נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סוגי דלקנים – השוואה בין ישראל לעולם

ידית בתוך רכב

יצא לכם לאחרונה לשמוע על לא מעט אנשים פרטיים, חברות ובעלי עסקים שבחרו להתקין ברכבים שלהם דלקן? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם חושבים על האפשרות הזאת, ובצדק. מה קורה בישראל מול העולם בתחום הזה והאם יש לנו במה להתגאות? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

הדלקן החדש בארץ

אם תיכנסו לאתר: https://www.imaginarium.co.il תוכלו להתרשם מהדלקן האוניברסלי, שאגב, ממש לא תוכלו למצוא בכל המדינות בעולם. אומנם זה נכון שיש מדינות שגם בהן דלקן כזה עובד, אך לארץ הוא הגיע כבר מזמן והוא יעיל בצורה בלתי רגילה. מה שמיוחד בדלקן הזה זו העובדה שבניגוד לדלקנים שהיו נהוגים בעבר, כאן הוא לא מקשר אתכם ישירות עם חברה אחת ספציפית, אלא להפך, הוא נותן לכם חופש בחירה. בעוד שברוב המדינות בעולם אנחנו רואים שיש לכל חברת דלק דלקן אחר, הרי שאצלנו כבר עובדים עם הדלקן האוניברסלי ואין ספק שזו אופציה שכדאי גם לכם לשקול ברצינות.

 

האם הדלקן הזה מתאים רק ללקוחות עסקיים?

התשובה היא חד משמעית לא. אומנם זה התחיל בתור מוצר שבעיקר בעלי העסקים רכשו, כי יש להם צי גדול של לא מעט מכוניות והם יכולים לקבל מחירים עוד יותר טובים, אך היום גם אנשים פרטיים עושים בכך שימוש. לכן, אם גם אתם מוצאים את עצמכם מבזבזים לא מעט כסף על דלק, למה שלא תתקינו דלקן שיחסוך לכם הרבה כסף בחודש?

 

איזה עוד יתרונות יש לדלקנים כאלה?

האמת היא, שזה לא במקרה שגם אתם בוודאי מכירים הרבה מאוד אנשים שכבר בחרו להתקין את הדלקן ברכבים שלכם. יש לכך כמה יתרונות שאנחנו לא יכולים להתעלם מהם, וזאת מעבר לשאלת החיסכון הכלכלי. כלומר, מי שמתקין דלקן יכול לחסוך לעצמכם גם הרבה זמן, וזה דווקא משהו שכן דומה לדלקנים בישראל ובעולם. אתם נכנסים עם הרכב, מתדלקים אותו ובכך מסתיים העניין. אתם אפילו לא צריכים לבזבז זמן יקר על התשלום, כי בסוף כל חודש מגיעה אליכם חשבונית ואתם משלמים הכול בצורה אוטומטית. אם כל זה לא מספיק לכם, עוד סיבה נהדרת שבגללה כדאי לכם להתקין את הדלקן האוניברסלי ברכב שלכם, זו העובדה שאתם יכולים לעשות בו שימוש בכל תחנת דלק. בניגוד למה שהיה קיים בעבר, הרי שהיום אתם כבר לא צריכים לתכנן את הדרך הביתה בהתאם לתחנות הדלק השונות, כי תוכלו לדלק בכל מקום עם הדלקן שלכם. מדינות שונות בעולם שכבר עברו לדלקנים מהסוג הזה מעידות על כך שהרבה מאוד אזרחים בחרו להתקין אותם. ברור מדוע, כי השילוב בין החיסכון הכלכלי ובין הנוחות הוא שילוב שאי אפשר להתעלם ממנו. התקינו דלקן עוד היום ברכב שלכם ותראו שהדבר היחיד שלא יהיה לכם ברור זה איך לא עשיתם זאת קודם.

רכב עם משאבה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תחבורה