נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא לבחירת חגורת הגברה

סימן של מוזיקה

חגורה הגברה היא אידיאלית בעבור מורים ומרצים אשר מעוניינים להעביר תכנים לקהל. במאמר הבא נציג בפניכם את המדריך המלא לבחירת חגורת הגברה,לכל מטרה.

חגורת הגברה – אידיאלית בעבור כל מטרה

אם בעבר נאלצנו להשתמש במיקרופון מסיבי או להרים את קולנו בעת הצגת תכנים בפני קהל, כיום הדרך הקלה והפשוטה לעשות זאת יא באמצעות הזמנה של חגורת הגברה. מדובר בחגורה אשר מכונה "מדונה" – על שם הזמרת האגדית שהייתה בין הראשונות להשתמש בחגורת ההגברה, בעת מופעיה. כיום מדובר באביזר הגברה אידיאלי הן בעבור זמרים והן בעבור מורים ומרצים אשר מעוניינים להעביר תכנים לקהל באופן יעיל וללא תקלות, כמו גם ללא צורך בצעקות. במידה וגם אתם מעוניינים כמו שחקנים, מורים, זמרים, מרצים או מדריכים לבצע רכישה של חגור הגברה, להלן המדריך המלא לבחירה של חגורת הגברה מותאמת אישית.

המדריך המלא לבחירת חגורת הגברה

  • גודל ומשקל – חגורת הגברה סטנדרטית היא חגורת הגברה במשקל אשר נע בין 150-330 גרם. ככל שהחגורה קלה יותר, כך היא נוחה להפעלה, אולם לעיתים הסוללה של חגורות קלות משקל נחשבות לפחות עמידות. על כן, בעת ביצוע רכישה בדקו היטב כי המשקל של החגורה מותאם לכם, וכי החגורה נתפסת באופן מיטבי ונוח.
  • יצרן – בתחום חגורות הגברה פועלות עשרות חברות, כאשר החברות הנחשבות לטובות ביותר הינן KMF ו LG. בעת ביצוע רכישה, מומלץ לבצע חקר שוק ולבחור בסופו של דבר את היצרנית אשר זכתה למירב ההמלצות, הן מבחינת איכות הסאונד, סוללה, עמידות ומשקל.
  • סוללה – רכישה של חגורת הגברה חייבת להתבצע בהתאם לצרכים. חגורה בעלת עוצמת וולט של 8-15, והטווח המתאים הוא עד 50 אנשים בקהל. של תספיק ל 8 שעות עבודה ובאיכות שמע גבוה, ועלותה נעה בין 600-800 ₪. עוצמת וולט של 30-70 וולט מתאימה בעבור שימוש יום יומי, והטווח מתאים עד 150 אנשים בקהל. חגורות ההגברה הטובות ביותר חגורות אלחוטיות המבוססות על משדר מובנה. מדובר בחגורה מצוינת אך יקרה במיוחד, כאשר עלות של חגורה כזו נעה בין 1,000-1800 ₪, תלוי בחברה.
  • תוספות – כיום ניתן לאבזר את חגורת ההגברה בהתאמה אישית, הן מבחינת התקנה של רמקול משוכלל יותר ועד למוזיקה המותקנת על גבי החגורה עצמה. בכל הקשור לתוספות, מומלץ להיצמד למסגרת התקציב ולחשוב שוב על הצרכים לשמם אתם רוכשים את החגורה, זאת לאור העובדה כי מדובר בתוספות אשר עלותן נעה בין כמה עשרות שקלים ועד מאות.
  • תפעול – בעת רכישה של חגורת הגברה יש לבצע בדיקה של החגורה, וזאת בכדי לבדוק האם היא נוחה לשימוש ולתפעול. רוב החגורות אשר נמכרות כיום הינן חגורות פשוטות יחסית אשר מאפשרות הפעלה מהירה, ועל כן יש לעיין בעלון לצרכן.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מוזיקה
ציוד הגברה
המדריך להקמת אולפן הקלטות

בימים בהם תוכניות הטלוויזיה מגרילות זמרים חדשים כל הזמן, חשוב לדעת כיצד מקימים אולפן הקלטות במקצועיות מוחלטת. בעוד שעל

מיקרופונים
תעשיית הבידור הישראלית

בכל מדינה בעולם קיימת תעשיית בידור ויש לה חשיבות אדירה, שכן בסופו של דבר, פרסום זה משהו שמעניין ומושך