נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תחלקו מתנות לעובדים ותמתגו את העסק באותה נשימה

כך תחלקו מתנות לעובדים ותמתגו את העסק באותה נשימה

יש שני דברים חשובים בהתנהלות של כל עסק, שכל מנכ"ל יוכל להגיד לכם שהם שווים המון, וגם יהיה מוכן לשלם לא מעט עבורם. שני הדברים הם פרסום מצד אחד, וצוות עובדים עם מוטיבציה ורצון לעבוד מצד שני. אלו דברים שלא תמיד קל להשיג, במיוחד בעולם של ימינו שבו כולנו מוצפים בפרסומות, וששוק העבודה הוא לא המקום הכי יציב שיש.

אבל אנחנו כאן כדי לסייע לכם להשיג את שתי המטרות האלה, והכי טוב – להשיג את שתיהן באמצעות ביצוע של פעולה אחת בלבד. אז איך עושים את זה בצורה טובה ויעילה? תמשיכו לקרוא ותגלו!

 

איך ניתן לעובדים שלנו מוטיבציה?

כולנו יודעים שעובדים מסורים עם מרץ זה דבר שאי אפשר לכמת את השווי שלו. עובד עם מוטיבציה גבוהה ורצון לשנות ייתן תפוקה מדהימה ותמיד יהיו לו רעיונות מצוינים בראש שיוכלו לקדם את החברה. אבל כדי שלעובד תהיה מוטיבציה הוא צריך להרגיש שמכבדים אותו, שרואים אותו, ושנותנים לו מקום.

אחת הדרכים שלך כמנהל לעשות את זה היא לחלק לעובדים מתנות. זה לא חייב להיות בהכרח משהו יקר מאוד או קשה מאוד להשגה. גם דברים קטנים יכולים לעשות עבודה גדולה, כי מה שחשוב לאנשים זה להרגיש שרואים אותם ושמעריכים את העבודה שהם עושים. אף אחד לא מצפה לקבל רכב חדש או מתנה ענקית, אנשים רוצים את תשומת הלב.

כך תחלקו מתנות לעובדים ותמתגו את העסק באותה נשימה

איך נפרסם את העסק שלנו?

פרסום הוא תחום די קשוח היום, שגם עולה לא מעט כסף. השאלה הגדולה היא כמובן איך לפרסם, מה לפרסם, ובאילו ערוצים. יש חברות ועסקים שמשקיעים המון בפרסום אבל לא בהכרח רואים תוצאות. כדאי לדעת שפרסום על מוצרים פיזיים הוא דרך מעולה לפרסם. אנו ממליצים להדפיס מוצרים עם הסמל שלכם, כי בשונה מפרסומת ביוטיוב, את זה אי אפשר להריץ. כשאדם משתמש במוצר עם פרסומת היא נכנסת לו לראש.

 

איך נשלב את שתי המטרות?

אז דיברנו על עובדים מרוצים ועל מיתוג העסק, למה לא לשלב את שתי הדרכים? כדאי מאוד לנסות להדפיס את הלוגו שלכם על מוצרים מסוימים ולחלק אותם לעובדים. כך תרוויחו גם עובדים מרוצים שקיבלו מתנות, וגם פרסומת מהלכת למותג שלכם בכל מקום שאליו העובדים יגיעו. דמיינו למשל כנס חשוב שבו כמה מהעובדים שלכם מגיעים עם קייס למחשב שעליו מודפס הלוגו שלכם.

כולם יראו עובדים מרוצים ושמחים, ויקשרו אותם ישר לחברה שלכם. אנו ממליצים בחום לחלק מתנות שקשורות לתחום העבודה שלכם, אם אתם עוסקים בטכנולוגיה אפשר להדפיס על דיסק און קי למשל. פרטים נוספים ורעיונות למוצרים תוכלו למצוא באתר הזה סמארטפרו מוצרי פרסום ומתנות.

 

סיכום

תדפיסו את הלוגו שלכם על מוצר וחלקו אותו לעובדים שלכם – ופשוט תרוויחו שתי ציפורים במכה אחת.

כך תחלקו מתנות לעובדים ותמתגו את העסק באותה נשימה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
בלוקים
שלוש מתנות מרגשות

מחפשים מתנה מיוחדת במינה לאדם אהוב או לרגל מאורע משמח? בבלוקים תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם ועוד. במחירים

תנות מלאות אמונה
3 מתנות מלאות אמונה

בתור יהודים, הדבר העיקרי שמחזיק אותנו זו האמונה העמוקה בבורא עולם. האמונה הזו באה לידי ביטוי בשלל צורות, אולם

מתנה
3 מתנות שוות לאישה

כל גבר רוצה להיות בטוח שהוא קונה לאישה שלו את המתנה הכי שווה שיש. מתנה שתאפשר לו להגיד לה,