נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו כלבים הכי טובים לאילוף

אילוף כלבים

מביני עניין יודעים שבחירה בכלב צריכה להיות מעמיקה ביותר. כלומר, אין זה מספיק לבחור את הכלב שלכם לפי המראה החיצוני שלו או הגודל שלו. צריך לבדוק בראש ובראשונה את סוג הכלב ולבחון האם האופי של כלב מסוג זה מתאים לבית שלכם. במדריך הנוכחי נציג בפניכם את הכלבים הכי טובים לאילוף. אלו שכדאי לכם לאמץ וגם לשלוח למאלף שיאפשר לכם ליהנות מהכלב במקסימום.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

את המדריך שאתם קוראים ברגעים אלו ממש אנו כותבים עם אנשים נוספים. מדובר ביודעי דבר בתחום הכלבים. שכן, אלו אנשים שאימצנו בעשור האחרון את הכלב שלהם. הגענו אליהם דרך קבוצת פייסבוק שמאגדת אלפי חובבי כלבים. פרסמנו בקבוצה כי אנו מבקשים לקבל פניות מבעלי כלבים שעברו אילוף.

כשאלו פנו אלינו, שלחנו להם סקר מעמיק שאפשר לנו לבצע חלוקה ברורה בין הכלבים שהם הכי טובים לאילוף לבין אלו שלא. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שפנו אלינו ומילאו את הסקר. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להעלות את המודעות בנושא.

 

אז איזה כלבים הם הכי טובים לאילוף?

קיבלנו רשימה ארוכה של כלבים שנחשבים לטובים לאילוף ובחרנו להציג בפניכם את הכלבים הללו בסדר עולה. כאשר אלו שרשומים במקומות הראשונים הם סוגי הכלבים שנשלחו לנו מספר רב ביותר של פעמים:

  1. אקיטה אינו
  2. אלקהאונד
  3. בוקסר
  4. בורדר קולי
  5. בירדד קולי
  6. ג'ק ראסל

חשוב מאוד לציין כי לכל כלב יש אופי משלו. כך שאם אתם מתכננים לאמץ כלב ולאלף אותו בהמשך, כדאי שתבדקו שהאופי שלו מתאים לבית שלכם. לפרטים נוספים על אילוף, היכנסו לאתר הבא: https://leaderdogs.co.il.

 

פרטים חשובים שיש לדעת על אילוף הכלב שלכם

אם יש אצלכם כלב בוגר כבר תקופה ואתם בוחרים להגיע לאילוף, כדאי שתדעו שככל שהזמן עובר, האילוף יצטרך להיות ממושך יותר. שכן, אתם הקניתם לכלב שלכם הרגלים מסוימים. ככל שחולף הזמן, ההרגלים הללו נטמעים והופכים להיות חלק בלתי נפרד מהאישיות שלו. כך שהאילוף יהיה ממושך יותר מאילוף של גור שמגיע טאבולה ראסה להליך.

 

בחירה במאלף מומלץ

רגע לפני שאתם בוחרים במאלף באופן אקראי, כדאי שתדעו שאתם צריכים לערוך בירור מקיף בנושא. שכן, בחירה של מאלף היא לא עניין של מה בכך. אתם צריכים להיות בטוחים שזהו מישהו מנוסה עם כלבים ושיש לו ידע בכל הנוגע לאילוף חיובי.

הרי האילוף השלילי שנעשה בו שימוש באלימות שייך לעבר ואינו מקובל כיום. ההמלצה שלנו היא לבדוק חוות דעת שנכתבו ברשת אודות מאלף שחשבתם לפנות אליו וליצור קשר רק לאחר שתהיו בטוחים שהוא מומלץ ב- 100%.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הכלבים הכי טובים לאילוף. כעת, כשיש לכם את המידע הדרוש בנושא, נותר לכם רק לפנות לאילוף.

אילוף כלבים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים