נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עושים במקרה של אלימות בבית?

אלימות במשפחה

אלימות במשפחה, לצערנו הרב, הפכה בשנים האחרונות לרווחת יותר ויותר בחברה הישראלית. אנו שומעים לעיתים קרובות בתקשורת על אירועי אלימות שונים במשפחה, בין אם האלימות היא כלפי אחד ההורים ובין אם כלפי הילדים. אירועי אלימות במשפחה עלולים להיגרם גם ברצח, ולכן צריך לעצור אותם בהקדם האפשרי כאשר מתעוררות חשדות. אילו דברים ניתן לעשות כנגד אלימות במשפחה?

 

הצעד הראשון – להבין שקיימת בעיה

בין אם ההתעללות מתבצעת על ידי הגבר במשפחה כלפי האישה ו/או הילדים, ובין אם הצד המתעלל הוא של האישה – במקרים רבים הצד שנפגע מהאלימות ממשיך להישאר בבית, ולקוות שהמצב ישתפר עם הזמן או שמדובר רק בהתקף זעם חולף. האינסטינקט הראשוני שלנו יהיה לעיתים להכחיש שמדובר בבעיה שמצריכה טיפול רציני.

הצעד הראשון כדי להתחיל ולהילחם באלימות במשפחה (כאשר היא כבר קורית), הוא להבין שישנה בעיה. צריך להבין שזוגיות בריאה ומאושרת לא אמורה לכלול בתוכה אלימות מכל סוג שהוא – לא אלימות מילולית, ובטח שלא אלימות פיזית. ברגע שבן או בת הזוג שלכם מתחילים לגלות סימנים של אלימות כלפיכם או כלפי הילדים – סימן שיש בעיה של אלימות שיש לטפל בה.

 

מדוע כדאי להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי במקרים של אלימות במשפחה?

קורבנות של אלימות במשפחה פעמים רבות נוטים "להשקיט" את אירועי האלימות שהם חווים, מחשש שהמעשים ייוודעו לסביבה הקרובה שלהם ושייווצר באזז סביב העניין. זהו אמנם חשש שניתן להבין אותו, אך זוהי אינה סיבה מוצדקת להמשיך ולקבל את המצב כפי שהוא.

ישנה דרך בה תוכלו לחקור את האירוע בצורה שקטה ומתחת לרדאר – באמצעות חוקר פרטי. החוקר הפרטי מבצע את עבודתו בצורה חשאית ודיסקרטית, כך שאף אדם מלבדכם לא יידע שמתנהלת חקירה על בן או בת הזוג שלכם.

החוקר הפרטי יוכל לסייע לכם לאסוף ראיות, שיוכלו להוכיח מעבר לכל ספק שאתם חווים אלימות במשפחה, וכך תוכלו לקבל צו הרחקה כנגד בן או בת הזוג המכים ולדאוג שהוא ייענש.

פן נוסף שחוקר פרטי יוכל לסייע לכם בו, הוא במקרים של תלונות שווא שמתקבלות על אלימות במשפחה. זוהי תופעה שנמצאת מן הצד השני של הסקאלה, שלצערנו קורית גם היא לעיתים קרובות – מתקבלות תלונות אנונימיות במשטרה על אלימות או הטרדות מיניות, כאשר החשוד נאלץ להוכיח את חפותו. החוקר הפרטי יוכל לסייע גם במקרים כאלו, ולנקות את שמכם מכל החשדות המיוחסות לכם.

אם גם לכם נמאס מאלימות במשפחה, צרו קשר עם חוקר פרטי. החוקר הפרטי מבצע את עבודתו בצורה מקצועית ובמיומנות רבה, ותוך שימוש בכל האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים שעומדים לרשותו (כאשר הכל כמובן נעשה לפי החוק). חקירה של אלימות במשפחה לא חייבת לגרור רעש והמולה – אנו מבטיחים חקירה שקטה, דיסקרטית ואיכותית!

בחורה שעברה אלימות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חקירות