נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רמקול Pizzi הגיע לישראל – מביא את המסיבה אליכם בכל מקום

שמע

אל תוותרו על המוזיקה – תרקדו את החיים

מוזיקה היא החיים שלנו, היא נותנת לנו כוח לעבור הכול. מוזיקה טובה יכולה לגרום לנו לנוע, להתחבר לחלקים באישיות שלנו שאנחנו מצניעים בחיי היום יום. מסיבה אנרגטית מאפשרת לנו לפתוח את התיבה, ולחשוף את עצמנו בצורה של ריקוד ותנועה. זה שחרור חיוני, המאפשר לנו להמשיך ולהתמודד עם חיי היום יום. חשוב מאוד שלא נוותר על המסיבה, ושנבין שהמסיבה האמיתית היא לא בחוץ, היא אצלנו בפנים. אז תקשיבו, רמקול Pizzi נותן לנו את היכולת לקחת את המסיבה איתנו לכל מקום, ומספק ליווי מוזיקלי לכל פעולה שאנחנו עושים.  

 

רמקול Pizzi הוא אידיאלי למסיבה ספונטנית

מכל סוגי הרמקולים הקטנים, רמקול Pizzi הוא האידיאלי ביותר למסיבות קטנות וספונטניות. הייחודיות וההתאמה של רמקול Pizzi למסיבות ספונטניות נובעות ממספר מאפיינים ייחודיים:

  • טכנולוגית TWS: הרמקול מאפשר לכם לשמוע מוזיקה באיכות טובה, ובעוצמה שתפתיע אתכם מאוד גם אם היה מדובר ברמקול גדול פי כמה. עם טכנולוגיית TWS אתם יכולים לקחת את העוצמות המדהימות האלה ולשפר אותן. הטכנולוגיה מאפשרת לכם למעשה לחבר כמה רמקולים כאלו בשרשרת, ולייצר חוויית שמיעה מתקדמת, איכותית ועוצמתית.
  • ניידות: כאשר מדברים על ניידות של רמקולים, ישנם שני פרמטרים עיקריים. פרמטר אחד הוא המשקל, והפרמטר השני הוא הנפח. בכל הנוגע למשקל, הרמקול למעשה לא שוקל כלום. המשקל של הרמקול קטן מ-60 גרם, ויהיה לכם מאוד קשה להרגיש במשקלו אם תשימו אותו בכיס או בתיק. הפרמטר השני, הנפח – הוא מזערי ברמקול Pizzi. הרמקול הוא למעשה קובייה, אשר כל פאה שלה קטנה מ-3 סנטימטר. השילוב של הנפח המצומצם והמשקל הנמוך הופכים את הרמקול לנייד ביותר בשוק כיום.
  • איכות השמע: לצד כלל היתרונות של הרמקול המיוחד הזה, היתרון הגדול ביותר שלו הוא איכות השמע. הרמקול למעשה מאפשר לכם את כלל היתרונות של רמקול בגודל קטן, בלי שתצטרכו לוותר על שמע באיכות מעולה. כך, המסיבה שלכם תמשיך לאן שלא תלכו, והמוזיקה שאתם אוהבים תתנגן בצורה הטובה ביותר.
  • עוצמת בס: הרמקול מתוכנן כך שהמוזיקה תקפיץ אתכם, ומה נותן למוזיקה את היכולת לגרום לנו לנוע יותר מאשר צליל בס חזק ועוצמתי? זה בדיוק מה שתשמעו כשתשימו מוזיקה ברמקול pizzi – קטן, אך מתקדם ומוביל.

 

מוזיקה איכותית בכל מקום, בלי פשרות

רכישה של רמקול כרוכה לעיתים בהתלבטות קשה. קיים מגוון כמעט בלתי נגמר של דגמים בשוק, וקשה מאוד להחליט מה אנחנו רוצים בדיוק לבחור. חלק מהרמקולים מציעים חוויית שמע ייחודית, חלק מעוצבים בצורה מדהימה, וחלק ניידים וקלים לנשיאה. רמקול Pizzi מאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות, ולדעת בביטחון שעשיתם את הקנייה הטובה ביותר. הרמקול מעוצב בצורה חדשנית וצבעונית, מנגן מוזיקה באיכות מעולה, נייד ברמה הגבוהה ביותר ועוד.

רמקול PIZZI

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מוזיקה
ציוד הגברה
המדריך להקמת אולפן הקלטות

בימים בהם תוכניות הטלוויזיה מגרילות זמרים חדשים כל הזמן, חשוב לדעת כיצד מקימים אולפן הקלטות במקצועיות מוחלטת. בעוד שעל

מיקרופונים
תעשיית הבידור הישראלית

בכל מדינה בעולם קיימת תעשיית בידור ויש לה חשיבות אדירה, שכן בסופו של דבר, פרסום זה משהו שמעניין ומושך