נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 סיבות לרכוש שיש אטלס ולא שיש פשוט

פינת אוכל

המגוון הרחב של משטחי העבודה למטבח עלול להיות מעט מבלבל, אולם מחקר קטן יגלה לכם שמלבד הבדלי המחיר, ישנם גם הבדלים בתכונות בין סוגי

השיש השונים.

שיש אטלס הינה בחירה מעולה למטבח שלכם, ואם אתם רוצים לדעת למה – המשיכו לקרוא.

 

שיש למטבח

כולנו קוראים לזה שיש, אבל בפועל כמעט תמיד אנחנו מתכוונים למשטחי עבודה המיוצרים בטכניקה הדומה להיווצרות השיש האמיתי בטבע. על אף שבדרך כלל חיקוי פחות טוב מהמקור, בכל הנוגע למשטחי העבודה למטבח – המשטחים היוצרים בידי אדם אינם נופלים מהדבר האמיתי. ישנם סוגים רבים של משטחי עבודה, המיוצרים בידי חברות שונות, אך במאמר זה נתמקד בשיש אטלס העשוי מגרניט פורצלן.

 

עיצוב יוקרתי יותר

אי אפשר להתעלם מכך שהמטבח הפך בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי מהחלל הציבורי של הבית, ולכן חשוב להשקיע בעיצובו לא פחות מאשר מחללים אחרים. שיש אטלס מגיע במגוון דוגמאות מרהיבות וייחודיות, שיכולות להקפיץ את נראות המטבח שלכם וליצור מראה יוקרתי ונקי. בנוסף, מאחר ושיש אטלס מגיע בפלטות בגדלים שונים, התקנתו בידי בעל מקצוע מנוסה תגרום לכך שכמעט ולא תראו את החיבורים בין הפלטות, ומראה השיש שלכם יהיה מושלם.

 

עמידות גבוהה

בעבר תמיד דאגנו שלא להניח סירים חמים על השיש, כדי שלא יפגע ויסדק מהטמפרטורה הגבוהה. כיום מיוצרים משטחי העבודה למטבח בתרכובות ובטכניקות כאלה המקנות למשטח העבודה עמידות גבוהה, כך שאין שום בעיה להניח עליו ישירות כלים בטמפרטורות קיצוניות. שיש אטלס הינו משטח עבודה מסוג פורצלן, ולכן גם הוא משטח עבודה המאפשר לכם לפעול בחופשיות תוך כדי הבישול, גם מבלי לחשוש משריטות ושפשופים. גם במטבחים פעילים מאוד, שיש האטלס ימשיך להיראות במיטבו, כך שזוהי בחירה אידאלית לטווח הרחוק.

 

תחזוקה פשוטה יותר

אם אתם אוהבים לבלות במטבח בהכנה של ארוחות מושקעות, ככל הנראה שכאשר אתם צריכים להגיע לשלב הניקיון של המטבח אתם כבר תשושים. את השיש הפשוט צריך לשפשף בחומרים ספציפיים שלא יזיקו לו, ולפעמים גם ננסה ללא הצלחה להוריד כתמים שנוצרו תוך כדי הבישול ונדבקו אליו. שיש האטלס לעומת זאת, עשוי בטכניקה הגורמת לו שלא לספוג את הכתמים, כך שהניקוי שלו פשוט, ועמידתו הגבוהה מאפשרת לכם להשתמש במגוון חומרי ניקוי ללא חשש.

 

ממי רוכשים שיש אטלס

אנו מצפים שהמטבח והשיש ישרתו אותנו לשנים רבות, לכן כאשר רוכשים שיש חשוב לבדוק שאנו קונים אותו מיבואן רשמי, אשר מסוגל לספק לנו אחריות והתקנה מקצועית ויפה. לפני שאתם מקבלים החלטה לגבי סוג השיש שאתם רוצים, קבלו הצעות מחיר מיבואנים שונים ולכו וראו בעצמכם את האפשרויות העומדות בפניכם בחנויות.

 

לסיכום

שיש האטלס אידאלי יותר למטבחים בהם מבשלים הרבה, לעומת השיש הפשוט והזול יותר. על אף שקל להתפתחות למחיר נמוך יותר, השיש הפשוט ישחק אצלכם במטבח במהרה. שיש האטלס ישרוד אצלכם לאורך זמן, ללא שריטות ודהייה של הצבע, וישמור על מראה המטבח שלכם מושלם כאילו רק אתמול התקנתם אותו.

 

חלל מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
פרטי לבוש
ארבעה פרטי לבוש מקצועיים לקיץ

כשהטמפרטורות מתחילות לעלות במהלך חודשי הקיץ, אנשי מקצוע רבים מוצאים את עצמם נאבקים להישאר נוחים ומסוגננים במקום העבודה. אמנם,