נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם מארזים לראש השנה הם הפתרונות למתנות לעובדים

מתנות לעובדים

השאלה החשובה ביותר שכל מעסיק שואל את עצמו רגע לפני שמגיעה עונת החגים נוגעת כמובן, איך לא – למתנות לעובדים שלו. שכן, זה ידוע, שמעסיק שמעניק מתנות מיוחדות שמתאימות לעובדים שלו מקבל לא רק אהדה רבה, אלא גם תפוקה מכל עובד ועובד. כחלק ממסגרת מדריכים שעוסקים במתנות לעובדים, יצאנו לבדוק פרטים אודות מארזים לראש השנה ובחנו האם מדובר בפתרון טוב כמתנות לעובדים. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות שגילינו בנושא.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

אם קראתם את המדריכים הקודמים שכתבנו, אתם וודאי יודעים שאנו מסתייעים בעובדים מתחומים שונים כדי לשמוע מהם את דעתם בנוגע למתנות שהם מקבלים בדרך כלל מהמעסיק שלהם. כדי שנוכל לדעת אם מארזים לראש השנה נחשבים מבחינת העובדים במשק כפתרון טוב, היינו צריכים לפרסם סקר בקבוצות שונות ולבקש מעובדים לציין בפנינו את דעתם. העונים על הסקר יכלו לענות אל אחת מתוך התשובות הבאות:

  • כן
  • לא
  • אחר

כמובן שלאחר שהם בחרו באחת מהתשובות הללו, הם היו צריכים גם לפרט את דעתם באופן מעמיק. בחרנו כמה מהתשובות המעניינות ביותר והם יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

תשובה מספר 1 לשאלה המתבקשת

התשובה הראשונה נכתבה על ידי סשה, בן 32, עובד כמורה בבית ספר יסודי. לדבריו כבר כמה שנים שהוא מקבל במתנה לראש השנה מארז עם בקבוק רב פעמי וספל. שכן, זה ידוע שאלו המתנות המתאימות ביותר עבור מורים. אבל לדבריו, הוא היה שמח לקבל מארזים לחג ראש השנה. שכן, מלבד היותו מורה ששותה קפה ומים כל היום, הוא גם בן אדם שרוצה לקבל מתנה מפנקת וייחודית.

 

תשובה מספר 2 לשאלה המתבקשת

התשובה השנייה נכתבה על ידי יהודה, מנהל בנק בשנות ה – 60 לחייו. לדבריו, מארזים לראש השנה הם פתרון מעולה. שכן, מדובר במתנה שמתאימה לכל אחד. במיוחד אם מדובר במארז שכולל בתוכו צמח ומשקה אלכוהול. כלומר, כל עוד לא מדובר במארז מתוקים בלבד או מארזים שפונים אך ורק לאוכלוסיה מסוימת.

 

תשובה מספר 3 לשאלה המתבקשת

דנית, בת 43 עובדת כבר כמה שנים בחברת הייטק. לדבריה, היא ראתה את הסקר והבינה שהיא חייבת להגיב עליו. היא ציינה שזו כבר השנה ה – 3 ברציפות שהיא מקבלת מארז מיוחד לראש השנה. בכל שנה היא מקבלת מארז של אותה חברה, רק שבכל פעם הוא מכיל משהו אחר. הדבר הוביל לכך שכל העובדים מתלחששים ביניהם ומנסים לנחש מה יהיה המארז שיחולק בחג הבא. כך שלדבריה, אם בוחרים במארז טוב וייחודי, זו בחירה מעולה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפנינו את התשובות של עובדים לגבי מארזים לראש השנה. גילינו שמדובר ברעיון מעולה בתנאי שהוא מיושם באופן יצירתי ומותאם לכל עובד ועובדת במקום העבודה. כעת, נותר לנו לאחל שתבחרו נכון.

מתנות לעובדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
בלוקים
שלוש מתנות מרגשות

מחפשים מתנה מיוחדת במינה לאדם אהוב או לרגל מאורע משמח? בבלוקים תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם ועוד. במחירים

תנות מלאות אמונה
3 מתנות מלאות אמונה

בתור יהודים, הדבר העיקרי שמחזיק אותנו זו האמונה העמוקה בבורא עולם. האמונה הזו באה לידי ביטוי בשלל צורות, אולם

מתנה
3 מתנות שוות לאישה

כל גבר רוצה להיות בטוח שהוא קונה לאישה שלו את המתנה הכי שווה שיש. מתנה שתאפשר לו להגיד לה,