נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איריוויזיון 2019 – הסיכויים שלנו לזכות

תמונה מעוצבת

החגיגה הכי גדולה בעולם האירופאי הקשורה למוזיקה זו כמובן חגיגת האירוויזיון, ואחרי הזכייה המדהימה של נטע ברזילי, ואחרי שנים רבות כל כך, האירוויזיון מגיע אלינו, לתל אביב! זה לא קרה כל כך הרבה שנים, כך שברור מדוע ההתרגשות אצלנו כה גדולה. בנוסף לכך, מדינת ישראל רואה בעניין הזה הזדמנות כמעט חד פעמית לעלות לכותרות ולא בהקשרים פוליטיים, כך שברור מדוע צריך לנצל זאת על הצד הטוב ביותר. זו הסיבה שבגללה מושקעים כל כך הרבה משאבים בעניין הזה, כי אם כבר זכינו ואם כבר כל העולם מגיע לראות את תל אביב ואת התחרות, אנחנו חייבים לתת הופעה מצוינת! עם זאת, בבואנו לנסות לענות על השאלה האם באמת יש לנו סיכוי לזכות, אנחנו רואים שהדעה הרווחת היא לא. ראשית, אחרי שזכינו בשנה שעברה הלחץ והנכונות שלנו לזכות קצת פחות גדולים. שנית, בסופו של דבר, לא בכל שנה מדינה יכולה להוציא שיר נפלא לתחרות הזאת. לכן זה ברור מדוע בכל ההימורים והדיונים שעושים בעולם סביב הנושא הזה נראה כי הפעם ישראל לא תהיה בין המדינות הראשונות בתחרות.

הופעה חייה

ליהנות מהפנינג ענק

אומנם זה נכון שאולי הסיכויים שלנו לזכות בתחרות קטנים, אך מה שבטוח זה שמחכה לנו, ולעולם כולו, הפנינג ענק. אחרי אינספור דיונים, מחלוקות ומריבות הוחלט שהתחרות תתקיים בתל אביב, מה שאומר שזה לא משנה איפה אתם גרים, כי בכל מקרה כדאי לכם להגיע לכאן בימי התחרות. מדובר על שבוע שלם של אירועים שונים כאשר כל אחד מהם מושקע יותר מהשני, אז למה אתם מחכים? אין ויכוח על כך שאומנם הכרטיסים אינם זולים, בלשון המעטה, אך יחד עם זאת, כמה פעמים בחיים התחרות החשובה הזאת מגיעה לישראל? בנוסף, כל מי שאוהב לראות את הארץ הקטנה שלנו שטופה ומלאה בתיירים יזכה ליהנות מכך גם במהלך תחרות האירוויזיון, שכן אם יש משהו בטוח, זה שאוהבי התחרות הזאת והמעריצים הגדולים יגיעו מכל מדינה ומכל עיר בעולם. בנוסף לכל אלה, תל אביב גם ידועה בתור יעד אהוב במיוחד על קהילת הגייז ולכן גם במובן הזה החגיגה שהולכת להיות היא כזו שלא רואים בכל מקום.

סידורי האבטחה במקום

אי אפשר לדבר על אירוע המוני בישראל, ובמיוחד אם הוא מתקיים בתל אביב, ולא להזכיר את נושא האבטחה. זה נושא שמטריד לא רק את התיירים שמגיעים ליהנות מהתחרות החשובה הזאת, אלא גם את התושבים שלנו כאן בארץ. לצערנו הרב אנחנו למודי ניסיון ויודעים שאחד מהדברים הכי חשובים שעלינו להשקיע בהם זה נושא האבטחה. לכן, במידה וגם אתם, כמו לא מעט תיירים מהעולם, חוששים לרגע מהנושא הזה, אתם יכולים להיות רגועים. אם יש מקום במדינה שלנו שהולך להיות מאובטח ובטוח לשהייה בשבוע האירוויזיון, זו העיר תל אביב. משטרת ישראל והצבא מקצים משאבים רבים להגנה ולאבטחת המקום, כך שאין סיבה לחשוש במובן הזה. יתרה מכך, בישראל יש ניסיון רב בנושא הזה ולכן מדובר לא רק על כמות אדירה של שוטרים אלא גם על ידע נרחב מאוד בתחום. משמעות הדברים היא שכל מי שמגיע לחגוג וליהנות מתחרות האירוויזיון הנפלאה שתתקיים בישראל יוכל ליהנות גם מהידיעה הברורה שהוא נמצא במקום בטוח. אל תהססו ואל תדחו את קניית הכרטיסים לאירועים השונים שיתקיימו בשבוע הזה בתל אביב, כי תחרות עולמית שכזו לא מתקיימת בארץ הקטנה שלנו בכל יום ועכשיו זה הזמן שלנו לשמוח.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מוזיקה
ציוד הגברה
המדריך להקמת אולפן הקלטות

בימים בהם תוכניות הטלוויזיה מגרילות זמרים חדשים כל הזמן, חשוב לדעת כיצד מקימים אולפן הקלטות במקצועיות מוחלטת. בעוד שעל

מיקרופונים
תעשיית הבידור הישראלית

בכל מדינה בעולם קיימת תעשיית בידור ויש לה חשיבות אדירה, שכן בסופו של דבר, פרסום זה משהו שמעניין ומושך