נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לנהל קהילה בתקופת משבר נגיף הקורונה ?

משפחה בתקופת הקורונה

מאז שנגיף הקורונה הפך להיות מגפה עולמית, שכל העולם מתקשה להתמודד איתה, ועדיין אין מדינה בעולם שהצליחה למצוא פתרון להתמודד בצורה יעילה נגד הנגיף, תהיו בטוחים שעוד הרבה מאוד ייכתב על הנגיף הזה, הוא בחלט הביא להמון מפיקים ובמאים רעיונות לסרטים, לאלו שכותבים ומייצרים תכנים רעיונות לכתוב, בכל מקרה יש גם דברים שקורים בעולם וגורמים לנו איך למלא את הזמן הזה.

אבל מה עם אלו שמנהלים קהילה, בזמן שהם צריכים תוך כדי לדאוג לילדים, למלצר להם כל היום, לנקות לבשל ומה לא רק בשביל להעביר את הימים הקשים האלו בצורה כמה שיותר נעימה.

אבל מה עם אלו שצריכים לנהל את הקהילה שהם בנו בעמל רב בימים הקשים האלו, בשביל זה הבאנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל את הקהילה שבניתם בצורה נכונה, יעילה והכי חשוב כמה טיפים שיעזרו לכם באופן כללי לנהל ולשפר את הקהילה שלכם.

 

טיפים לניהול קהילה בזמן משבר הקורונה

קודם כל בואו נבין דבר חשוב, העולם שלנו לא ייעצר ברגע אחד, עדיין יש כמה דרכים להתמודד עם הנגיף, זה נכון שהדברים לא יהיו כמו שהם היו עד היום, עד לפעם הבאה שנשב לראות סרט בקולנוע עם המון אנשים מסביב, או עד לפעם הבאה שנהיה באצטדיון לראות משחק כדורגל ייקח עוד לא מעט זמן, במיוחד לאלה מאיתנו שכבר חייבים ללכת לעשות קניות בקניון, כדאי מאוד להבין שעד שהדברים האלו יחזרו צריכים להתאזר בהמון סבלנות.

 

קשר מידי

אחד הדברים הטובים ביותר הוא לפתוח קבוצות ווטסאפ אותה אפליקציית מסרים מיידית, פשוט מאוד אספו טלפונים מחברי הקהילה ותקימו קבוצה, ברגע הזה כל חבר יכול לשלוח הודעות והקהילה תהיה חיה ותוססת, בכל מקרה אל תשכחו כמנהלי הקבוצה לשמור גם על כמה כללים וחוקים שאסור להפר.

 

מידע חשוב

שתפו במידע חשוב בקבוצה, לא משנה במה עוסקת הקהילה שלכם, ועד כמה היא מיוחדת, בכל מקום בעולם מדברים היום על נגיף הקורונה, הדרכים להתמודד איתו ודגשים חשובים, אל תשכחו גם אתם מידי פעם להעלות פתרונות ודרכים כיצד יש לנהוג.

 

לחפש את הקשר

אנשים דווקא בימים האלו שהם בבית עם המשפחה עדיין צריכים קשר חברתי כלשהו, אל תשכחו גם אם זה בשעות הקטנות של הלילה עדיין לתת סימן שהקהילה חיה והיא תומכת בכל מי שזקוק לה.

אנשים מחפשים את הקשר את השייכות, בימים האלו כדאי להגביר אצל האנשים האלו את תחושת השייכות והערבות ההדדית.

 

הטבות והנחות

משבר הקורונה אחד מהמשברים הכלכליים הגדולים ביותר שידע העולם מזה שנים רבות, לכן אנשים רבים שירצו לבצע רכישות יחפשו את ההנחות האלו, זאת ההזדמנות שלכם לפרסם כמה שיותר מבצעים והנחות שיתאימו בעיקר לקהל היעד שלכם, בזכות המבצעים האלו גם תתנו משהו מיוחד לקהילה שלכם וגם תצליחו למכור כמה מוצרים שיעזרו לעסק שלכם לשרוד את המשבר.

מחשב וגבר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ייעוץ עסקי
תמונה מעוצבת
איך מייצרים רולאפ

הרול – אפ נחשב לאחד המוצרים היעילים והמבוקשים ביותר בתחום שיווק וקידום העסקים. מעבר למחיר האטרקטיבי שלו, הוא מאפשר

מערכת מוזיקה
כמה עולה פרסומות ברדיו

אם אתם מנהלים עסק בתחום כלשהו טבעי שתחשבו מידי פעם על הפרסום והשיווק שלו. יש אומנם עסקים שהשיווק שלהם