נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שוק הנדל"ן במנהטן מתקרר והמשקיעים עוברים לאנגליה

בית

פעם כשדובר על שוק הנדל"ן היה אפשר להשתמש במילה מנהטן כמילה נרדפת. מה קרה בשנים האחרונות שגרם לשוק במנהטן להתקרר ולמה משקיעים כיום מעדיפים להשקיע את הונם בהשקעות נדלן באנגליה? יצאנו לבדוק.

 

שוק הנדל"ן במנהטן צונח משמעותית

שוק הנדלן חווה תנודות רבות בעשורים האחרונים, המשבר הכלכלי העולמי תרם רבות לעולם הנדלן. עושה רושם שעשרות מדינות בארה"ב ובאירופה מתחילים לשכוח את המשבר ולדבר בעתיד עם תשואות נכבדות, עליה בשוק הנדל"ן ובאיכות החיים. עם זאת בשנתיים האחרונות מנהטן שהייתה פנינת הנדל"ן נמצאת במצב עגום במיוחד. בשנתיים האחרונות הוחלו ברחבי ניו יורק חוקי מס פדרליים חדשים בתוספת של בריחת משקיעים מחוץ לארה"ב גרמה לשוק הנדל"ן במנהטן להגיע לשפל היסטורי שלא נראה מאז 2008.

 

בשנתיים האחרונות ניסתה ממשלת ארה"ב ויזמים פרטיים לעודד תושבי חוץ ופנים להשקיע בנדל"ן במנהטן, הדבר כאמור לא הכי צלח. האיזור הוא לא האיזור שרובנו מכירים. באיזורים המסחרים והפופולריים ביותר בעיר ניו יורק, בכל אחד מחמשת הרבעים בעיר ניתן לראות מספר חנויות סגורות וכרזות להשכרה מתנוססות בעסקים פעילים. לצורך השוואה כיום במנהטן פנויים כ – 27%  שטחי מסחר לעומת 7% שטחי מסחר פנוים בעבר.

מציאת נכס

 

כשדלת נסגרת, דלת חדשה נפתחת ואם לא נכנס דרך החלון…

הדלת החדשה שנפתחה לנו היא הממלכה הבריטית בדגש על אנגליה, השקעות נדלן באנגליה בשנים האחרונות הפכו להשקעה פופולרית בשנים האחרונות בקרב משקיעים בכל העולם.

אז מי את בעצם אנגליה? אנגליה כיום נחשבת לאחת מהמדינות עם התעשייה הטובה בעולם, כלכלה יציבה במיוחד והזדמנויות פז בעולם ההשקעות.

 

כשמדברים איתנו על אנגליה הדבר הראשון שעולה לנו בראש היא עיר הבירה לונדון, האנגלים הבינו את זה והחליטו לצאת בפרויקט בשם "Northen Powerhouse" לקידום האיזור הצפוני של אנגליה.

התוכנית כיום מתמקדת במספר אספקטים, בניהם ניתן לראות הורדת המיסוי לחברות דרך עלויות נמוכות של שכירות לעצמאים ושכירים. בעקבות כך ניתן לראות נהירה של מספר חברות גדולות באנגליה כדוגמאת הבי בי סי עם אלפים מעובדיו שהעתיקו את מקומם לאיזור הצפוני של אנגליה.

מבחינת תחבורה ציבורית וניידות התוכנית כוללת הקמת רכבת ייעודית ללונדון וצפונה, הקמת כבישי מנהרה מהירים לאיזורים וערים מרכזיות, הרחבת נמלים ושדות תעופה.

תוכנית זו גם מקדמת את צפון אנגליה בכל היבטי החינוך, אנגליה תמידנחשבה למעצמה לימודית שמביאה בכל שנה עשרות אלפי סטודנטים מרחבי העולם ללמוד במוסדותיה. בליברפול לצורך העניין הוקמה אונברסיטה מיוחדת לחקר הסרטן מה שגורם להגירה חיובית נוספת.

 

השקעות נדלן באנגליה הן הדבר הבא ואנחנו בטוחים שלא הייתם רוצים להישאר מאחור.

כדי לסבר לכם את האוזן, מחיר נכס באנגליה הצפונית מתחיל מ299,999 ש"ח, כשקיים צפי שהשקעות אלו יכפילו ואף ישלשו את עצמן בשנים הקרובות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
תכנון פרישה
הכל תכנון הפרישה שלך

תכנון פרישה הינו תהליך מורכב ורב פנים הדורש שיקול דעת והכנה ארוכת טווח. זה כולל הערכת יעדים פיננסיים, הערכת

בית ומטבעות
הכל על עסקים למכירה

לפני כמה ימים פורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ מוכר כתבה מרתקת על מודעה שהציגה עסק למכירה במחיר זול

פנסיה תקציבית
מה היא פנסיה תקציבית?

פנסיה תקציבית היא חלום של כל אחד מאיתנו. בעבר פנסיה זו הייתה נהוגה בישראל ועובדי שירות המדינה היו נהנים

לחיצת יד
2 השלבים לפטור ממס הכנסה?

כשהבנו שאנחנו זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה, היה לנו ברור שנצטרך לעבור לפחות 10 שלבים מורכבים כדי שנוכל להגיע

רואת חשבון
כיצד בוחרים רואה חשבון?

אתם פותחים עסק או חברה בע"מ ואתם מחפשים רואה חשבון? לבחירת רואה חשבון מומחה חשיבות רבה על ריווחיות העסק.

החזר מס
כמה עולה החזר מס בממוצע?

החזר מס הינו הזכאות שלכם לקבל כסף בחזרה במידה ושילמתם למס הכנסה יותר ממה שהייתם אמורים לשלם. אומנם לעיתים