נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם העיצובים הפופולריים ביותר לשרשראות מגן דוד לאישה

שרשראות לנשים

בתקופה האחרונה אנו עדים לטרנד חם שצפוי להישאר פה לאורך שנים. מדובר כמובן בענידת תכשיטים שכוללים סממנים יהודים. סדרת מדריכים מקיפה שהעלינו לרשת, עוסקת בכל פעם בתכשיט אחר, מתוך מטרה להעצים את הטרנד ולהציג בפני כל דורש את העיצובים הפופולאריים ביותר לנשים. הפעם יצאנו לבדוק מהם העיצובים הנבחרים של שרשראות מגן דוד. נזמין אתכם להישאר כאן, כדי לגלות מהם העיצובים שאסור לכם לפספס.

 

עיצוב מספר 1 – שרשרת עם חריטת ספרי התנ"ך

בחרנו לפתוח את המדריך בעיצוב של תליון מגן דוד שחרוטים עליו 24 ספרי התנ"ך. רוחבו של התליון הוא 1.2 ס"מ וגובהו 1.8 ס"מ. מי שיראו אותו מקרוב, יגלו שמדובר בתליון עדין במיוחד שמתאים לנשים ונערות. ניתן להעניק אותו במתנה לחגיגות בת המצווה או לרגל כל אירוע אחר.

שרשראות

עיצוב מספר 2 – שרשרת עם פיוט מרגש

אי אפשר להתעלם מהעיצוב הפופולארי שמשלב בין כסף או זהב טהור (24 קראט) לאבן אוניקס. הצורה של תליון זה היא כמובן מגן דוד שבמרכזו חרוט הפיוט "אנא בכוח" שמורכב מ – 7 שורות. מי מכם שמחפשים שרשראות מגן דוד לאישה עם משמעות מיוחדת, צריכים לבחור בעיצוב זה. שכן, הוא נחשב לבעל סגולה מיוחדת מ – 2 סיבות:

  1. הוא נושא תפילה חשובה
  2. אבן האוניקס מעניקה למי שעונדת אותה כוח, יציבות פנימית והגנה

 

עיצוב מספר 3 – שרשרת עם חריטת פרק תהילים

אנשים בעלי אמונה דתית – יהודית מאמינים שענידת שרשרת שמשלבת בין הסמל היהודי המובהק (מגן דוד) לפרק תהילים צפוי לשמור על מי שעונד אותו מכל משמר. זו כנראה הסיבה שגורמת לנשים רבות לבחור בעיצוב זה בימים קשים אלה. שכן, כל אחת זקוקה למעטפת ביטחון.

עיצוב מספר

תכירו בקריטריונים שצריכים להיבדק טרם הרכישה

רגע לפני סיום המדריך, נציין שבחירה בשרשרת מגן דויד צריכה להתבצע תוך מתן תשומת לב לקריטריונים הבאים:

– איכות החומר (זהב או כסף אמיתי)

  • תעודת מקוריות
  • תעודת אחריות

 

נדגיש שהחלטנו להוסיף את פסקה זו, משום שגילינו שלצד העיצובים האיכותיים שמוצעים ברחבי הרשת, יש לא מעט חיקויים זולים. לכן, נמליץ לבדוק את התליון הנבחר באופן מעמיק טרם הרכישה, כדי שתוכלו להיות בטוחות בכך שקיבלתן תכשיט איכותי שיישמר לאורך זמן. אם אינכן בטוחות לגבי טיבו, תזכרו שניתן לערוך בירור אודות החנות שמספקת אותו (בלשונית הביקורות של גוגל לצורך הדוגמא). בחירה בחנות מוכרת ומומלצת, תאפשר לכן לבצע רכישה חכמה.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להתחדש בשרשרת

עד כאן המדריך שהציג בפניכן את העיצובים הפופולאריים ביותר לשרשראות מגן דוד לאישה. בשלב זה אתן מכירות בעיצובים שכוללים חריטות ייחודיות, כך שנותר לכן רק לבחור את העיצוב המתאים ביותר. נאחל שתמיד תדעו להשקיע בעצמכן ולהתחדש בתכשיטים שיגרמו לכן להרגיש טוב.

ריהוט משרדי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
איך מנקים כלי כסף
איך מנקים כלי כסף?

כשזה מגיע למוצרים, תכשיטים וכלים מכסף יש המון מידע שכדי לכם להכיר לפני שאתם רוכשים או מטפלים בכלי כסף