נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדריך לשיווק באינטרנט

דף מובנה למכשירים

כיום כמעט בכל ענף כלכלי עסקים נדרשים לעשות שיווק באינטרנט. ככל שעובר הזמן אחוזים הולכים וגדלים מהאוכלוסייה עורכים קניות באינטרנט או לחילופין נמצאים בו זמן רב ומושפעים מאסטרטגיות שיווק שונות ברשת, ועסקים כיום לא יכולים להרשות לעצמם לא לקחת בכך חלק. כאשר אתם כבעלי עסק מתחילים בתהליך שיווק העסק שלכם ברשת ישנם מספר דברים שעליכם לחשוב עליהם לגבי אסטרטגיית שיווק נכונה והערוצים המתאימים לכך.

 

קודם כל – מה זה בכלל שיווק באינטרנט?

שיווק באינטרנט הוא כל פעולת שיווק עסקי המתבצעת באינטרנט. להלן מספר דוגמאות לדרכי שיווק באינטרנט:

  1. פרסום ממומן בגוגל של מודעות המשווקות את העסק או המוצר שלכם
  2. פרסום ממומן בפייסבוק של המוצרים שלכם
  3. פרסום אורגני בגוגל
  4. מודעות באתרי אינטרנט
  5. ניוזלטר במייל מהעסק

 

כיצד שיווק באינטרנט עובד?

בגדול, המטרה של שיווק באינטרנט דומה למטרה של כל פעולה שיווק אחרת – קודם כל, למשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי וליידע אותו על קיומו של העסק והמוצר. לאחר שהמודעות קיימת, עליכם לגרום ללקוח לאהוב את המוצר שלכם ולהשתכנע שהוא זקוק לו, ושיקנה אותו דווקא מכם ולא מהמתחרים.

יש לזכור שבניגוד לאסטרטגיות מכירה פרונטאליות, כאן אין אינטראקציה ישירה עם הלקוח ולכן יש למצוא את הדרך לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר מכם. הסוד הוא בתוכן השיווק: אם באתר ישנו תוכן איכותי, מעניין ושיווקי באופן מוצלח הסיכויים שהלקוח יקנה את המוצר מכם יעלו.

 

יתרונות השיווק באינטרנט

  • שיווק באינטרנט זול משמעותית מפרסום בדרכים מסורתיות בטלוויזיה, עיתונים וכו'.
  • שיווק באינטרנט מאפשר לכם לטרגט קהל יד מסוים ולהשקיע בו את המשאבים במקום לפזר אותם על קהלים לא רלוונטיים.
  • פיתוח תהליך שיווקי באינטרנט הוא פשוט יחסית.

 

שיווק הוליסטי – 360 מעלות

אחת מאסטרטגיות השיווק המצליחות כיום היא אסטרטגיית שיווק הוליסטי. מדובר בשיווק המקיף את העסק 360 מעלות ומסנכרן את הפעילות השיווקית תחת מטרייה אחת תוך ראייה רב ערוצית.

שיווק הוליסטי מעמיד במרכז את אתר האינטרנט של העסק, ומסביבו עזרים שונים לשיווק: פרסום בגוגל ופייסבוק, קידום אורגני בגוגל, אנאליזות, פעילות רשתות חברתיות, שיווק מחדש, יצירת מועדון לקוחות, שליחת ניוזלטרים ועוד.

 

שיווק באינטרנט – מאיפה מתחילים?

כאמור, לשיווק באינטרנט יתרונות רבים אך לצידם אתגרים לא מבוטלים. שיווק באינטרנט הוא עבודה לכל דבר ומצריך השקעה של זמן ומשאבים על מנת שהוא יצליח בטווח הארוך. בנוסף, נדרשים כישורים מסוימים והבנה כיצד ליצור קמפיינים מוצלחים ונכסים וירטואליים וויראליים.

מסיבה זו מומלץ להיעזר בבעלי מקצוע הבקיאים ומנוסים בשיווק באינטרנט. BrandWiz הוא משרד בוטיק המתמחה במיתוג, פרסום ושיווק. למשרד מעל 25 שנות ניסיון בתחומים אלה, במהלכן סייע לעסקים קטנים ובינוניים רבים לפרוץ קדימה, לצמוח ולשגשג באמצעות אסטרטגיות שיווק נכונות – בין השאר באינטרנט. המשרד בנה לעצמו מוניטין מקצועי, ומספק שירותים במחירים נוחים ללא תוספות תשלום מפתיעות באמצע הדרך.

 

סטטיסטיקת האתר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מכשירים דיגיטלים
איך בונים אתר לעסק?

בשנת 2022 אתר לעסק הוא כבר לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו. בתור בעלי עסקים, פרסום ושיווק הם הדברים