נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מנקים כלי כסף?

איך מנקים כלי כסף

כשזה מגיע למוצרים, תכשיטים וכלים מכסף יש המון מידע שכדי לכם להכיר לפני שאתם רוכשים או מטפלים בכלי כסף שקניתם כמו למשל איך מנקים נכון כלי כסף. במאמר הזה נתרכז בעיקר בשאלה הזאת אך גם נדבר על דרגות הכסף המוכרות שכדי לכם להכיר ואיך וכיצד לקנות כלים מכסף מבלי לדאוג לאיכות המוצרים שאתם קונים בסופו של דבר.

 

הקדמה – דרגות כסף שכדי להכיר

דרגות הכסף של מתכות שונות נקבעות על פי מס' מוגדרים המוכתמים על גבי המתכות המציגים את אחוז הכסף, זהב או הנחושת למשל ממנה עשויה המתכת. במקרה של כלים העשויים מכסף הטווח נע בין 800 ל999, כאשר 925 למשל מעיד בפנינו כי התכשיט שקנינו לצורך הדוגמא עשוי מ92.5 אחוז כסף טהור, מה שאומר שמדובר בכלי איכותי ויוקרתי במיוחד. זאת לעומת כלי כסף העשוי מ80% כסף בלבד.

לעיתים אנחנו קונים כלים העשויים מציפוי כסף שמספק את הצרכים של רוב הלקוחות במקרים מגוונים וגם זה כמובן לגיטימי.

 

איך מנקים כלים ותכשיטים מכסף?

עקרונית כלים כסף מתלכלכים כביכול בעקבות יצירת מגע עם חמצן מה שעשוי לגרום לאנשים רבים לחשוב כי לא ניתן לעשות משהו בנוגע לזה וזהו המצב העכשווי ועתידי של כלי הכסף שרכשתם.

הנחה זאת לא נכונה שכן היא בהחלט ניתנת לניקוי ברוב המקרים. תוכלו לעשות זאת באמצעות שפיכת מים רותחים על כלי הכסף וביצוע שפשוף עדין לכלי הכסף מה שבהחלט אמור לעיתים לעשות את עבודת הניקיון.

דרך נוספת היא שפשפוף הכלי באמצעות משחת שיניים, כן, משחת שיניים מה שמסייעת להסיר את הצטברות השחירות שעל כלי הכסף ולנקות אותו כליל כמעט ולחלוטין.

 

איפה לקנות מוצרים מכסף ולעשות את זה נכון?

אנחנו ממליצים לכם כמו ברוב המאמרים שלנו לקנות את כלי הכסף והתכשיטים השונים במקומות מוכרים, שכן ניתן יהיה לסמוך עליהם שימכרו לכם מוצרים איכותיים באמינות, ולא אמורה להיות סיבה לדאגה שמוכרים לכם כלים מכסף לא איכותי או פשוט לא אמיתי.

אנחנו מפצירים בכם לרכוש במקומות מוכרים, כאלו שאנשים ברשתות החברתיות מדברים עליה, איפה שיש ביקורות והמלצות חיוביות במקורות אינטרנטיים שונים וכמובן הדרך הכי טובה היא פשוט לקנות איפה שאנשים שאתם סומכים עליהם קנו בעבר ויכולים להמליץ לכם איפה לקנות.

כך לא תצטרכו לדאוג מכמות הכסף האמיתית בכלי ולדאוג מכך שהכלי ישחיר במהירות ותצטרכו לנקות אותו שוב ושוב.

 

סיכום – איך מנקים כלי כסף

אז מה למדנו? עכשיו אתם אמורים לדעת ממה עשויים כלי המתכות השונים, לפי המס' הטבוע עליהם. אנחנו יודעים כעת שלנקות כלים מכסף זה פשוט למדי, באמצעות משחת שיניים או מים רותחים. וכמובן, איך וכיצד לקנות כלים מכסף מבלי הצורך לדאוג בנוגע לאמיתית וכמות הכסף בכלי הכסף שרכשנו.
אם אתם מחפשים כלים איכותיים מכסף אנחנו ממליצים לכם לבקר בחדד כסף טהור, חנות אינטרנטית המוכרת מגוון מוצרים יוקרתיים מכסף שעשויים בהחלט להיות מה שאתם מחפשים.

איפה לקנות מוצרים מכסף ולעשות את זה נכון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים