נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל היתרונות בחיפוי קיר מטבח

חלל ביתית

בתקופה האחרונה אנו יכולים לראות התפתחות משמעותית בענף הזגגות, ועיצובי זכוכית רבים שנכנסים לחיינו. אחד העיצובים היותר פופולאריים, הוא חיפוי קיר מטבח מזכוכית, שעוזר לנו לשמור על קיר המטבח מפני נזקי רטיבות וכתמי בישול. אילו עוד יתרונות יש לחיפוי קיר מטבח מזכוכית? במאמר הבא.

 

חיפוי קיר מטבח מזכוכית

חיפוי קיר מטבח הוא אחד מעיצובי הזכוכית הפופולאריים לאחרונה, ולצד יתרונותיו התחזוקתיים – הוא גם מעניק למטבח שלנו מראה נקי, אלגנטי, ואם נרצה – גם צבעוני. מדובר למעשה בפלטות זכוכית המוצמדות לקיר המטבח שלנו, ויכולות להגיע בגדלים ועיצובים מגוונים. עוד בנושא חיפוי קיר מטבח, תוכלו למצוא באתר של "זגגות השרון".

 

יתרונות חיפוי קיר מטבח מזכוכית

לא לשווא אנשים רבים בוחרים להוסיף למטבח שלהם חיפוי קיר, ומסתבר שעיצוב זה טומן בחובו מספר יתרונות משמעותיים.

 

הגנה לקיר המטבח

המטבח שלנו משמש אותנו פעמים רבות במהלך היום, ואנו מבצעים בו פעולות החושפות את קירותיו לרטיבות, עשן, שומן, כתמי מזון וטביעות אצבעות. לכן, אין זה מפתיע שקירות המטבח מתלכלכים מהר יחסית לחדרים אחרים בבית, ואנחנו? צריכים לנקות! אחד היתרונות העיקריים של חיפוי קיר מטבח מזכוכית, הוא העניין התחזוקתי. חיפוי קיר כשמו כן הוא – מחפה על הקיר מפני הלכלוכים ונזקי הרטיבות שאליהם הוא חשוף במטבח.

 

תחזוקה פשוטה

חיפוי הקיר עצמו ניתן לניקוי בקלות, וניתן לעשות זאת באמצעות מטלית רטובה או נוזל כחול לניקוי זכוכית. עבור מי שמעוניין בקצת מעבר – מומלץ להשתמש בציפוי ננו לזכוכית, היוצר מגן שקוף שמונע כמעט לחלוטין הידבקות של שומנים ולכלוכים למשטח הזכוכית.

 

עיצוב מותאם אישית

חיפוי קיר מטבח מגיע בעיצובים מגוונים, כך שאנו יכולים לבחור בדיוק את מה שמתאים לנו ולמטבח שלנו. אילו גישות עיצוביות קיימות בעת הזמנת חיפוי קיר מטבח?

 

חיפוי שקוף

מיועד עבור האנשים שלא מעוניינים לשנות את עיצוב המטבח שלהם, ורוצים להשאיר את איזון הצבעים בדיוק כמו שהוא. חיפוי קיר שקוף ישתלב מעולה במצבים כאלו, ויעניק לקיר ברק מבלי לשנות את הצבע שלו. באפשרות הלקוח לבחור זכוכית מסוג "אקסטרה-קליר", העוברת תהליך הוצאת עופרת – ולכן היא צלולה במיוחד ונטולת גוון ירקרק.

 

חיפוי צבעוני

צביעה של חיפוי קיר המטבח שלנו היא אפשרית, והפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. באופן זה אנו יכולים להעניק למטבח שלנו גוונים ייחודיים, ולהפוך אותו למטבח שלנו! חיפויי קיר מטבח צבעוניים הם מרהיבים, מושכים את העין, ויגרמו לנו תחושה נעימה בכל פעם שנבקר במטבח.

 

חיפוי מודפס

התפתחות ענף הזגגות הביאה איתה טכנולוגיות חדישות, המאפשרות הדפסת תמונות ודוגמאות על גבי חיפוי קיר המטבח שלנו. באופן כזה אנו יכולים לבחור מתוך מאגר תמונות, או אפילו לבקש הדפס מיוחד שלנו. אפשרויות ההדפסה הן רבות, ולגביהן תוכלו לקבל מידע נוסף דרך חברת הזגגות שעמה תעבדו.

 

חדר בשיפוץ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה