נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור תמונה לחדרי ילדים שתשמח את הילדים שלכם?

מלחמת כריות

החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את חדר הילדים. זה הזמן שלכם לבחור צבע שהילדים אוהבים ולצבוע את אחד הקירות, לבחור פוף קטן שישמש אותם לזמנים

של מנוחה וכמובן, איך אפשר בלי, תמונות.

תמונות הן הטאץ' הסופי לחדרי הילדים ורבים תוהים איך לבחור את התמונות המתאימות, כאלו שיתאימו לעיצוב החדר וגם ישמחו את הילדים.

 

אספנו עבורכם 3 אפשרויות לקניית תמונה שתשמח את הילדים שלכם ותגרום לחדר שלהם להיראות כאילו יצא הרגע ממגזין עיצוב. להלן הטיפים שכדאי שתקראו

ותיישמו:

  1. תחשבו על דמות שהילדים אוהבים

הילדים שלנו אוהבים דמויות שונות. יש מי שאוהבים דמות מסוימת ממבחר גיבורי העל, יש מי שאוהבים דמויות של דיסני או סרטים מצוירים אחרים. לכל ילד יש דמות מסוימת שהוא מחובר אליה. לכן, חשוב שתבררו עם הילדים מהי הדמות המועדפת עליהם ביותר.
אם בחרתם לרכוש תמונה יחידה לחדר אחד בלבד, תחפשו את התמונה המתאימה ביותר של הדמות הנבחרת ותוודאו שהיא אכן מתאימה לצבעים של החדר (לצבע הקירות, הריהוט וכו').
במידה ובחרתם לרכוש מספר תמונות לחדרי ילדים. כדאי שתבדקו שהצבעים שמופיעים בכל תמונה מתאימים אחד לשני וגם לצבעים שקיימים בחדר, כפי שתואר קודם לכן.

 

  1. תבחרו תמונה שיש בה ציור עם צבעי מים בגוונים האהובים על הילדים שלכם

באפשרות הזו חשוב לבדוק 2 פרמטרים. האחד – שהתמונה מכילה ציור שנצבע בסגנון של צבעי מים והשני – שהציור מכיל גוונים שהילדים שלכם אוהבים.
אתם יכולים לבחור בתמונה שיש בה ציור של כדור פורח, ליצן, פרחים, דובי או כל דבר אחר. אם למשל, הילדה שלכם אוהבת שילוב של ורוד וצהוב, תחפשו עבורה ציור כלשהו שמכיל את השילוב של שני הגוונים. אם הילד שלכם אוהב שילוב של כחול ואפור או ירוק וסגול, אז אנחנו לא צריכים לפרט, אתם בטוח כבר יודעים מה לעשות.
הבחירה בצבעי מים תאפשר לילדים להרגיש נינוחים בחדרם.

 

  1. תקנו 2 תמונות גדולות או 3 קטנות

אם תחליטו לבחור באפשרות זו, אנחנו ממליצים לכם לבחור 2 או 3 תמונות קנבס לחדרי ילדים.
שימו לב שאתם בוחרים בהתאם לפרטים שמופיעים בכותרת. אם בחרתם ב-2 תמונות, שימו לב שאלו תמונות גדולות. אם בחרתם ב-3 תמונות, תוודאו שהן קטנות.
כאן אנחנו מאפשרים לכם לבחור מה יהיה תוכן התמונה, אתם יכולים לבחור תמונות משפחתיות מאירוע שהילדים ישמחו להיזכר בו (למשל טיול לחו"ל, טיול בר מצווה\בת מצווה או כל אירוע משמח אחר שהילד לקח בו חלק).
הכי חשוב, שתשימו לב שאתם תולים את התמונות במרחק מה אחת מהשנייה ובהתאם להנחיות.
עד כאן 3 ההמלצות שלנו לבחירה של תמונה לחדרי ילדים שישמחו את הילדים שלכם, אתם מוזמנים לבחור את האפשרות שהכי תשמח את הילדים שלכם.

 

חדר שינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
פרטי לבוש
ארבעה פרטי לבוש מקצועיים לקיץ

כשהטמפרטורות מתחילות לעלות במהלך חודשי הקיץ, אנשי מקצוע רבים מוצאים את עצמם נאבקים להישאר נוחים ומסוגננים במקום העבודה. אמנם,