נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כלבלב הו בידי בם בם: כל מה שצריך לדעת לפני שמאמצים כלב

גור הו בידי באם בם

לפני שאתם מאמצים כלב, עליכם לוודא שאתם רוצים זאת במאה אחוז ולא תשנו את דעתכם. כלב הוא אחריות גדולה ואין לקחת את ההחלטה בקלות ראש. במידה והחלטתם שאתם מוכנים לאחריות הזאת, אתם צריכים לוודא שאתם יכולים להיות הורים טובים כלפי הכלב, ולוודא שיש לו את הסיכוי הטוב ביותר להיות שמח ובריא.

על מנת להגיע לתוצאה הזו, יש מספר דברים שחשוב שתדעו. אם אתם מוכנים לחבק את בן משפחתכם הפרוותי, מוזמנים לקרוא את העצות האלה על מנת לדעת כיצד עליכם להתכונן!

 

איך לאמץ כלב

אנשים רבים מהססים לאמץ כלב כי הם חוששים מהתהליך וממה שיקרה אם הדברים לא יתנהלו כמתוכנן. אחרי הכל, אתם הולכים לבלות חלק משמעותי של העשור הבא בטיפול בבן הבית החדש, ואתם לא רוצים בסופו של דבר לאמץ כלב שאתם עדיין לא יודעים איך לטפל בו.

אבל, אל תלחצו – זו לא חייבת להיות משימה בלתי אפשרית! ישנם המון משאבים וכלים זמינים כדי לעזור לכם בהכנות לתהליך האימוץ. יש גם המון משאבים וקבוצות זמינות כדי לעזור להפוך את תהליך האימוץ לקל וחלק ככל האפשר גם לכם וגם לכלבכם העתידי.

גור הו בידי באם בם

מה צריך לדעת לפני אימוץ כלב

חשוב להיכנס לתהליך האימוץ עם כמה שיותר ידע. אתם לא יודעים את כל הסיפור מאחורי כל כלב שאתם פוגשים, ואינכם יודעים אילו טראומות הכלב עבר עם הבעלים הקודמים או בכללי בחייו. תמיד כדאי לבקש מהמרכז אימוץ את כל המידע שקיים בידיהם על עבר הכלב ועל מאפיינים התנהגותיים שזיהו בין אם הם חריגים או אפילו סתם מאפייני אופי כלליים.

נוסף על כך, מומלץ לקרוא בכלליו על זן הכלב, הטמפרטורה האידיאלית עבורו, רמת הפעילות שלו וכו. פרמטרים אלו יעזרו לכם לבננות תמונה של איך החיים שלכם יראו עם החבר החדש, לטוב ולרע.

 

מתי הזמן הטוב ביותר לאמץ?

הזמן הטוב ביותר לאמץ כלב הוא לאחר חשיבה רבה האם זה השלב המתאים לכך בחייכם. האם יש לכם את כל האמצעים לכך – כלכלית ואף סביבת המגורים. אתם רוצים להיות מסוגלים לספק את הסביבה הטובה ביותר עבור הכלב החדש שלכם.

גור הו בידי באם בם

למצוא וטרינר טוב

חשוב שתדאגו למצוא וטרינר איכותי שיש לו מוניטין טוב ויודע לעזור לבעלים שאין להם ניסיון בגידול כלב, כמו הוטרינרים של מחמדי שירותי רפואה וטרינרית. וטרינר המתמחה בסיוע לבעלי כלבים חדשים יוכל לסייע לכם גם לאורך הליך האימוץ, וכמובן גם לאחר ההליך.

נוסף על כך, הוטרינר יוכל להפנות אתכם להרבה משאבים ומידע שחשוב לדעת כאשר מאמצים בכללי, ובאופן ספציפי עבור הסוג של הכלב שלכם, גילו ושאר הפרמטרים הרלוונטיים.

 

סיכום

כשזה מגיע לאימוץ כלב, יש הרבה דברים מרגשים לצפות להם. אתם תצטרפו למשפחה חבר חדש שיהיה נאמן לכם ויאהב אתכם ללא תנאים. אבל, אתם גם צריכים להיות מוכנים לתהליך האימוץ, שיכול להיות מלא בהפתעות ורגשות. מקום מצוין להתחיל בו הוא עם עצות האימוץ האלה. מקווים שעזרנו לכם ושתהנו מחברכם החדש, הוא בטוח יהנה מכם אם תיישמו את הטיפים שלנו!

גור הו בידי באם בם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים