נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל המתנות השוות של גאדג'ט שופ לפורים

מתנה קלאסית לפורים

חג פורים הוא ההזדמנות שלנו לתת משלוח מנות, לקנות תחפושות ולהשיג מתנות מיוחדות לכל החברים והמשפחה. מחפשים רעיונות למתנות שוות? ערכנו עבורכם רשימה מסודרת

הדרך הכי טובה למצוא מתנה שווה לפורים היא להתאים אותה למאפיינים של החג. בגלל שפורים מתאפיין בכך שהוא צבעוני, שמח ומתאים לכל הגילאים, מאוד כדאי להתמקד בקטגוריות רלוונטיות של מתנות. לאחר מכן, ניתן כבר להיכנס אל עובי הקורה ולהשוות בין המתנות לפי מחירים או זמינות. אם עדיין מחפשים רעיונות, יש כמה המלצות למתנות שוות במיוחד:

 

מקרן כוכבים לחדר ילדים

המתנה המושלמת היא משהו שאנשים אחרים רוצים אבל לא יקנו לעצמם. אם מדובר על הילדים שלנו, אפשר לפרגן להם עם מקרן כוכבים לחדר. בחג הפורים עצמו הם יתלהבו לכבות את האור ולהסתכל על הכוכבים שמופיעים לפתע על הקירות ועל התקרה, אבל הערך המוסף ימשיך גם כאשר פורים יגיע לסיומו. אז אם רוצים מתנה שהיא גם חינוכית וגם צבעונית, כדאי להכיר את מקרן הכוכבים.

 

משלוח מנות של מסכות

מחפשים דרך להפתיע חברים ומשפחה? תוכלו לארגן להם משלוח מנות עם מסכות. השקעה של כמה עשרות שקלים בלבד תאפשר לכם לשדרג את משלוח המנות הרגיל ולבסס אותו על מסכות לגברים ונשים בכל הגילאים. אם הם לא ישתמשו במסכות בפורים הקרוב, הם בטוח יעשו את זה בחג הבא.

 

תחפושת

כמובן שהמתנה הכי קלאסית לחג פורים היא תחפושת. כאן אנחנו יכולים לבחור האם להשיג תחפושת עבורנו, או לתת עדיפות לתחפושת שאותה נשלח במתנה לחברים, קרובים ובני משפחה. אם בוחרים לתת במתנה תחפושת לאנשים אחרים, חשוב במיוחד להסתכל על המידות וכדאי להשוות בין הדגמים גם לפי המפרט המתואר על ידי היצרן. כך יודעים אם התחפושת איכותית, ממה היה עשויה ועד כמה היא בטיחותית.

 

סט אביזרי יין בתוך בקבוק

עוד מתנה יפה שיכולה להתאים לחג שבו זו ממש מצווה לשתות יין היא סט אביזרים. אם רוצים לייחד את המתנה ואת החג, אפשר לעשות את זה באמצעות סט אביזרי יין שמגיעים בתוך בקבוק. זו מתנה מרעננת, פרקטית ונחמדה שאותה אפשר לשלוח יחד עם זר ברכה או כמובן בקבוק יין שלם לשתייה. הבחירה כולה שלנו ובצד השני תמיד ישמחו לקבל מתנה כזו עד פתח הבית או המשרד.

 

שעון מעורר בורח

פורים הוא חג של התבדחויות ומשחקים, לכן שעון מעורר בורח מתאים מאוד לאווירה הכללית. היתרון של המתנה בא לידי ביטוי אצל חברים או משפחה שמתקשים להתעורר בבוקר, כי הוא צפוי ללוות אותם מדי יום. מבחינתכם, זה אומר שהמתנה תהפוך למזכרת ולחלק מהחיים של האנשים שאנחנו הכי אוהבים. בסופו של דבר, זו המטרה האמיתית של מתנה והסיבה לכך שכדאי להשקיע.

מתנות של חנות גאדג'טים לפורים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
בלוקים
שלוש מתנות מרגשות

מחפשים מתנה מיוחדת במינה לאדם אהוב או לרגל מאורע משמח? בבלוקים תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם ועוד. במחירים

תנות מלאות אמונה
3 מתנות מלאות אמונה

בתור יהודים, הדבר העיקרי שמחזיק אותנו זו האמונה העמוקה בבורא עולם. האמונה הזו באה לידי ביטוי בשלל צורות, אולם

מתנה
3 מתנות שוות לאישה

כל גבר רוצה להיות בטוח שהוא קונה לאישה שלו את המתנה הכי שווה שיש. מתנה שתאפשר לו להגיד לה,