נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לשדרג את חדר השינה שלכם

חלל מעוצב

"רק תהליך אמיתי עם כלים מעשיים יביא אותך לחופש הפנימי שלך".

אפשר לקשר כיום כמעט כל משפט זן לחדר השינה שלנו.

זה הקטם בו נפשינו נרגעת, גופינו ממלא מצברים בלילה וכנראה בירת האופי שלנו בתוך הבית.

הסתכלת סביב החדר והרגשת תחושת ריקנות? לא מרגיש רגוע ושליו כאשר אתה שוכב במיטתך? הגיע הזמן לשדרג את חדר השינה שלכם! איך וכמה?  כל

התשובות פה.

 

הכל מתחיל בסדר

לפני שאתם בכלל חושבים על לאבזר את חדר השינה ולעשות מהפך סטייל אורנה דץ, עיצרו. הסתכלו על החדר. הסתכלו על הארון שלכם. עכשיו תתחילו למיין את כל מה שלא בשימוש. אל תתביישו. תתחילו משקית מיון. אותו ה דבר עם ארון הבגדים שלכם. לאחר שסיימתם, אני מבטיח לכם שתגלו שניתן להפטר מלא מעט פריטים. אחרי שסיימתם במיון, סדרו את החדר למיטב נראותו. עכשיו שהוא במצב הכי ברור והכי מסודר, אפשר להתחיל לחשוב על שדרוג!

 

האחת הנכונה

המיטה היא הפריט הכי חשוב בחדר השינה. הכל מתחיל ממנה, ברגע שיש לכם את המיטה המושלמת בעיניכם, אפשר להתחיל לעצב סביבה את החדר. חדרי שינה מעוצבים תורמים רבות לביטחון שלנו ולתחושת הרוגע כאשר אננו נכנסים הביתה. יש מיטה? יש משחק!

 

ריהוט משלים

אחרי שיש את האחת הנכונה, נסו להתאים את הריהוט לחדר כך שיהיה קשר בין הפריטים השונים. שימו לב כאשר אתם בוחרים ריהוט לחומר ממנו הוא עשוי וכמה הוא משרת אתכם. חדר שמלא סתם בפריטים ללא שימוש יכול להפוך מחדר שינה מעוצב למחסן אלגנטי.

 

פן אישי

חדר השינה שלנו הוא מבצר השלווה שלנו.  בין אם זה בדירת שותפים או במגורים עם בת הזוג, מספר פריטים שיש להם קשר אישי אלייך יוסיפו לחלל המון אופי ופן אישי. אלה יכולים לבוא לידי ביטוי בתמונות, כלים מוזיקליים שונים, עציצים או ריהוט שיש לו ערך סנטימנטלי. מזכירים שוב, מדובר בחדר שינה, לא מחסן. זה בסדר שיהיו גם דברים בסלון.

 

חשמלייה

חובה שיהיו מספר נקודות חשמל בחדר השינה. ודאו שהן ממוקמות בצורה נוחה כך שתהיה לכם תאורת קריאה לצד המיטה, נקודה אסטרטגית למפצל שקעים במידה ויש לכם טלווזייה וממיר, ושקע הטענה במרחק של לפחות 1.5 מטרים הרחק מראשכם.

 

אז מה היה לנו

ראשית כל סדרו. לאחר מכן מיינו. כעת ביחרו, התאימו ויישמו חשיבה כנה לכל התהליך. במידה ותעשו את כל אלה, תוכלו לאפשר לעצמכם לקבל החלטות שקולות, מאוזנות ומסוגננות כדי לשדרג את מבצר האופי שלכם – חדר השינה. ישנם מקורות מידע רבים בהם אפשר להיעזר בזמן עיצוב חדר השינה כמו Pintrest. זכרו! לכל הנוצץ ברשת הוא זהב. יישמו הגיון ושיקול דעת. הציגו צדדים שלכם בחדר, ושיפור בשינה הוא דבר מובטח.

 

מיטה זוגית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
פרטי לבוש
ארבעה פרטי לבוש מקצועיים לקיץ

כשהטמפרטורות מתחילות לעלות במהלך חודשי הקיץ, אנשי מקצוע רבים מוצאים את עצמם נאבקים להישאר נוחים ומסוגננים במקום העבודה. אמנם,