נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ראש השנה 2020: רשימת המתנות הטרנדיות לראש השנה

מתנה עם סרט

ראש השנה 2020 מתקרב ולצד כל ההכנות לקראת ערב החג, הבישולים, הניקיונות והתכנונים לחופש שאחרי, נותר האתגר הגדול מכולם – איזו מתנה לקנות לחג?

זו שאלה שתמיד מטרידה רבים, מצד אחד יש את הרצון להעניק לקרובינו מתנה שתפתח להם את השנה ברגל ימין, אך מצד שני תמיד יש קושי להמציא את הגלגל מחדש.

אז תתפלאו, יש ברחבי הרשת אלפי מתנות חדשות, זמינות ומקוריות שעל רובם כלל ולא שמעתם.

חלקן כבר כאן כדי להישאר וחלקן עוד רגע נהפכות להיות הטרנד הבא. קבלו נא את רשימת המתנות הטרנדיות לראש השנה.

 

גאדג׳טים למטבח

לא, לא מדובר בקערה לסלט שהיה נהוג להביא למארחת בשנת 84׳. מדובר על גאדג׳טים מדליקים שיהפכו את חווית המטבח לצבעונית ומסעירה. אם אתם מחפשים מתנה לבשלנים ביתיים עם תשוקה לבישול מקצועי אז כדאי לקנות להם מוצרי מטבח איכותיים שישפרו את חוויית הבישול שלהם, כמו למשל מנדולינה. באמצעות מנדולינה הם יוכלו לפרוס כמעט כל דבר דק-דק ולהכין קרפצ׳יו. גם אופה פיתות ופוקצ׳ות זו מתנה נהדרת לחובבי הבישול והאפייה. יש גם גאדג׳טים שנועדו להכניס קצת הומור במטבח כמו למשל קרש חיתוך מזכוכית שמעוצב כמו שטיח פרסי, חותמת לעוגיות וקערית הגשה לפיצוחים בצורת פיסטוק.

 

משחקים מתוחכמים לילדים

נגמרו הזמנים שילדים נהנו ממשחקים כמו ״מונופול״ ו״שבץ נא״. הילדים והנערים של היום זקוקים למשחקים מאתגרים ומגרים יותר, וגם את זה ניתן למצוא ברחבי הרשת בשפע. למשל, במקום מכונית עם שלט ניתן היום למצוא מכונית מטפסת על הקירות שלא נכנעת לכח המשיכה. דבר נוסף שילדים שאוהבים להרכיב ולחבר יתחברו אליו זה נחש כדורגל רובוטי, שהוא בעצם רובוט לילדים בבנייה עצמית. ואם כבר ברובוטים עסקינן, אל תפספסו את הרובוט דינוזאור החכם שמשנה קולות עם חיישני מגע, שהוא ה-להיט לאחרונה.

 

מוצרים חכמים לטיולים

המוצרים החכמים לא מדלגים גם על תחום הטיולים והאקסטרים. נגמרו הימים בהם הייתם יוצאים עם מפה ומצפן בלבד ומתפללים שלא תאבד דרככם. אם אתם חפצים במתנה לחובב טיולים, הוא בוודאי ישמח לקבל מוצר טיולים חכם וחדיש. למשל, מצפן בית national geographic עם מחט צפה הוא אחד המצפנים היותר מבוקשים כרגע בקרב טיילים, מסכת שנורקל מלאה לפנים תיתן לצולל לנשום באופן רגיל כמו על פני האדמה, ועוד הרבה אביזרים נוספים למטיילים מחכים לכם באתרי הגאדג׳טים השונים.

לא משנה מה אוהבים קרוביכם ולאילו מתנות לראש השנה הם מצפים, בין אם זה חובבי מטבח, ילדים שאוהבים רובוטיקה או חובבי טיולים ואקסטרים מושבעים, כולם ישמחו לקבל את המתנות הטרנדיות ביותר לקראת השנה הקרובה. חפשו באתרי הקניות השונים, ורק תבחרו מהמגוון והשפע המוצע שם.

 

מגוון של מתנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
עידן הדפוס
עידן הדפוס בשנת 2020 – חוות דעת

מהפכות בעולם הדפוס כיום אנו רגילים לכתיבה במחשב נייד, הקלדה בסמארטפון, הדפסה בכמויות גדולות ובמדפסות משוכללות. למען האמת לא