נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מנעולן או פורץ?

להיתקע מחוץ לבית בלי שיש לנו מפתח זה לא דבר נעים, והאמת היא, שזה קרה בעבר לכל אחד מאתנו. לכן, אם זה קרה גם לכם ואתם תוהים מה לעשות, ברור מדוע אתם מתלבטים בין מנעולן מקצועי ובין פורץ. זקוקים לעזרה? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

איך יודעים לאיזה איש מקצוע לפנות?

האמת היא שמנעולן הוא אדם שכדאי לדבר אתו בעיקר אם אתם יודעים שיש לכם בעיה במנעול, בצילינדר או בכל חלק אחר שקשור למנעול הדלת. לעומת זאת, אם תקוע מפתח שבור בתוך הדלת או שיש בה כל תקלה אחרת שקשורה לנזק שמישהו גרם לו, הרי שרצוי יהיה לפנות לא פורץ. כמו כן, אם מדובר על מצב חריג שבו חיית המחמד שלכם כלואה במקום כלשהו ואתם לא מצליחים להגיע אליה, הרי שפורץ הוא איש מקצוע שיוכל להגיע, לפרוץ את הדלת ולאפשר לכם להתאחד עם חיית המחמד כמה שיותר מהר. לכן בהחלט ניתן לומר שכל מקרה נבדק לגופו שכן יש מצבים שבהם מנעולן עדיף ואילו במקרים אחרים דווקא פורץ הוא איש המקצוע הנכון.

 

כיצד להחליט באיזה מנעולן או פורץ כדאי לבחור?

זו עוד סוגיה בוערת שלא פשוט לענות עליה, כי האמת היא שהרבה מאוד אנשי מקצוע עובדים בתחום הזה. אומנם לא כל מנעולן באר שבע ייתן שירות גם בתל אביב, אך אתם תראו, כאשר תתחילו לחפש את איש המקצוע שלכם, שהוא לא לבד. בכל מקום יש עוד ועוד אנשי מקצוע שבחרו ללמוד את התחום הזה ולכן טבעי שתהיה לכם דילמה ביניהם. ההמלצה שלנו היא לברר האם מדובר על איש מקצוע שעובד עם כל האישורים הנדרשים? והאם הוא יכול להגיע מעכשיו-לעכשיו לביתכם ולפתור עבורכם את התקלה? לא כל מנעולן ולא כל פורץ עובד 24/7 כך שחשוב מאוד לברר גם את הסוגיה הזאת, במיוחד אם אתם זקוקים לעזרה בשעה לא מאוד שגרתית.

 

האם העלויות גבוהות?

פורץ צריך להגיע לביתכם ולפרוץ עבורכם את הדלת כי קרתה תקלה? או שאולי הזמנתם מנעולן וכעת אתם חוששים שהמחיר שתשלמו יהיה גבוה? אפשר להבין אתכם. לכן, אם אתם רוצים להימנע מהפתעות לא נעימות מבחינת העלות, למה שלא תעשו השוואת מחירים? דברו מראש עם איש המקצוע שחשבתם להזמין את שירותיו ונסו לברר כמה הוא יגבה מכם. בנוסף, כמובן שאם אתם מזמינים מנעולן באופן דחוף בשתיים בלילה, הוא יגבה מכם יותר מאשר אם תזמינו אותו בשתיים עשרה בצהריים. מה שבטוח זה שאם חשבתם לנסות לחסוך ולבצע לבד את הפריצה או את התיקון, כדאי שתוותרו על הרעיון הזה. אם תנסו לתקן את המנעול לבד אתם עלולים רק להחמיר את הנזק ולכן עדיף שתשאירו את העבודה הזאת לאנשי המקצוע הטובים ביותר באזור.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל
תפוח
איך להתכונן לצום לסירוגין

כולנו עסוקים במשקל שלנו, בנראות החיצונית ובדרך שבה התחושות שלנו מושפעות מכל העניין. אין ספק, דיאטה זה אמנם לגוף,

מיץ סלק
מיצים טבעיים: למה הם כל-כך מומלצים?

"סַלֵּינוּ עַל כְּתֵפֵינוּ, רָאשֵׁינוּ עֲטוּרִים; מִקְּצוֹת הָאָרֶץ בָּאנוּ, הֵבֵאנוּ בִּכּוּרִים" (לוין קיפניס). ארץ ישראל היא אכן ארץ "זבת חלב