נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל הסיבות לחוסר הנאה מסקס

רגליים שלגבר ואישה מבצבצות מהשמיכה

מי לא אוהב סקס? כבני אדם אנחנו יצורים שנהנים מהאקט המיני שמביא אותנו להנאה וסיפוק רבים, וסקס הוא אחת הפעולות שכולנו היינו שמחים לבצע באופן יום יומי. אבל מסיבות רבות ומגוונות הפעולה הזאת לא ממש מתרחשת באופן יום יומי, ולא רק זה – הרבה מהפעמים שהיא כן מתרחשת, היא לא גורמת לנו הנאה. למה זה קורה? שאלה מצוינת, ובדיוק בשביל לענות עליה הכנו לכם את המאמר: כל הסיבות לחוסר הנאה מסקס.

דברו על הפיל שבחדר

כשמדברים על כל הסיבות לחוסר הנאה מסקס כדאי להתחיל מהסיבות הבין אישיות. משהו בתקשורת לא עובד, משהו מעיב על היחסים ולא נאמר בין בני הזוג, כעסים שלא הגיעו לכדי שיח ועוד עלולים להוות מעין פיל בחדר המיטות שלכם. הפיל הזה לא מאפשר לשני הצדדים להתנהג בטבעיות, וגורם לסקס להיות מאולץ ובינוני.  רוצים להימנע מלהתעסק בכל הסיבות לחוסר הנאה מסקס? תתחילו בתקשורת שלכם.

 

זוג לא מצליח לממש אהבה

"תגידי לי בדיוק מה את רוצה שאני אעשה"

משפט פשוט, לא? כמה קל לשאול את בן או בת הזוג שלכם מה בדיוק הם רוצים שתעשו להם. חלק בלתי נפרד מרשימת כל הסיבות לחוסר הנאה מסקס טמון בתקשורת המינית של בני הזוג, ואם הפרטנר שלכם לא יודע מה עושה לכם טוב, אז מי בדיוק אמור לענג אתכם? היו פתוחים וגלויים אחד עם השני, זה יעשה אך ורק טוב.

כל הסיבות לחוסר הנאה מסקס – חזרתיות

כמה כיף להיכנס למיטה עם פרטנר שמעניק בכל סקס חוויה אחרת. שוב לשכב באותה התנוחה, שוב אותם הטריקים, שוב סדר פעולות ידוע – כמה מעייף. במקום זה נסו לגוון. שנו תנוחות, שלבו צעצועי מין, שחקו משחקי תפקידים שיוציאו אתכם מהשגרה ונסו לקיים יחסי מין גם במקומות לא שגרתיים. אין יותר כיף מלגוון ולשמור על חיי המין שלכם רעננים וחדשניים כל הזמן.

אין אונות

בעיית אין אונות היא אחת הבעיות הקשות והמטרידות שגורמות באופן ישיר לחוסר הנאה מסקסהבעיה, שמציבה את הגבר במקום מאוד מביך ומביש ואת הפרטנר או הפרטנרית שלו במקום מתוסכל ומאוכזב, גורמת לחוסר הנאה מסקס ולחוסר יכולות ביצועיות. לבעיה זו יש פתרון קל ופשוט – ויאגרה טבעית.

ויאגרה טבעית

הכירו את חברת נטורל ויאגרה, המציעה תחליפי ויאגרה טבעיים המאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי. מוצרי הויאגרה הטבעית עשויים מ-100% חומרים טבעיים והם בטיחותיים לחלוטין לשימוש. מוצרי ויאגרה טבעית נמצאים באתר של חברת נטורל ויאגרה ומגיעים במגוון צורות – טבליות, משחות, ספריי השהייה, דבש חשק, גלולות ועוד.

אז מה עושים עכשיו? מסיימים לקרוא את מאמר כל הסיבות לחוסר הנאה מסקס, מתחילים להשתמש במוצרים הטבעיים של חברת נטורל ויאגרה וחוזרים להנות!

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

מה הקשר בין חיי מין לבריאות?

איך אפשר לשפר ביצועים בחדר המיטות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים