נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חנויות שעוזרות לכם "להלביש" את הבית

חלל ביתי

חלל מגורים מעוצב היטב יכול להשפיע רבות על הלך הרוח שלנו במהלך השבוע, עם איזה עם איזו תחושה נקום בבוקר, כיצד נרגיש כאשר נחזור מיום ארוך בלימודים או בעבודה ועד כמה נהנה להזמין ולארח חברים ובני משפחה.

על אף שבשנים האחרונות המודעות לחשיבות עיצוב עלתה, אנשים רבים עדיין רואים בעיצוב הבית אתגר שגדול ממידותיהם.

הכתבה הבאה תפרק את עיצוב חלל המגורים שלכם לגורמים ותסביר לכם באילו שיקולים יש להתחשב בעת עיצוב הבית.

המשיכו לקרוא ותיווכחו לדעת שלא מדובר במשימה בלתי אפשרית.

 

עיצוב קירות הבית

קירות הבית הם אחד מהדברים הראשונים שכדאי לשנות בעת עיצוב מחדש של חלל המגורים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהגוון שעל קירות החדר יכתיב את כל האווירה בחלל. יחד עם זאת, רבים חושבים שכדי להוסיף צבע לקירות הבית יש להצטייד בעיתונים, ניילונים, מברשות, דליים של צבע ולהקדיש לפחות חצי יום עבודה לעבודה מעייפת ומלכלכת ביותר.

החדשות הטובות הן, שכיום ניתן להשיג טפטים איכותיים, יפים וקלים להתקנה, שישדרגו כל חלל מגורים תוך דקות בודדות. בחנות הבית של עידה למשל ניתן להשיג מגוון רחב של טפטים בדוגמאות מרהיבות במיוחד שיהפכו את הבית שלכם לחלל ייחודי, אלגנטי ומתוחכם.

 

ספות וכורסאות

אין כמו לשבת על ספה נוחה בחלל מעוצב, אחרי יום ארוך ומתיש במשרד או בבית הספר. כיום קיימים דגמים רבים של ספות וכורסאות אשר מגיעים במבחר רחב של גוונים ודוגמאות. אך מציאת ספה או כורסא טובה היא לא תמיד משימה פשוטה כל כך, שכן עם כל הכבוד לנוחות, ספה טובה גם צריכה להיות מעוצבת היטב וכורסא טובה צריכה להשתלב היטב בחלל המגורים.

על מנת למצוא ספה או כורסא שכזאת, שלא תאלץ אותכם לבחור בין סגנון ועיצוב לנוחות ושימושיות, מומלץ למצוא חנות טובה שמחזיקה סחורה איכותית. בחנות האינטרנט של הבית של עידה ניתן למצוא מבחר רחב במיוחד של ספות וכורסאות באיכות מעולה ובעיצובים מקסימים שישרו אווירה נעימה בכל חלל.

 

ווילונות כריות שטיחים

עם כל הכבוד לרהיטים הגדולים, לספות, לכורסאות ולמזנונים, לא חשוב כמה כסף תשקיעו על פריטים גדולים אלו, לעיתים קרובות ללא שילוב נכון של פריטי טקסטיל החדר לא ירגיש שלם. ווילונות הם לא רק מוצר פונקציונלי שמשמש לויסות אור היום בחדר או לשמירה על תחושת פרטיות בחלל, וילונות יפים יעניקו לחדר אווירה רכה ונעימה יותר.

גם שטיחים לא נועדו אך ורק להוספת רכות, חמימות ותמיכה. כיום חנויות כמו הבית של עידה מוכרות שטיחים וכריות במגוון דוגמאות וצבעים מרהיבים. שילוב כריות כאלו בחלל המגורים יוסיפו המון שמחה ועניין לכל חלל.

אם גם אתם רוצים שהבית שלכם יראה כמו עמוד מתוך מגזין, היכנסו לאתר האינטרנט של הבית של עידה בכתובת https://store.ida-home.co.il ותיווכחו לראות שבית החלומות שלכם יכול להיות קיים גם במציאות.

 

חלל מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
פרטי לבוש
ארבעה פרטי לבוש מקצועיים לקיץ

כשהטמפרטורות מתחילות לעלות במהלך חודשי הקיץ, אנשי מקצוע רבים מוצאים את עצמם נאבקים להישאר נוחים ומסוגננים במקום העבודה. אמנם,