים, לבטל ביטוחים שונים ולהפוך אותם לחסכונות עבור הילדים. הדבר החשוב באמת הוא להבין איפה אתם עומדים וכמה כסף אתם משלמים בשנה על ביטוחים מיותרים. זה נכון שאף אחד לא יחזיר לכם את הכספים באופן רטרואקטיבי, אך מצד שני, גם לשנות את העתיד זה חשוב. במקום לתרום את הכסף שלכם לחברות הביטוח השונות אתם יכולים לעשות בירורים ולפתוח אי אילו חסכונות לעתיד, אז למה לא? זה לא משנה אם החיסכון יהיה לילדים או לטיול כי מה שחשוב זה שאתם בעצמכם תוכלו ליהנות מהכסף שהרווחתם בעבודה קשה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים