נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 כללים לבניית אתר שממיר והופך גולשים ללקוחות

אתר קידום

בניית אתר ממיר היא החלום של כל סוחר ברשת. המרת הגולשים ללקוחות לצד משיכת גולשים לאתר נחשבת לאחת משתי המשימות הכי מאתגרות במסחר אלקטרוני. כדי להצליח לעשות זאת על הצד הטוב ביותר אספנו 5 כללים לבניית אתר שממיר והופך גולשים ללקוחות.

ביקורות

תבינו מה האסטרטגיה ומה המטרה שלכם עוד לפני שאתם בונים את האתר

כדי להצליח להפוך גולשים ללקוחות תצטרכו לבנות אתר שישרת את המטרה הזאת, נסו לגבש אסטרטגייה להמרה ותקפידו להתאים את האתר לאסטרטגייה ולא את האסטרטגייה לאתר. נסו להבין מי קהל היעד שלכם ומה השיטה למשוך אותו אליכם, תדחו את שלב הכתיבה של הדף עצמו לאחרי גיבוש האסטרטגייה.

למשל אם אתם מכוונים את האתר שלכם לסטודנטים תצטרכו למשוך סטודנטים, חיילים משוחררים, הורים לסטודנטים ובוגרים טריים. נסו להבין איך לאפיין את הקהלים האלה בתחומי מגדר, גיל, אמונה דתית ועוד ורק לאחר מכן תתחילו לבנות את האתר שלכם.

לאחר מכן תצטרכו להבין מה המטרה שאתם מעוניינים להשיג, מכירה, צפייה בסרטון, לחיצה על לינק וכו'. לבסוף תתחילו בבניית הדף

שמרו על פשטות

נסו לעצב דפים נקיים, נטולי פרטים מיותרים, נסו לעצב את דף האינטרנט כך שישמש מטרה מוגדרת שתהיה ברור לכל מי שנכנס אליו. אם אתם לא בטוחים תבחנו את הדף על מישהו שלא מכיר את האתר ואת מטרתו ותראו כיצד הוא מגיב לעיצוב שיצרתם.

הימנעו מערבוב צבעים והשתדלו לשמור על סט צבעים אחד בכל האתר, הסירו הסחות דעת מיותרות והתמקדו במטרות שהצבתם לעצמכם בשלב הקודם.

נסו שתי עיצובים

אחת הדרכים הטובות ביותר לתכנן אתר אינטרנט היא להכין שתי גרסאות ולבחון איזה אחד טוב ומושך יותר. כמובן שאנחנו לא מדברים על בנייה של שני אתרים שונים ובחירה שלהם אלא על עיצוב ראשוני והמשך עבודה על הצורה שתבחר.

תתאימו את האתר שלכם למובייל

כיום קרוב ל-60 אחוז מהתעבורה באינטרנט מבוצעת באמצעות טלפונים חכמים. אם תבנו אתר ולא תתאימו אותו כמו שצריך לטלפונים ניידים תאבדו בהכרח פלח שוק משמעותי ביותר. גם גולשים שיגיעו אליכם יילכו לאיבוד מכיוון שלא יצליחו להתמצא באתר שלכם.

תוסיפו ביקורות ודירוגים

מחקרים הראו שאחד הגורמים שתורמים ללקוחות אינטרנטיים לבצע רכישה הוא כמות ההמלצות והדירוג של האתר והמוצר שהם קונים. תבקשו מלקוחות שלכם לדרג את המוצרים שלכם.

ככל שהאתר שלכם יילך ויצליח וישיג כמות קונים גבוהה תוכלו לבקש מאתרי דירוג חיצוניים להכניס את האתר שלכם לדירוג שלו כך שלקוחות יוכלו לראות דירוגים בלתי תלויים שלרוב נחשבים לאמינים יותר ביחס לדירוגים שנמצאים בתוך האתר לאור העובדה שהם נתונים למניפולציה של הבעלים של האתר.

בניית אתר ממיר היא אתגר משמעותי לכל בעל עסק, אם תבינו איך לעשות את זה נכון תוכלו להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות שיהיו שוות לכם כסף רב.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מכשירים דיגיטלים
איך בונים אתר לעסק?

בשנת 2022 אתר לעסק הוא כבר לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו. בתור בעלי עסקים, פרסום ושיווק הם הדברים