נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תתכננו את עיצוב הבית בקלות!

עיצוב בית

הבית הוא השתקפות של האישיות והמקלט בו אנחנו יכולים להירגע וליצור זכרונות קסומים. בין אם אתם מתחילים מאפס, או שהחלטתם לפתוח בפרויקט שיפוץ – בעזרת שמירה על מספר כללים פשוטים תוכלו ליצור את בית החלומות המושלם, אשר יתאים לאורח החיים שלכם באופן מושלם.

עיצוב הבית הוא אחד מאמנויות האהבה הרבות, בו יצירתיות ופונקציונליות משמשות את המעצב בתהליך היצירה. במאמר זה, נספק תובנות יצירתיות מפי מעצבים, שיעצימו אתכם במסע לעיצוב הבית – שהוא, בסופו של דבר, מסע לגילוי עצמי.

 

שחררו את הדמיון וחדדו את הסגנון!

הצעד הראשון בעיצוב בית החלומות הוא לשחרר את "כוח הדמיון". אנו מבקשים ממכם לעצום את העיניים, ולהיכנס לתוך עולם חסר גבולות – בו בית החלומות שלכם פשוט מוגש לכם. מהו הסגנון האדריכלי של הבית הזה? מה האווירה? אילו צבעים דומיננטיים במרחב? נסו לדמיין כל חלל וחלל.

האם אתם רואים פינת קריאה נעימה שטופה באור טבעי, מטבח חדיש המהווה השראה ליצירות מופת קולינריות, או יחידת הורים יוקרתית שהופכת למקדש הפרטי שלכם? אפשרו לדמיון שלכם לשוטט בחופשיות, וחקרו את המגוון האינסופי של אלמנטים עיצוביים שיהפכו את הבית שלכם לייחודי.

עיצוב בית

קביעת סדרי עדיפויות ותקציבים

עכשיו, כשיש לכם חזון ברור של בית החלומות, הגיע הזמן להחליט על סדרי עדיפויות ולקבוע תקציב ריאלי. יצירת בית כרוכה במספר רב של החלטות, החל מבחירת החומרים והגימורים ועד להיקף הפרויקט עצמו. על ידי קביעת סדרי העדיפויות בשלב מוקדם, תוכלו לנווט בתהליך העיצוב בצורה יעילה יותר.

מה נמצא בגדר "חובה" בעיצוב הבית? מה אינו ניתן למשא ומתן – ומה כן? חולמים על חצר כיפית לאירוח החברים, או דווקא על חדר אמבטיה עם מקלחת מפנקת? זיהוי סדרי העדיפויות הללו יעזור לך להקצות את המשאבים שלך בהתאם ולקבל החלטות מושכלות עם התפתחות העיצוב.

עיצוב בית

טיפ: עיצוב הבית סביב אלמנט אחד מרכזי

השלב הבא הוא לחפש השראה מסביב. איך עושים זאת? ניתן לחפש אומנות והדמיות של עיצובי פנים מקצועיים במגזינים או בפלטפורמות מקוונות, כגון "פינטרסט". כמו כן, אנו היינו ממליצים לבקר בחנויות המתמחות ביצירת תמונות לקישוט הבית.

בחנויות אלו, ניתן למצוא שפע של תמונות יצירתיות ומגוונות – בין אם מדובר בתצלומי רטרו, תמונות קנבס וזכוכית לתלייה בסלון או יצירות של ציירים מפורסמים – לפעמים, לבחור תמונה גדולה שתופסת מקום מרכזי יכולה להיטיב עם הליך עיצוב הבית. כשיש לכם ביד כבר תמונה אחת בולטת וגדולה – ניתן לבנות סביבה את עיצוב הסלון, ואפילו את עיצוב כולו.

אנחנו מוצאים שזה קל יותר לפעול בצורה הזו, בעיקר לאנשים שאינם בקיאים בעולם העיצוב ולא יודעים בדיוק מה הם מחפשים. הרבה יותר קל להתמקד בתמונה אחת שאהבנו – הצבעים שלה, הצורות הגיאומטריות – ואז לנסות להעתיק אלמנטים עיצוביים הנמצאים בה לחלל החדר. אנחנו ממליצים על אתר תמונה הרשמי למציאת שפע של תמונות ואלמנטים עיצוביים מיוחדים שיכולים לתת לכם השראה.

עיצוב בית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
פרטי לבוש
ארבעה פרטי לבוש מקצועיים לקיץ

כשהטמפרטורות מתחילות לעלות במהלך חודשי הקיץ, אנשי מקצוע רבים מוצאים את עצמם נאבקים להישאר נוחים ומסוגננים במקום העבודה. אמנם,