נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קידום אתרים – מה זה בעצם?

מה זה בעצם ראשית

כולם מדברים על זה בכל מקום ובכל פינה – קידום אתרים והדרך שלנו להגיע לעוד ועוד לקוחות. עם זאת, האם עצרתם לחשוב בכלל על מה מדובר? והאם זה משהו שיכול לעניין גם אתכם? כדי שנוכל לענות על כל השאלות הללו צריך להבין תחילה איך גולש ממוצע עושה חיפוש באינטרנט, ועוד לפני כן, עד כמה הכוח של האינטרנט עלה בשנים האחרונות. אם נחזור להתחלת עידן האינטרנט ואל כניסתו של גוגל לחיינו, אנחנו נראה שלא מהרגע הראשון היה ברור שאנחנו יכולים למצוא שם תשובות לכל דבר. עם זאת, ככל שחלפו השנים זה נהיה ברור יותר ויותר שאם יש לנו שאלה או שאנחנו מחפשים שירות מסוים – לפני הכול נשאל את גוגל מה יש לו להציע לנו בנידון. משמעות הדברים היא שאם אנחנו, בתור נותני שירות, מוכרים או בעלי עסקים, לא נמצאים באינטרנט בכלל ובגוגל באופן ספציפי, אנחנו לא באמת קיימים. זו הסיבה שבגללה לכל אדם כמעט יש היום אתר אינטרנט, וזה נכון בין אם מדובר על מישהו שהוא רואה חשבון, רופא או נותן כל שירות אחר לאנשים כמו בסדנת שוקולד. עם זאת, עצם קיום האתר לא באמת מספיקה, כי התחרות גדולה מאוד ונשאלת השאלה: למה שהגולשים יכנסו דווקא לאתר שלי ולא לאתר של המתחרים שלי? התשובה היא קידום אתרים ועל כך במאמר שלפניכם.

מה זה בעצם

במה דברים אמורים?

כדי שנוכל להבין מה זה בדיוק קידום אתרים כל אחד מאיתנו צריך להסתכל על האופן שהוא בעצמו מחפש משהו בגוגל. כך תיווכחו גם אתם שאתם פועלים כנראה כמו רוב הגולשים בכל העולם:

  1. חושבים על משהו
  2. מקישים את מילות המפתח של אותו נושא בגוגל
  3. רואים את התוצאות שגוגל מעלה
  4. נכנסים מקסימום אל עשר התוצאות הראשונות, כלומר אל האתרים הראשונים שגוגל מעלה בפנינו

כיוון שרוב האנשים מחפשים בצורה כזאת כל דבר בגוגל, זה אומר שהשאיפה שלנו, בתור בעלי אתרים, היא להופיע בין עשר התוצאות הראשונות הללו, כלומר, בעמוד הראשון. מעטים מאוד הם הגולשים שיטרחו להגיע לעמודים אחרים בגוגל, כי מה שלא מהיר ומה שלא עולה לנגד עינינו תוך שניות ספורות כאילו לא קיים. כעת אתם בוודאי שואלים איך מביאים את האתר הרצוי אל ראש תוצאות החיפוש והתשובה היא כמובן: קידום אתרים.

האם אפשר לעשות זאת לבד?

קידום אתרים, כיוון שזה נושא שמעניין כל אדם שיש לו אתר, זה גם נושא שתוכלו לקרוא אודותיו אינספור מאמרים, לעשות בו קורסים ואפילו לראות לגביו סרטונים. עם זאת, ולמרות שבעידן של ימינו האפשרות של לימוד עצמי הולכת וגדלה, עדיין יש הבדל בין בירורים חובבניים ובין מקצועיות. הגיע הזמן שכולנו נבין: קידום אתרים זה מקצוע לכל דבר וממש כפי שלא הייתם מוותרים על שירותי קוסמטיקה מקצועיים, כך גם לא כדאי לוותר על שירותי קידום אתרים מקצועיים. זה אומר שאפילו אם יש לכם גישה טובה למחשבים ולכל התחום הזה, עדיין עדיף שתשקיעו ושתפנו אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מבזבזים את הזמן שלכם ושהאתר שלכם באמת יקודם בצורה טובה. אם אתם תוהים כמה עליכם להשקיע בעניין הזה בהחלט אפשר להבין אתכם, כי כמובן שלכל חברת קידום יש את התעריפים שלה, חברת w3c למשל גובה בין 5000 ל13000 ₪ בעבור קידום אורגני. משמעות הדברים היא שכדאי לעשות השוואה של מחירים ולראות איפה אותו שירות, פחות או יותר, יוכל לעלות לכם קצת פחות כסף, כי למה לשלם ביוקר?

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מכשירים דיגיטלים
איך בונים אתר לעסק?

בשנת 2022 אתר לעסק הוא כבר לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו. בתור בעלי עסקים, פרסום ושיווק הם הדברים