נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שלוש מתנות מרגשות

בלוקים

מחפשים מתנה מיוחדת במינה לאדם אהוב או לרגל מאורע משמח? בבלוקים תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם ועוד. במחירים משתלמים ובתוך זמן קצר גם לכם תהיה מתנה מקורית ומרגשת או תמונה אישית המודפסת כיצירת אמנות של ממש. תוכלו להדפיס תמונה שברשותכם על גבי בלוק, פרספקט, קאפה, קנבס, זכוכית או מגנט ולהזמין תעודת לידה מקורית ומעוצבת לרך הנולד. 

 

התמונות שמדברות בשם עצמן

לכל אחד יש התמונה הכי מיוחדת שמרגשת אותו בכל פעם שהוא מביט בה, אלו יכולים להיות הילדים או הנכדים שלכם, טקס קבלת תעודת התואר, סיום מסלול עם כל החבר'ה, רגע חתימת עסקה טובה או אירוע משפחתי מלא בנחת.

כדי להנציח את הרגע המיוחד כתמונה לכל דבר באיכות גבוהה ועל גבי חומרי גלם משובחים, ניתן להפיקה כתמונה על גבי בלוק עץ אסתטי לקישוט הבית או שולחן העבודה במשרד, להעניקה מודפסת על קנבס או זכוכית כדי שניתן יהיה לתלות אותה על הקיר בסלון או בחדר השינה כמתנה מושקעת במיוחד או לפנק את האורחים שהגיעו לחגוג איתכם אירוע קסום עם מזכרת נפלאה. היכנסו עוד היום אל בלוקים ותהנו מעולם של מתנות מרגשות.

בלוקים – הכתובת שלכם לעיצוב תמונות אישיות מיוחדות

בלוקים ממוקמת בלב רמת גן וניתן להזמין ולאסוף דרכה את התמונות המודפסות בתוך ימים ספורים מרגע ההזמנה ולעיתים אפילו תוך יום אחד. ליתר נוחות, תוכלו גם לבחור להעזר בחנות האונליין, להעלות קבצים ולקבל את המוצר במשלוח עד פתח הבית עד שבעה ימי עסקים וליהנות מבית מלא בזכרונות יפים ומרגשים המוצגים בצורה אסתטית ונעימה מאד לעין. את המוצרים ניתן לתלות על הקיר, לארגן על מדף או ספרייה, לקשט ולאבזר את שולחן העבודה או להעניק למישהו מיוחד במתנה.

בלוקים

שלוש מתנות מרגשות מבית בלוקים

בחנות האונליין של בלוקים תוכלו להתרשם ממבחר המוצרים בגדלים שונים ולבחור מתוכם את המתנות המרגשות מכולן עבורכם או עבור מי שאתם אוהבים. להלן שלוש מתנות מרגשות מבית בלוקים:

  • פוטובלוק – הלהיט העכשווי ביותר הינו הדפסת תמונה אישית מיוחדת על גבי בלוק עץ טבעי. התוצאה הינה תמונה אישית שלכם כמוצר עיצובי המתאים לכל מקום, לבית ולמשרד.
  • קנבס – הדפסה על גבי קנבס מאפשרת לתלות תמונה אישית כיצירת אמנות על הקיר המקבלת נפח ומראה נאה במיוחד ומשתלבת בין יצירות האמנות הנוספות שבחדר.
  • תעודת לידה מעוצבת – דרך מופלאה להעניק לרך הנולד תעודת לידה מיוחדת ומעוצבת למזכרת אותה ניתן גם למסגר ולתלות בחדר הילדים.

 

בלוקים – הכתובת שלכם למתנות מרגשות במיוחד

בחנות ברמת גן או באתר האונליין תוכלו להזמין לעצמכם הדפס מיוחד כדי לנצור רגע בלתי נשכח, מזכרת מרגשת, מתנה מקורית למי שאתם הכי אוהבים או להפוך את התמונה האישית האהובה עליכם ליצירת אמנות של ממש.

בלוקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
תנות מלאות אמונה
3 מתנות מלאות אמונה

בתור יהודים, הדבר העיקרי שמחזיק אותנו זו האמונה העמוקה בבורא עולם. האמונה הזו באה לידי ביטוי בשלל צורות, אולם

מתנה
3 מתנות שוות לאישה

כל גבר רוצה להיות בטוח שהוא קונה לאישה שלו את המתנה הכי שווה שיש. מתנה שתאפשר לו להגיד לה,