נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להשתמש במקרן קול

מצלמה

מקרני קול גם נקראים ספיקר אלחוטי, או בשמם הנפוץ יותר, סאונד בר. מאחר שמקרנים אלו מקרינים מדיה בצורה אלחוטית, אתם למעשה לא צריכים לשבור את הראש עם המון כבלים וכל מיני התקנות מורכבות, התקנות חומרה וכדומה. אז איך להשתמש במקרן קול? בואו נדבר על סוגי מקרנים והשימוש בהם.

אם אתם מעוניינים לשדרג את חווית הקולנוע והגיימינג שלכם, אולי את חוויית הצפייה בסרטונים שלכם, מקרן קול מומלץ הוא הדרך לעשות זאת. עולם הקולנוע ועולם הסאונד הם עולמות אשר הולכים יד ביד, בין אם אתם צורכים מדיה בכמויות נרחבות או אולי פחות. יכול להיות שאתם לא מחובבי הקולנוע הכי גדולים, אבל כשאתם רואים סרט, חשוב לכם שילווה את הסרט סאונד "בריא" ועוצמתי, כמו שכולנו אוהבים. ככה תייצרו את הסאונד הזה בעזרת מקרני קול איכותיים:

 

כיצד משמשים במקרן קול? האם יש חיבורים רבים וכבלים?

מאחר שמקרני קול עובדים בצורה אלחוטית, אתם מוזמנים לשכוח מכל אותם כבלים שמציקים לכם בעין בסלון הבית. למעשה, הכבל היחידי שתצטרכו ברוב מקרני הקול יהיה הכבל של החשמל. בעוד שחלק ממקרני הקול מגיעים גם עם סאב-וופר לשיפור צלילי הבס, עדיין בד"כ הסאב-וופר יתחבר למקרן הקול בצורה אלחוטית.

היחידי שצורך כאן חשמל הוא מקרן הקול עצמו. ולכן, לגבי השימוש במקרן קול, אתם סך הכול צריכים לסנכרן בין המכשיר שלכם למקרן הקול עצמו. רוצים לחבר את מקרן הקול כבר עכשיו באמצעות BLUETOOTH? אולי בעזרת דרך תקשורת אחרת? בין אם כך או כך, תוכלו להיכנס להגדרות המכשיר שלכם (קונסולת משחקים, טלפון נייד, טלוויזיה חכמה וכו') ושם תוכלו למצוא למשל את חיבורי ה-BLUETOOTH שלכם.

 

בואו נרכז את מה שהיה לנו עד כה: חיבור מקרן קול

אז זה מה שהיה לנו עד כה: הגדרות המכשיר שלכם => הפעלת BLUETOOTH => צימוד בין מקרן קול למכשיר שלכם. קל, נכון? רוב הסיכויים שכרגע מקרן הקול שלכם כבר מותקן ומוכן לעבודה. אם כך, צאו לדרך ותהנו לכם מחוויית הסאונד הכי משודרגת שאפשר לקבל ב-2020.

לידיעתכם, ניתן לבחור בסוגי מקרני קול מגוונים ביותר, כולל מקרנים אשר עוצמתם מספיק חזקה בכדי להרגיש שאתם צופים בסרט בקולנוע. חשוב לדעת, מקרני קול, חלקם בכל אופן, מגיעים עם סאב-וופר בנפרד, וכדאי לדעת שאם אתם מעוניינים בצליל בס שמן ואיכותי, אתם תצטרכו מקרן קול עם סאב וופר עוצמתי וגדול. חשוב לזכור, סאב וופר גדול מהווה תיבת תהודה טובה יותר, ככה שבמקרה הזה הגודל כן קובע. שלא תבינו אותנו לא נכון, ישנם גם סאבים קטנים שיכולים להפיק אחלה צלילי בס (כמו JBL למשל), אבל בהכרח, סאב וופרים גדולים יספקו צליל בס הרבה יותר איכותי.

בהצלחה, יש לכם אחלה ערכה לשיפור הסאונד בבית!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
עידן הדפוס
עידן הדפוס בשנת 2020 – חוות דעת

מהפכות בעולם הדפוס כיום אנו רגילים לכתיבה במחשב נייד, הקלדה בסמארטפון, הדפסה בכמויות גדולות ובמדפסות משוכללות. למען האמת לא