נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לשכור את שירותיו של חוקר פרטי לתהליך בילוש

מטבעות

ההחלטה לשכור את שירותיו של חוקר פרטי היא בדרך כלל החלטה לא פשוטה שמצריכה הרבה תעצומות נפשיות ולעיתים גם השקעה כלכלית לא קטנה.

אך, במקרים בהם ישנן חשדות מבוססות אשר מצריכות את הבדיקה לצורך הוכחה או הפרכה של החשדות, מדובר בהשקעה כלכלית ששווה לעשות.

 

באילו מקרים כדי להשכיר חוקר פרטי?

הסיבה המוכרת ביותר לצערנו להשכרת יכולות בילוש של חוקר פרטי הינה בגידה בין בני זוג. חוקר פרטי טוב יוכל להשיג לכם את ההוכחה הנדרשת לבגידה. הוכחות אלו הן קבילות בבית המשפט ובבית דין רבני בישראל.

סיבות נוספות כוללות בתוכן חשדות כנגד עובדים או מתחרים בפן העסקי.

 

אז כמה זה יעלה לי?

לעומת שירותים רבים אחרים ומוצרים מוכרים לחקירה של חוקר פרטי אין מחירון מוגדר ומוסכם. כנראה שאם תעשו חיפשו בגוגל על חוקר פרטי מחירים תקבלו רק תשובה ליד. אבל אנחנו כאן כדי לתת לכם את ההסבר המדויק ביותר שניתן ולהסביר את כל הפרמטרים שישפיעו על המחיר.

קודם כל והכי חשוב לזכור ולדעת שכל חקירה היא ייחודית ושונה. הסיבה לכך ברורה מאוד, בכל חקירה ישנן נסיבות שונות, אירועים שונים, קבועי זמנים שונים ופשוט המון פרמטרים שיכולים להשתנות גם במהלך החקירה עצמה. ולכן אחת הבדיקות הטובות ביותר בנוגע לחוקר הפרטי שאתם בוחרים היא האם הוא נותן לכם מחיר שלוף מן המותן או שמא הוא היה צריך לשמוע את כל הפרטים ונותן לכם הצעת מחיר שיתכן והיא תשתנה לאור הרבה פרמטרים.

 

מהם הפרמטרים הללו?

לצורך הדוגמאות אנחנו נשתמש בנתונים וצרכים הקשורים בחקירה של בן זוג בוגד, אך שימו לב שניתן להקביל את זה לכל חקירה שתדרשו לה.

הפרמטר הראשון לגבי העלות קשור בקושי והמורכבות של החקירה. אם בן הזוג אינו מנסה להסתיר באופן פעיל את הרומן שלו, כנראה שיהיה קל יותר לאתר את ההוכחות המפלילות. לעומת זאת, אם בן הזוג הוא אדם חשדן או קנא לפרטיותו יתכן ויהיה קשה יותר לאתר את ההוכחות.

הפרמטר השני והלא פחות חשוב הינו זמן המעקב והחקירה הדרוש. בשביל להשיג את ההוכחות על הבגידה ישנו צורך בתפיסת המעשה על חם, המעקב הנ"ל יכול לקחת מספר שעות בודדות או להאריך למספר ימים ואף מספר חודשים. אם יש בידכם מידע רלוונטי וספציפי אשר יכול להוביל את החוקרים אל ההוכחות הדבר יכול לקצר את זמן העבודה וכתוצאה מכך גם להוריד את המחיר. המחיר הכללי של שעת מעקב נע בדרך כלל סביבות 350 ל-400 שקלים לשעה לכל חוקר.

הפרמטר השלישי הינו כמות החוקרים ואנשי הצוות הנדרשים. גם כאן הפרמטר הזה משתנה בהתאם למידע המקדים הקיים.

 

תוספות למחיר

המחיר של החקירה יעלה כלל שהחוקרים ידרשו לנסוע מרחק רב יותר ולהתרחק ממקום משכן המשרד שלהם. לכן מומלץ לבחור משרד בעל נציגי שטח בכל רחבי המדינה.

תוספות נוספות מגיעות גם מעבודה בשישי שבת והתייצבות של החוקר הפרטי בבית המשפט.

בסופו של דבר השכרת חוקר פרטי עשויה לעלות לכם אלפי עד עשרות אלפי שקלים, אך במקרים רבים הכסף הזה יחזור אליכם או לכל הפחות יאפשר לכם לחיות בידיעת האמת.

 

איש חקירות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חקירות