נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים מתנה לעובדים בפסח?

קופסה

בחירה של מתנה לעובדים זה עניין מורכב, במיוחד כשמדובר במתנה לחג הפסח. שכן, זה החג שמגיע לאחר רצף של חגים בהם בחרנו מתנות לעובדים שלנו בקלות וללא צורך במחשבה מעמיקה. יצאנו לבדוק איזה מתנות כדאי לבחור לפסח, כדי שתוכלו לבחור גם אתם את המתנות המתאימות ביותר לעובדים שלכם מבלי לשבור את הראש. הישארו אתנו ותגלו איך עושים את זה על הצד הטוב ביותר.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה של מתנה לעובדים בפסח, אתם צריכים לדעת שלא כתבנו את המדריך הנוכחי לבד. הפעם בחרנו להסתייע בגורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על בחירה נכונה שכזו. אלו אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הפסיכולוגיה. הם ידעו להגיד לנו בקלות את הדרך הנכונה ביותר ואנו מוכרחים להודות שהיא כל כך הפתיעה אותנו שהחלטנו לכתוב עליה מדריך. בהזמנות זו, אנו רוצים להודות לגורמים המקצועיים שסייעו לנו וגילו לנו את הדרך הייחודית הזו. שכן, בזכותם, רבים ייחשפו אליה ויביאו לשינוי בכל הנוגע לבחירת מתנות לעובדים בפסח ובכלל.

 

איך בוחרים מתנה לעובדים בפסח? השלב ה – 1 

אם אתם רוצים לבחור מתנות יוקרתיות לפסח לעובדים שלכם שישמשו אותם בוודאות, אתם צריכים קודם כל להבין שהעובדים שלכם הם אלו שיודעים מה נכון עבורם – לא אתם. זו הייתה העובדה ה – 1 שהוטחה בפנינו על ידי המומחים ששאלו אותנו מי אחראי על בחירת המתנות מידי שנה (כמובן שענינו שאנחנו). לאחר שתצאו מנקודת הנחה זו, תוכלו לעבור אל השלב ה – 2 שיקדם אתכם.

 

איך בוחרים מתנה לעובדים בפסח? השלב ה – 2

בשלב זה אתם צריכים לבחור עובד שאתם סומכים עליו ולשבת עמו על כוס קפה או תה בחלל נעים, כמו בית קפה או מסעדה. תאמרו לו שאתם צריכים סיוע בבחירת מתנות לעובדים לפסח ותמנו אותו לאחראי. הוא יצטרך לשלוח מייל מסודר ולהציג בפני העובדים 4 אפשרויות למתנה לחג ולבקש מכל אחד לבחור את המתנה המתאימה לו ביותר.

 

איך בוחרים מתנה לעובדים בפסח? השלב ה – 3

בשלב זה העובד צריך ליישם את ההנחיות ולשלוח מייל שיכלול 4 הצעות למתנות, למשל:

  • ארנק מעוצב
  • ערכת יציאה לים
  • מעמד מעץ למחשב
  • רמקול נייד

רק לאחר שהוא יקבל את כל התשובות מהעובדים, הוא יצטרך לבדוק איזו מתנה קיבלה את מרבית הקולות והיא זו שתיבחר. כמובן שאפשר לבחור גם כמה מתנות, הכי חשוב שאלו יהיו מתנות שנבחרו על ידי העובדים כולם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך בוחרים מתנה לעובדים שלכם בפסח. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם את השלבים הללו ולבחור מתנה שמתאימה עבור כל אחד מהעובדים שלכם. נאחל לכם שיעבור בקלות.

מתנה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
בלוקים
שלוש מתנות מרגשות

מחפשים מתנה מיוחדת במינה לאדם אהוב או לרגל מאורע משמח? בבלוקים תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם ועוד. במחירים

תנות מלאות אמונה
3 מתנות מלאות אמונה

בתור יהודים, הדבר העיקרי שמחזיק אותנו זו האמונה העמוקה בבורא עולם. האמונה הזו באה לידי ביטוי בשלל צורות, אולם

מתנה
3 מתנות שוות לאישה

כל גבר רוצה להיות בטוח שהוא קונה לאישה שלו את המתנה הכי שווה שיש. מתנה שתאפשר לו להגיד לה,