נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תחבורה לשדה התעופה – כל הפתרונות

כובע של מונית

בשנים האחרונות החלו לפתח פתרונות תחבורה מצוינים בעבור הגעה לנתב"ג. עם זאת, לכל פתרון יש את היתרונות והחיסרון. במאמר זה נציג בפניכם את כל האפשרויות להגעה לנתב"ג, ומהי הדרך הטובה והחסכונית ביותר.

 

פתרונות התחבורה לצורך נסיעה לשדה התעופה: מהן האפשריות?

הקו של נתב"ג נחשב לאחד הקווים העמוסים בישראל, וזאת בשל קפיצה מטאורית אשר התרחשה בשנים האחרונות בשל מדיניות שמיים פתוחים אשר גרמה לירידה משמעותית במחירים, לעיתים במחיר מוזל אשר נאמד בעשרות שקלים בודדים. משום כך, החל משרד התחבורה אשר אמון על נושא התחבורה הציבורית לבצע שינויים משמעותיים לצורך יצירת פיקוח על שוק המוניות, וזאת בכדי לאפשר לכל נוסע להגיע לנתב"ג במחיר מפוקח. הפתרונות אשר היו נהוגים עד עתה היו הגעה ברכב הפרטי וחנייה במתחם של השדה או רכבת.עם זאת, מחיר החניון בנתב"ג (גם ליום שלם) נאמד בעשרות שקלים ולכן מדובר בפתרון לא משתלם בעבור מי אשר טס למספר ימים, ולעיתים גם לתקופות ארוכות יותר. בנוסף, יש לקחת בחשבון את עלויות הדלק – בעיקר אם מגיעים מאזורים מרוחקים, ולכן האופציה הזו היא פחות טובה בעבור רוב הנוסעים. נסיעה ברכבת מהווה פתרון תחבורה מצוינת לשנת 2020, אולם יש לקחת בחשבון כי הרכבת איננה פועלת בחגים ובשבתות וכן עומס הנוסעים גורם לרבים לוותר על הניסיונות להגיע באמצעות רכבת. לכן, הפתרון הטוב ביותר לשנת 2020 הוא ללא ספק הזמנה של מונית לנתב"ג דרך חברה מקצועית אשר מאפשרת להגיע לנתב"ג במחיר מפוקח ועם שימת דגש על שירות מקצועי אשר נעשה בשקיפות.

אישה בשדה

 

מי נחשבת כיום לחברת המוניות המובילה בישראל ומה הופך אותה לכזו?

חברת המוניות airport-taxi נחשבת לחברת המוניות המובילה בישראל, וזאת בשל שירות מיומן ומקצועי אותו מעניקה החברה לרשות לקוחותיה אשר נוסעים לשדה התעופה. החברה מחזיקה בצי רכבים יוקרתי אשר יאפשר לכם להגיע לנתב"ג באופן מהיר ויעיל, במחיר נוח ומשתלם. למעשה, החברה התחייבה לספק את השירות הטוב ביותר בעבור כל לקוח ומשום כך מאפשרת דרך האתר, אפליקציה או מרכז הזמנות לבחון את המחירון המפוקח של משרד התחבורה וכן את המחיר אותה מציעה החברה,כל זאת על מנת שתוכלו להגיע לנתב"ג עם חיסכון משמעותי בכיס. נהגי החברה הינם נהגים מנוסים אשר עברו הכשרות בכל הקשור לתודעת שירות ומתן שירות אישי לכל נוסע,ולכן אם אתם עתידים לטוס בשנת 2020 אין כל ספק כי בחירה בחברת airport taxi מהווה את האלטרנטיבה הטובה ביותר, כפי שיעידו אלפי הנוסעים אשר השתמשו בפלטפורמה של החברה לצורך הזמנת מונית באופן קל ופשוט. Airport taxi פועלת בכל ימות השבוע, כולל שישי ושבת, ולכן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר לצורך קבלת מידע נוסף וכן יצירת קשר עם נציגי החברה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תחבורה