נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

צמיד זהב לאישה – איך תדע את המידה הנכונה

צמיד זהב

צמיד זהב לאישה הוא מהתכשיטים הקלאסיים שמתאימים לכל אישה בכל מבנה גוף. יש להתאים את הצמיד לגודל כף היד, על מנת שניתן יהיה לחבוש אותו בנוחות ומבלי שהוא ילחץ על היד או ייפול. במאמר זה נעסוק ביתרונות של צמידים בכלל וצמידי זהב בפרט ונרחיב לגבי הדרכים שבאמצעותן ניתן לדעת מה המידה הנכונה של צמיד זהב. על אלו ועוד במאמר שלפניכם.

 

שימוש בצמיד קיים

אם מדובר על רכישת צמיד זהב בהפתעה ואתה לא רוצה למדוד את כף היד האופן גלוי, אתה יכול להשתמש בצמיד קיים של זוגתך. חשוב לבחור בצמיד במידה הנכונה, כלומר שהוא נוח לה לשימוש גם בעת החבישה וההורדה וגם כאשר היא עונדת אותו עליה. ישנם נשים שמעדיפות את הצמיד שלהם הדוק יותר או פחות ולכן חשוב לוודא שהצמיד שלוקחים כדוגמא הוא מיטבי.

יש להניח על הצמיד הישן סרגל גמיש ולמדוד את הקוטר הפנימי במילימטרים מקצה לקצה בחלקו הפנימי של הצמיד. כך יהיה ברשותך  המידה המדויקת עבור צמיד זהב לאישה חדש.

 

למדוד את כף היד

הדרך הטובה ביותר לדעת את המידה הנכונה עבור צמיד זהב לבת הזוג הוא למדוד את כף היד. חשוב להשתמש בחוט ארוך וגמיש ולהקיף את כף היד מקצה לקצה ולסמן את המיקום על גבי החוט עם סיום ההקפה. לאחר מכן קח את החוט ומדוד את אורך החוט ליד סרגל. חשוב שהחוט לא יהיה צמוד מדי ומקובל להשאיר עוד מרווח של כשתי אצבעות בין החוט לבין פרק כף היד.

 

עובי הצמיד ורמת הבולטות שלו

לאחר שיש לך את המידה המדויקת חשוב להחליט לגבי עובי הצמיד ומידת הבולטות שלו לפי הטעם והסגנון של בת הזוג. קח בחשבון שצמיד מתאים לענידה על אמצע הזרוע או פרק היד בהתאם לאורך השרוולים של החולצה או השמלה. צמיד בצבע זהב צריך להיות מותאם גם לגוון העור של בת הזוג על מנת שזה יבליט בצורה נאה את הצמיד החדש.

 

ניגודיות או עדינות

לבעלות עור כהה יחסית צמיד בצבע זהב לבן יכול להדגיש את היופי הטבעי ואילו לבעלות עור בהיר יותר הזהב האדום או צהוב ישתלב בצורה טובה יותר. במקרים רבים רוצים רמת בולטות מעודנת יותר ואז צמיד זהב בצבע לבן יכול להתאים גם על רקע עור בהיר, על מנת לייצור מראה קר ומתוחכם שיכול להתאים גם לאירועים עסקיים ולפגישות עבודה.

 

מתנה רומנטית מרשימה

לסיכום, צמיד זהב יש להתאים לטעם האישי של האישה לו הוא מיועד מבחינת גוון הצבע ורמת הבולטות שלו. כי שציינו במאמר ניתן לברר את המידה הנכונה לצמיד או באמצעות שימוש בצמיד נוח קיים או באמצעות מדידת כף היד בחוט. צמיד זהב הוא מתנה רומנטית מרשימה ביותר וחשוב לדייק אותו על מנת שהוא ימלא את מטרתו בהתאם למאפיינים של נותן ומקבלת המתנה.

אישה עונדת צמיד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
איך מנקים כלי כסף
איך מנקים כלי כסף?

כשזה מגיע למוצרים, תכשיטים וכלים מכסף יש המון מידע שכדי לכם להכיר לפני שאתם רוכשים או מטפלים בכלי כסף