נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 טיפים שיעזרו לכם ללמד את הילדים אנגלית

ילדים אנגלית

זה לא סוד, כל הורה שואף שהילד שלו יכיר מקרוב בשפה באנגלית שנחשבת למדוברת ביותר בעולם, אך מעטים הם ההורים שיודעים איך אפשר לעשות זאת בהנאה. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בנושא ולהציג את 4 הטיפים שיגרמו לילדים שלכם לדבר אנגלית תוך זמן קצר. הישארו כאן ותקבלו את כל המידע הנחוץ.

 

טיפ מספר 1 – תשלבו את השפה בחיי היום יום

מחקרים מראים שהדרך הטובה ביותר ללמוד אנגלית היא תוך שמיעת מילים חדשות בסביבה מוכרת. לכן, אתם צריכים לשלב את השפה האנגלית בחיים שלכם. ניתן לעשות זאת בקלות בדרכים שונות, לדוגמא:

  • כשהילד מבקש לאכול מאכל מסוים, תציינו בפניו את שם המאכל באנגלית רגע לפני שתמסרו אותו לידיו
  • תדברו ביניכם(ההורים) באנגלית. סביר להניח שתופתעו לגלות שהילדים יבקשו לדעת מה אמרתם בכל פעם מחדש
  • תנצלו את ההזדמנויות שבהן צריך לספור עד 10 (למשל, בהמתנה לרמזור ירוק) ותעשו זאת באנגלית

שפה

טיפ מספר 2 – תכינו חוברת עבודה

משחק מאפשר ללמוד דברים חדשים במינימום מאמץ. לכן, הטיפ השני במדריך זה יוביל אתכם לאתרי לימוד אנגלית לילדים שכוללים דפי עבודה מגוונים שניתן להדפיס בקלות ובחינם מכל מחשב. נמליץ לכם לשבת יחד עם הילד מול המסך ולבחור לפחות 10 דפים שמתאימים לרמה שלו. לאחר מכן, תוכלו להדפיס אותם ולאגד בתוך קלסר שישמש ללימוד אנגלית בלבד.

 

טיפ מספר 3 – תטוסו לחופשה ממושכת בחו"ל

כידוע, שיח ער בשפה האנגלית יעודד את הילדים להכיר במילים חדשות ויאפשר להם לדבר את השפה בזמן קצר. לכן, מומלץ להגיע ליעד שבו האנגלית היא שפת האם. כך הילד יוכל לשמוע את השיחות שלכם עם המקומיים ולהכיר במושגים חדשים שמעניינים אותו. תופתעו לגלות שילדים למדים כך אודות המילים הנפוצות ביותר, לדוגמא:

  • FOOD
  • WATER
  • THANKS ועוד

 

טיפ מספר 4 – תרחיבו את זמן המסך

בדרך כלל אנחנו ממליצים להמעיט את משך השהייה של ילדים מול מסכי המחשב והפלאפון, אבל הפעם אנחנו חורגים ממנהגנו, משום שאנו יודעים שיש תוצאות חיוביות בכל הנוגע ללמידת שפה חדשה תוך שימוש במסך. לכן, נמליץ לכם להוסיף 5 דקות לזמן המסך הקיים ולבחור סרטונים חינוכיים שמועברים בשפה האנגלית. אלה יעשירו את אוצר המילים של ילידכם תוך זמן קצר. שימו לב, ניתן לבחור בתור התחלה בסרטונים שמציגים מושגים פשוטים, לדוגמא:

  • צבעים
  • מספרים
  • כלי תחבורה

 

מילים אחרונות לסיום

כל הורה יכול להעשיר את הילד שלו ולהציג בפניו את השפה האנגלית. מדריך זה ריכז את 4 הטיפים שיובילו ללימוד מיטבי שמתאים לילדים בכל הגילאים. כעת נותר לכם רק ליישם את המידע שהוצג כאן ולראות את התוצאות תוך זמן קצר. נאחל בהזדמנות זו GOOD LUCK.

ילדים אנגלית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים