נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חולם ליצור סינגל? המדריך השלם לזמר המתחיל

הקלטה של שיר

מאז שאתה זוכר את עצמך כל מה שרצית היה להיות זמר ולהיכנס לתודעה הציבורית? אם כך, ברור מדוע אתה צריך לעשות כל מה שביכולתך כדי להגשים את החלום הזה ולהפוך אותו למציאות. אומנם זו לא הולכת להיות דרך קלה, אך בהחלט יכול להיות שאתה יכול להצליח, אז למה שלא תנסה זאת? אם אתם חולם ליצור סינגל שאנשים לא יפסיקו לשמוע, כדאי שתדע שלמרות שיש לך בבית את כל הטכנולוגיה, אין כמו אולפן הקלטות. אם יש משהו שמאפיין את הקהל הישראלי, זו ההבנה שלו במוזיקה, שכן כבר בתו הראשון ניתן להבין האם מדובר על הקלטה מקצועית או לא. לכן אתה לא יכול לקחת סיכון מיותר בתחום הזה ובהחלט כדאי שתפנה לאולפן הטוב ביותר שיש.

שיר חדש

איך מפרסמים את הסינגל?

אם בעבר הדרך היחידה כמעט שהייתה לזמרים לפרוץ לתודעה הייתה בעזרת תחנות הרדיו השונות, הרי שהיום זה לא כך. בימינו כל אדם יכול גם לשבת בבית שלו, אחרי שהוא הקליט סינגל, ופשוט לפרסם אותו בעזרת האינטרנט. אחת מהפלטפורמות הכי טובות ומתאימות שיש לכך היא כמובן היוטיוב, אז למה שלא תנסה זאת? מה שכן, אם חלמת לרגע שתעלה את הסינגל שלך ליוטיוב ומיד כל העולם יכנס ויקשיב לשיר, כדאי שתדע שבמציאות זה לא בדיוק עובד כך. בפועל צריך להשקיע בפרסום ובקידום הקישור שלך, מה שאומר שכדאי יהיה לפנות אל אנשי המקצוע שמומחים בתחום הזה.

אל תתבייש לקדם את עצמך

אם אתה מאמין במה שאתה עושה ואם, אחרי ההקלטה, ברור לך שהסינגל שלך זה הדבר הבא, אתה חייב להשאיר את הבושה בצד. זה אומר שאתה יכול להרגיש חופשי לפרסם את הקישור לסינגל שלך, לשלוח אותו. לאנשים ובנוסף, בהחלט כדאי יהיה לנסות לשלוח אותו גם לרדיו. אתה לא יודע איפה נמצאת הדלת שלך אל עולם התעשייה בישראל ולכן אין סיבה לוותר על כך אופציה שקיימת. זה ידוע שאחד מהדברים הכי חשובים שמובילים להצלחה, בתחום הזה ובתחומים אחרים, זו נחישות, אז למה אתה מחכה?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מוזיקה
ציוד הגברה
המדריך להקמת אולפן הקלטות

בימים בהם תוכניות הטלוויזיה מגרילות זמרים חדשים כל הזמן, חשוב לדעת כיצד מקימים אולפן הקלטות במקצועיות מוחלטת. בעוד שעל

מיקרופונים
תעשיית הבידור הישראלית

בכל מדינה בעולם קיימת תעשיית בידור ויש לה חשיבות אדירה, שכן בסופו של דבר, פרסום זה משהו שמעניין ומושך