נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף ללמוד לבנות אתר בעצמך או להשאיר למקצוענים

תוכנה

בשנים האחרונות עסקים רבים מבינים את הפוטנציאל הקיים בהקמת אתר אינטרנט לעסק שלהם לצורך שיווק, מסחר ושמירה על קשרי לקוחות. אם בעבר הקמת אתר לעסק שלך הייתה דבר יקר, כיום ניתן למצוא מספר רב של אתרים ומדריכים המאפשרים לך להקים אתר בעצמך וישנם גם אופציה נוספת – לשכור אנשי מקצוע שיבצעו את המשימה עבורך. אז מה עדיף, ללמוד לבנות אתר בעצמך או להשאיר למקצוענים?

 

לפניך שלוש שאלות שיעזרו להחליט עם לבנות את האתר בעצמך או לשכור אנשי מקצוע:

 

האם יש לך את התקציב?

אחת השאלות המרכזיות בקרב בעלי עסקים היא כמה להשקיע עבור בניית אתר. הבעיה העיקרית עם מפתחי אתרים היא שהם נוטים להיות יקרים, אם זאת, בניית אתרים מעוצבים בעצמך כרוכה גם בהוצאות בסיסיות אך גם בזמן הפנוי שלך, אותו תוכל להשקיע בחלופות אחרות ואולי אף להרוויח יותר בזמן שלך.

העלות של האתר שלך תשתנה בהתאם לצרכים שלך ולכן לא ניתן לאמוד את התקציב בצורה ודאית. אם זאת, מחיר השכרת איש מקצוע לטובת הקמת האתר נע בין 500 ₪ לאתר פשוט ובסיסי ועד ל-10,000 ₪ לאתר מעוצב היטב, אסתטי, מאובטח ונגיש לכל מטרה.

אז אם התשובה לשאלה היא כן, תוכל לשקול להעסיק מפתח אתרים. אם לא, תוכל לעשות זאת בעצמך.

 

האם אתה מכיר את וורדפרס?

כל מה שצריך בנקודה זו הוא הבנה בסיסית כיצד לעבוד עם וורדפרס – פרסם פוסטים, דפים, התקנת תוספים, התקנת ערכות נושא. וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח פופולרית ונוחה המיודעת לבניית אתרים וניהול תוכן.

אם אתה כן מכיר וורדפרס או שאתה מתעניין בלמידה של התוכנה, אין ספק שתוכל לבנות את האתר שלך בעצמך. אם זאת, חשוב לזכור שמדובר בלא מעט זמן שיש להשקיע לטובת הלמידה ובניית האתר.

במידה והתשובה היא לא, או שאין לך את הזמן להשקיע בכך, העסקת מפתח אתרים מקצועי לבניית האתר שלך היא הבחירה הנכונה עבורך – עבודה יעילה, מקצועית ולפי הטעם שלך.

 

האם אתה זקוק לפונקציונליות מותאמת אישית שלא תוכל למצוא בתוסף וורדפרס?

ערכות נושא של וורדפרס הן צד אחד של הספקטרום, תוספי וורדפרס הם האחרים. שוק התוספים גדול אולי אפילו פי 10.

וזה טוב, עם עשרות אלפי תוספים זמינים בספרייה הרשמית, מציאת אחד שמספק את התכונה הדרושה לך הוא כמעט ודאי. יש תוסף וורדפרס זמין כמעט לכל תכונה שאפשר להעלות על הדעת.

במקרה נדיר, 1 מכל 1000, יתכן שתזדקק לתכונה שאינה זמינה באמצעות תוסף. אולי אתה מחפש משהו מקורי לחלוטין שחשוב לקריאת העסק שלך. או משהו שפשוט יש לו גורם מבדיל לעומת מה שיש לתחרות שלך באתרים שלהם וכו'. אם זה המצב שלך, אתה זקוק למפתח שיבנה עבורך את התכונה הזו.

תמיד אפשר לנסות לבנות אתר מעוצב בעצמכם, אנשי מקצוע בתחום בניית האתרים יהפכו את חייכם לקלים, יעניקו לכם את השירות הטוב ביותר ויעזרו לכם להגיע לתוצר אותו דמיינתם בראשכם.

מחשב נייד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מכשירים דיגיטלים
איך בונים אתר לעסק?

בשנת 2022 אתר לעסק הוא כבר לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו. בתור בעלי עסקים, פרסום ושיווק הם הדברים