נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רוצים לאמץ גור כלבים? הנה כמה דברים שתצטרכו לארגן מראש

לאמץ גור

מי שמתכננים להביא גור כלבים חדש לבית, צריכים לדעת תחילה כי יש כל מיני דברים שעליהם להשיג טרם הגעתם הביתה עם היצור הפרוותי המתוק. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, לאחר שאימצנו את שופי, הכלבה שלנו.  כשגילינו כי היה עלינו להכין מראש כל מיני דברים חיוניים, החלטנו לעצור הכול ולכתוב על כך מדריך. שכן, היה חשוב לנו להעביר את המידע הלאה. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם יודעים מה בדיוק עליכם להכין תחילה.

 

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לארגן מראש לפני אימוץ של גור כלבים: כלוב אילוף

אתם תודו לנו מאוד לאחר שתגיעו עם הגור שלכם לבית. שכן, יש לא מעט בעלי כלבים חדשים שמשאירים את הגור המתוק בבית לבד, בזמן שהם יוצאים לעבודה. נגלה לכם שכשהם חוזרים אל הבית, הם לא תמיד מזהים אותו.

תוהים מדוע? בגלל שגורים אוהבים לפעמים לנשוך את הספות, להוציא את כל התכולה של הכריות וגם לנשוך נעליים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהתרחיש הזה לא יקרה אצלכם בבית, עליכם להכין מראש כלוב אילוף שישמור על הגור בתוכו מהרגע שתצאו ועד שתחזרו.

לאמץ גור

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לארגן מראש לפני אימוץ של גור כלבים: אוכל לגורים

הדבר השני שכדאי לכם לארגן מראש לפני שתאמצו כלב נוגע לרכישה של אוכל לגורים. אם חשבתם פשוט להביא את הגור הביתה, מבלי לארגן לו מזון מותאם מראש, כדאי שתחשבו שוב ותיגשו במהירות אל חנות חיות שנמצאת בקרבת מקום המגורים שלכם. שם תגלו כי יש מגוון עצום של מזונות שמתאימים במיוחד לגורי כלבים.

 

הדבר ה – 3 שאתם צריכים לארגן מראש לפני אימוץ של גור כלבים: פדים לכלבים

גורי כלבים, בדומה לתינוקות רכים, לא חונכו עדיין לצרכים. אם אתם רוצים לשמור על הבית שלכם נקי, עליכם לרכוש מראש כמה חבילות של פדים לכלבים שיאפשרו לגור המתוק שלכם לעשות את צרכיו על הפדים ברגעים שבהם הוא לא יוכל יותר להתאפק.

לאמץ גור

הדבר ה – 4 שאתם צריכים לארגן מראש לפני אימוץ של גור כלבים: רצועה וקולר

שימו לב שאתם רוכשים מראש רצועה וקולר שתואמים לגורים. אנשים סוברים לעיתים כי הם יקבלו מראש רצועה וקולר בעת אימוץ של גור. אנחנו כאן כדי לומר לכם שזה לא תמיד עובד ככה. יש מצבים שבהם הגור מגיע עם אביזרים, בעוד במקרים אחרים, הוא מגיע ללא שום אביזר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהכין אתכם מראש לקראת האימוץ של גור הכלבים שלכם. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים החשובים. כך שנותר לנו רק לאחל לכם בהזדמנות זו שתדעו להכין מראש את כל הפריטים הדרושים שיקלו עליכם בהמשך בגידול הגור החדש שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים