נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם קיץ זו העונה המתאימה להגדלת חזה?

JillWellington / Pixabay

מתלבטת לגבי העונה המתאימה לניתוח הגדלת חזה? ובכן, אנחנו עם כל הפרטים החשובים ביותר שעלייך לדעת בכדי לקבל תוצאות מקסימאליות אשר עליהן חלמת.

הגדלת חזה – האם זה מתאים לכולן?

ניתוח הגדלת חזה נחשב מזה שנים רבות לסמל סטאטוס בעבור נשים רבות אשר מעוניינות להגדיל את החזה שלהן. למעשה, הניתוח הפך לנפוץ כל כך עד כדי כך שמדי יום מתבצעים ברחבי הארץ עשרות ניתוחים של הגדלת חזה וכן הרמת חזה, בכל עונות השנה. חשוב לציין כי מדובר בניתוח מבוקר ופשוט יחסית אשר לו סיבוכים מועטים מאוד, ולכן ע"פ ד"ר שלמה ברודובסקי, מומחה בעל שם עולמי בתחום הפלסטיקה מסביר כי מדובר בניתוח אשר מתאים לנשים החל מגיל 17, והוא ניתן לביצוע בכל עונה, אך ישנן מספר המלצות חשובות ביותר עליהן יש לשים דגש לפני הליכה לניתוח שהוא אומנם קוסמטי לרוב, אולם ניתוח לכל דבר ועניין.

הגדלת חזה

מה חשוב לדעת לגבי ניתוח הגדלת חזה?

כאמור, ניתוח הגדלת והרמה חזה הוא ניתוח נפוץ אשר נחשב לבטיחותי מאוד, בעיקר בשל העובדה כי כיום השתלים הם שתלים איכותיים מאוד אשר מחזיקים מעמד למשך שנים רבות, לעיתים אפילו למעלה מ 15 שנה. בנוסף, הטכניקה של הרמת חזה הפכה לפולשנית הרבה פחות בזכות תפרים ייחודים אשר נמסים ובכך מאפשרים זמן התאוששות קצר יותר מכפי שהיה. יחד עם זאת, הן הרמת חזה והן הגדלת חזה מחייבות מיומנות,מקצועיות וכן הבנה מעמיקה בחידושים בתחום ועל כן חשוב להתייעץ אך ורק עם מומחה לתחום אשר משתמש בשיטות חדשניות לצורך זמן התאוששות קצר ותוצאות מעולות, כמו גם בשתלים איכותיים אשר לא יהיה חשש מדליפה שלהם או מנזקים בריאותיים.

התייעצות עם המומחה המוביל בישראל לצורך ניתוח הגדלת והרמת חזה

אם את חולמת על חזה ומושלם ומורם אך חוששת מהתהליך, זכרי כי את לא לבד וכי מדובר בניתוח נפוץ בעל אחוזי סיכון נמוכים ביותר.כיום,אחד המומחים הגדולים בישראל לתחום הוא ללא ספק ד"ר שלמה ברודובסקי אשר לו ניסיון של עשרות שנים בתחום, והוא מבצע ניתוחי הרמת והגדלת חזה בהתאם לסטנדרטיים רפואיים ואסתטיים מהמעלה הראשונה. ברבות השנים טיפל ד"ר ברודבסקי באלפי מטופלות מרוצות אשר קיבלו את החזה עליו תמיד חלמו, גם אם נדמהכי לא היה סיכוי.אנו מזמינים אותך לפנות עוד היום דרך האתר הרשמי של ד"ר ברודסקי בכתובת http://www.brodovsky.co.il לצורך קבלת מידע נוסף אודות ניתוח הגדלת והרמת חזה וכן תיאום של פגישת ייעוץ ראשונית במהלכה תוכלי להתרשם מהשתלים החדישים כמו גם מהטכניקה הייחודית של הרמת חזה, ובכך לקבל בקיץ הקרוב את החזה המושלם עליו תמיד חלמת. אז קדימה, למה את מחכה? השאירי פרטים ונציג מטעם הקליניקה של ד"ר ברודובסקי ישוב בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואה