נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ביטוח נסיעות לחו"ל – רשימת הסעיפים שחשוב להכיר

מטיילים

בין אם אתם טסים לטיול קצר או ארוך, ליעד מקורה גאוגרפית או מרוחק, אתם חייבים להיות מבוטחים בביטוח נסיעות לחו"ל.

נכון, החוק לא יחייב אתכם לבטח את עצמכם בסוגי הביטוחים השונים לפני טיסה לחו"ל, אבל אין ספק שאתם תהיו חכמים אם תפעלו כך.

באילו סעיפים יהיה חשוב להתמקד?

טסים בקרוב לחו"ל? ובכן, אתם תהיו חכמים אם תבטחו את עצמכם בביטוח נסיעות לחו"ל מסוגים שונים, לרבות ביטוחים בריאותיים שונים, ביטוחי אקסטרים אם זה עושה לכם את זה, ביטוחים לאיתור חיפוש וחילוץ ועוד. בואו נדבר על ביטוחי נסיעות לחו"ל, באילו ביטוחים יהיה מומלץ לבטח את עצמכם? כל המידע העדכני ל-2020, וכל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים ביטוחי נסיעות לחו"ל. על הדרך, נדבר גם על הר הביטוח – הדרך שלכם לחסוך עד אלפי שקלים בשנה על הביטוחים שלכם.

 

שתי המטרות העיקריות של ביטוחי נסיעות לחו"ל

באופן כללי, לביטוחי נסיעות לחו"ל יש 2 מטרות עיקריות. מצד אחד, ביטוחי נסיעות לחו"ל צריכים לאפשר לתייר לקבל את הטיפול המהיר ביותר והיעיל ביותר במקום הימצאו, כאשר המקום הזה, כמובן, הינו מדינה זרה.

מעבר לכך, ביטוחי נסיעות לחו"ל גם מאפשרים לתייר הישראלי לסיים את הטיול מבעוד מועד ולהגיע לישראל בכדי לקבל המשך טיפול רפואי, במידה שאכן צריך טיפול כזה. אם חלילה אתם סובלים מבעיה רפואית ספציפית, או מבעיה רפואית כרונית כלשהיא, אתם תצטרכו ליידע את חברת הביטוח ולהציג בפניה את הסיכומים הרפואיים הנדרשים.

 

מדוע חשוב ליידע את חברת הביטוח בשינויים בריאותיים?

זאת, בכדי לקבל את ההחרגה הרלוונטית עבורכם בפוליסת הביטוח. כמובן, אם אדם סובל מבעיה רפואית ספציפית, הוא צריך להיות מכוסה בחברת הביטוח ובכל מקרה שלא יקרה.

בכל הקשור לרכישת ביטוחי נסיעות לחו"ל, תמיד יהיה מומלץ לרכוש את הביטוח לפחות חודש לפני מועד הטיסה שלכם, מה שיאפשר לכם לבצע שינויים כאלו ואחרים בסעיפי הפוליסה. כמובן, אם במהלך אותו חודש חלים אצלכם שינויים במצבכם הבריאותי, אתם תצטרכו לעדכן את חברת הביטוח ובצמוד לחיתום הרפואי הנדרש.

 

מה עוד חשוב לדעת לפני רכישת ביטוח נסיעה לחו"ל?

עוד חשוב לדעת, אם אתם טסים לחו"ל ואתם יותר מאדם אחד, יהיה מומלץ לבטח את כל המטיילים באותה חברת ביטוח, או סוכנות ביטוח. מדוע? מכיוון שאם חלילה יהיה צורך להפעיל את הביטוחים, אתם תוכלו לעשות זאת אל מול חברת ביטוח אחת ולא להתבלגן מעבר למה שאתם צריכים.

אגב, עוד דבר שחשוב ביותר לדעת, זה בנושא הר הביטוח. הר הביטוח יכול לחסוך לכם לא מעט כסף בביטוחי נסיעות לחו"ל. כיצד זה קורה? ובכן, ייתכן שאתם משלמים כפילויות של ביטוחים ואתם אפילו לא מודעים לכך.

 

המלצה גורפת לנוסעים לחו"ל: ביטוחי נסיעות

אם כך, אנחנו ממליצים לערוך בדיקת הר הביטוח לפני טיסה לחו"ל, וחשוב מכך, לפני רכישת ביטוחי נסיעות לחו"ל. ובבואכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל (לאחר שבדקת את הר הביטוח שלכם), אתם תוכלו לבחור בין סוגי כיסויים שונים.

תוכלו לבחור כיסוי ביטוח בגין טיפול חירום בשיניים, נזקים לצד ג', ביטול או קיצור של נסיעה, הוצאות נסיעה של בן משפחה קרוב, נזקים או אבדן של כבודה ועוד. בכדי להיות בטוחים שאתם נהנים מהכיסויים הרלוונטיים לכם ביותר, צרו קשר עם סוכן הביטוח שלכם וקבלו את כל הפרטים. בהצלחה, ושתהיה לכם את הנסיעה הכי נעימה!

 

משפחה מבוטחת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים